- „Nissan GT-R“ užsitarnavo Godzilla slapyvardį
- Slapyvardį R32 GT-R suteikė žurnalas Wheels 1989 m.
- Australijos turistinių automobilių čempionato serija 1993 metais pakeitė taisykles, uždraudusias GT-R dalyvauti varžybose.
JAV automobilių entuziastai sutiko slapyvardis „Godzilla“, skirtas „Nissan GT-R“.bet pravardis kilęs iš Australijos. Kaip vaizdo įraše paaiškino „Nissan“ Australijos padalinys, tai buvo gerai uždirbta.
Po 16 metų pertraukos „Nissan“ 1989 m. atgaivino „Skyline GT-R“ su R32 karta. Tai buvo daug anksčiau nei GT-R pasirodė JAV kaip specialus modelis, o ne kaip Skyline sedano darinys. Tačiau Australija, kaip vairavimo dešinėje pusėje esanti rinka, esanti netoli nuo „Nissan“ pagrindinės bazės Japonijoje, gavo R32 – ir tai buvo didelis reikalas.
Žurnalas „Wheels“ uždėjo R32 ant savo 1989 m. liepos mėn. numerio viršelio ir pavadino jį „naujuoju Nissan Godzilla“, nurodant japonų filmų monstrą ir numatomą jo poveikį veiksmingų automobilių scenai. Po kelerių metų R32 pelnė tą slapyvardį įspūdinga mada.
„Nissan Skyline GT-R R32 Australian Touring Car Championship“ lenktyninis automobilis
Kaip ir ankstesnės kartos, „Nissan“ ketino lenktyniauti su R32, kurdamas versiją, atitinkančią tuo metu galiojančius FIA A grupės reikalavimus, taikomus gamybiniams automobiliams. Išvestis iš RB26DETT 2,6 litro turbokompresorinis eilinis-6 buvo padidinta nuo 276 AG iki maždaug 550 AG. Australija pasiūlė puikų iššūkį.
Tada, kaip ir dabar, Australijoje buvo populiari lenktynių scena, kurioje dominavo „Ford“ ir „General Motors“ (su dabar jau nebeegzistuojančiu „Holden“ prekės ženklu), o kasmetinis „Bathurst 1000“ Mount Panorama trasoje Bathurste, Naujajame Pietų Velse, buvo markizo renginys. 1991 m. R32 GT-R tapo pirmasis japoniškas automobilis, laimėjęs Bathurst 1000.
„Nissan“ laimėjo 1991 m. Australijos turistinių automobilių čempionatą (šiandieninio Australijos „Supercars“ čempionato pirmtakas), o GT-R šešiose iš devynių lenktynių finišavo 1:2 ir visose lenktynėse lipo ant prizininkų pakylos. „Nissan“ vėl laimėjo Bathurst 1000 lenktynes 1992 m. dėl „Ford“ ir „Holden“ gerbėjų pokštų ir šūksnių, prieštaringai vertinamu finišu, kurį lėmė atgalinis skaičius po lietaus permirkusių lenktynių, pažymėtų raudona vėliava. Taisyklės keičiasi efektyviai uždraudė GT-R dalyvauti varžybose 1993 metais.
Pats R32 nebegaminamas 1994 m., o jį pakeitė R33 ir R34 kartos ir galiausiai R35 GT-R, kuriam patiko neįtikėtinai ilgas gamybos ciklas, kuris tik dabar baigiasi. Tačiau 90-ųjų pradžioje GT-R pasiekė didžiausią sėkmę lenktynėse ir rado amžiną slapyvardį su R32 karta.