Važiavimo kokybė yra sudėtinga tema, kurioje nagrinėjama, kaip jaučiasi važiuojant dviračiu. Tema apima tinkamumą, patogumą, valdymą, variklio reagavimą, vartotojo sąsają ir kt. „Brompton Electric C Line“ su unikaliu sulankstomu rėmu, 12 greičių 3 × 4 pavara ir programos jungtimi yra dar daugiau dalykų, kuriuos reikia išnagrinėti ir aptarti!
Pirmiausia pakalbėkime apie dramblį kambaryje: jei nesate Bromptono naujokas, greičiausiai dar nematėte tokio dviračio, kaip „Electric C Line“. Jo geometrija tikrai neįprasta – žemas, ištemptas rėmas, itin aukštas sėdynės stulpas ir mažyčiai 16 colių ratai. Prisipažinsiu, kai į tai pažiūrėjau, tikėjausi, kad jausiuosi kaip cirko meška, važiuojanti miniatiūriniu dviračiu.
Tiesą sakant, yra neišvengiamas šio pojūčio elementas, tačiau jis jautėsi ir veikė daug labiau kaip viso dydžio elektroninis dviratis, nei tikėjausi savo pirmojo pasivažinėjimo metu. Dviračio geometrija jautėsi patogiai, apgalvota ir pritaikyta, su daug erdvės reguliuoti. Mane iškart sužavėjo; tai buvo aiškus 50 metų Brompton patirties įrodymas.
Tiesą sakant, „Electric C Line“ yra sukurta taip, kad tilptų milžinišką raitelių asortimentą nuo 4’7″ iki 6’8″ su vienu rėmo dydžiu (ir įspėjimas).
Dviratis turi dvi koto / vairo aukščio parinktis ir yra suderinamas su trimis sėdynės stulpais. Pridedamas standartinis sėdynės stulpas skirtas tiems, kurių vidinis kojos ilgis yra 26–33 coliai, tačiau taip pat yra pailgintas sėdynės stulpas, skirtas tiems, kurių ilgis iki 35 colių, ir teleskopinis sėdynės stulpas, kurio ilgis siekia iki 39 colių.
Esant 5’11“, man atrodė, kad mūsų bandomojo dviračio standartinis sėdynės stulpelis ir vidutinio dydžio stiebas / vairas yra patogūs. Man pavyko tinkamai ištiesti koją ir patyriau vidutinį pasilenkimą į priekį iki jojimo padėties. Tikriausiai pasirinkčiau aukštesnį stiebą, kad būtų stačiau, bet tai daugiausia priklauso nuo asmeninių pageidavimų.
Kalbant apie valdymą, „Electric C Line“ paprastai yra vikrus dėl savo 38 svarų svorio ir 16 colių ratų. Tarp akumuliatoriaus ir priekinės stebulės variklio didžioji dalis dviračio svorio tenka priekyje, todėl jo vairavimas nesijautė toks greitas, kaip tikėjausi pagal šiuos kitus veiksnius – arba, laimei, toks trūkčiojantis, kokio bijojau dėl dviračio. siauras 515 mm vairas.
C Line nėra pakabos ir siauros, mažo skersmens padangos, todėl nelygumai gali būti pastebimi, tačiau plieninis dviračio rėmas nepaprastai gerai sugeria vibracijas. Mane nustebino važiavimo minkštumas keliaujant po vietas, kur kiti dviračiai su standžiais aliuminio rėmais jautėsi kieti ir draskantys!
Aptariau jautrų ir natūralų dviračio variklio pojūtį, tačiau verta paminėti, kad norint įjungti variklį kartais reikėjo iš pradžių „stumti“ pedalus. Tai buvo tik nedidelis žagsėjimas, prie kurio greitai prisitaikiau.
Viena mano kritikos sritis yra dviračio vartotojo sąsaja. Man buvo šiek tiek sunku pakeisti dviračio pedalo pagalbinį nustatymą judant dėl valdymo skydelio padėties ant akumuliatoriaus; norint tai padaryti, reikėjo nuimti ranką nuo strypų ir ištiesti virš arba aplink kotą bei vairą.
„Brompton Electric“ programa leidžia vartotojams reguliuoti PAS lygį ir apima spidometrą (dviratyje nėra ekrano), todėl man pasirodė, kad tai yra sveikintinas dviračio priedas su pridėtu telefono laikikliu. Nepaisant to, aš raginu „Brompton“ įtraukti ant vairo pritvirtintą nuotolinio valdymo pultą / mygtukų kilimėlį arba bent jau pasiūlyti jį įsigyti atskirai.
Be to, nors vertinu 12 greičių „Explore“ modelio lankstumą, dažnai perjungiu pavaras. Naudojant „vienkartinę“ pavarą (su viena žvaigždute ir kelių greičių kasetė) šis procesas yra paprastas, tačiau „C Line“ du pavarų perjungiklius kartais reikia valdyti, ypač turint omenyje, kad atsidūriau tarp pirmojo ir antrosios stebulės pavaros.
Vis dėlto motociklininkai, susidūrę su kalvomis, greičiausiai įvertins platų greičių diapazoną. Tiems, kurie gyvena lygesnėse vietose arba mėgstantiems paprastumą, gali pakakti 4 greičių Urban modelio.
Bet Johnas, galima sakyti, dar nekalbėjo apie tai, kaip šis sulankstomas elektroninis dviratis susilanksto. Pataisykime tai, nes jis panašus į daugelį kitų mano peržiūrėtų sulankstomų dviračių, bet taip pat skiriasi nuo jų. Procesas yra išradingas, tačiau jis taip pat turi mokymosi kreivę; laimei, Brompton pateikia diagramas, rodančias žingsnius ant akumuliatoriaus ir lipdukų keliose vietose.
Pirma, už sėdynės vamzdžio esanti atleidimo svirtis leidžia galiniam ratui siūbuoti po rėmu. Tada, atleidus šarnyrinio rėmo spaustuką, priekinis ratas gali pasisukti ir užsikabinti ant sulankstytos galinės dalies grandinės atramos.
Tuo metu sulankstomas stiebas gali būti atlaisvintas, kad vairas būtų plokščias ir užsifiksuotų. Galiausiai galima nuleisti sėdynės stulpą ir nulenkti kairįjį šoninį pedalą. Kai viskas pasakyta ir padaryta, išmatavome, kad sulankstytas dviratis būtų maždaug 25 colių ilgio x 11 colių pločio x 25 colio T.
Paskutinis dalykas, kurį reikia aptarti, yra „Brompton“ siūlomų „Electric C Line“ priedų asortimentas. Ypatingą susidomėjimą kelia tiek hardshell, tiek minkšti kelioniniai dėklai, skirti sulankstytam dviračiui transportuoti. Taip pat priekyje sumontuotam akumuliatoriui galimas didesnis laikymo krepšys ir stovas.
Tikimės, kad aišku, kad „Electric C Line“ važiavimo kokybė yra puiki ir išskirtinai unikali! Man pasirodė, kad dviratis yra patogus, paprastas naudoti ir ypač funkcionalus, todėl manau, kad aišku, kodėl „Brompton“ pramonėje vertinamas taip aukštai.