- „Mercedes-Benz“ bando antrosios kartos GLB klasės prototipus, pagrįstus MMA platforma
- Naujoji GLB klasė turėtų pasirodyti 2026 m
- Tiek elektrinės, tiek hibridinės jėgos pavaros yra ruošiamos
Perdarytas kompaktiškas GLB klasės krosoveris tampa antruoju naujos kartos Mercedes-Benz kompaktinių automobilių šeimos nariu po pertvarkytos CLA klasės, kuri ateinančiais metais pasirodys 2026 m.
Pirmą kartą buvo pastebėtas naujosios GLB klasės prototipas. Prototipas yra skirtas elektriniam modeliui, kuris pakeis dabartinį EQB (Mercedes tolsta nuo EQ pavadinimų praktikos), tačiau hibridinė versija taip pat planuojama. Abi versijos turėtų pasirodyti rinkoje 2026 m., o JAV pasieks 2027 m.
A pertvarkyta GLA klasė Kompaktiškas krosoveris taip pat kuriamas kartu su nauja CLA klasės Shooting Brake universalo versija. Tačiau naujos kartos A klasės sedanas ir hečbekas, taip pat B klasės mikroautobusas neplanuojamas.
GLB klasės prototipas yra labai užmaskuotas, tačiau atrodo, kad bendra forma yra dabartinės kartos evoliucija su šiek tiek apvalesne priekine dalimi. Nauji priekiniai žibintai matomi iš dalies, juose yra Mercedes žvaigždės logotipas, skirtas dienos žibintams ir posūkio signalams. Galinėje dalyje kamufliažas yra platesnis, tačiau atrodo, kad abiejuose galuose yra bumerango stiliaus galiniai žibintai, galbūt sujungti šviesos juostele.
2027 m. Mercedes-Benz GLB-Class EV šnipų kadrai – nuotrauka per Baldauf
Dalis skaitmeninių matuoklių klasterio matoma kai kuriuose vaizduose. Tikimasi, kad naujojoje kompaktiškoje šeimoje bus prietaisų skydelis su plačiu skydeliu, kuriame integruoti ekranai, skirti skaitmeniniam matuokliui ir informacijos ir pramogų sistemai, bei apskritos oro kondicionavimo angos klimato kontrolei.
Transporto priemonė važinėja ant naujos Mercedes MMA platformos, kuri pirmiausia skirta elektromobiliams, bet taip pat tinka hibridinėms jėgos pavaroms. Už MMA pagrindu pagaminti elektromobiliaibus galima rinktis tarp vieno variklio galinių ratų pavaros ir dviejų variklių visų varančiųjų ratų. Galinis variklis turės 268 AG, o priekinis variklis, kuris skirtas aktyvuotis esant didelėms apkrovoms arba aptikus slydimą, turės 107 AG.

2027 m. Mercedes-Benz GLB-Class EV šnipų kadrai – nuotrauka per Baldauf
An 800 voltų elektros sistema leis greitai įkrauti nuolatinės srovės greitojo įkroviklio pagalba. Nors „Mercedes“ nepatvirtino akumuliatoriaus dydžių, tikimasi, kad bent vieno akumuliatoriaus galia bus maždaug 85 kWh.
Hibridams bus naujai sukurtas 1,5 litro turbo-4 variklis suporuotas su 27 AG elektros varikliu, įterptu tarp dujinio variklio ir 8 laipsnių dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės. Bendra sistemos galia sieks 187 AG. Akumuliatorius bus 1,3 kWh ličio jonų blokas, sumontuotas po vairuotojo sėdyne. Priekinių ratų pavara bus standartinė, o visų ratų pavara bus galima pasirinktinai.