AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Sixthreezero praneša apie ANYTerrain stabilizuotą 4 ratų elektrinį dviratį


Elektrinio dviračio ataskaita

Nepriklausomai nuo to, kiek ratų jis turi, ANYterrain Stabilized 4 ratų elektrinis dviratis yra palyginti unikalus Sixthreezero pasiūlymas. Manome, kad tai gali atverti potencialo pasaulį tiems, kuriems reikia dar daugiau stabilumo, nei suteikia du elektroninio dviračio ar net trys elektrinio triračio ratai.

Matėme keletą kitų prekių ženklų, gaminančių panašius keturračius e-mobilumo prietaisus, tačiau tai paprastai guli, su žemomis, atloštomis sėdimomis vietomis. Vertikali ANYterrain padėtis labiau panaši į tradicinį dviratį ar triratį, nors pakelia transporto priemonės svorio centrą, dėl ko ji gali jaustis šiek tiek pasvirusi (nors prekės ženklo pristatymo vaizdo įraše jis tikrai traukia uodegą!).

Mus labai sužavėjo pakreipiami keturračio ratai, kurių tikslas – padidinti jo stabilumą; Sixthreezero buožgalvio triratis (du ratai priekyje ir vienas gale) yra panašaus dizaino. Logiškai mąstant, sistema prasmingesnė naudojant vieną galinį ratą nei du, nors tikimės, kad bendras ANYterrain svoris padės jį tvirtai išlaikyti ant žemės.

Tačiau dėl bendro svorio jo nešiojamumas gali būti apsunkintas. Daugelyje e-trike, įskaitant Sixthreezero EasyTransit sulankstomą elektrinį triratį, naudojami sulankstomi rėmai, kad juos būtų lengviau transportuoti. Nors ANYterrain akumuliatorių galima išimti, kad jis būtų lengvesnis, jo plotas ir bendras svoris greičiausiai apsunkins transportavimą be rampos.

Kitas intriguojantis ANYterrain Stabilized keturračio bruožas yra jo 750 W variklis, kurio tvirtinimo konstrukcija buvo pradėta Lectric savo XP Trike. Remdamiesi savo patirtimi su šiuo triračiu ir keletu kitų, kurie pasiskolino idėją, tikimės, kad Sixthreezero „e-quad“ pedalo pojūtis bus panašus į vidutinės pavaros variklį.

Darant prielaidą, kad variklis yra suporuotas su diferencialo ašimi (tai neaišku), tikimės, kad jis taip pat užtikrins puikų sukibimą, nes jo galia bus tiekiama per abu galinius ratus, o ne vieną.

Šiek tiek skeptiškai žiūrėjome į ANYterrain 20 mylių per valandą greičio apribojimą, nes pastebėjome, kad viskas, kas greitesnė nei maždaug 15 mylių per valandą važiuojant elektriniu triračiu, gali jaustis nesaugiai. Tačiau, kaip jau minėjau anksčiau, „Sixthreezero“ rinkodaros vaizdo įraše parodyta, kaip keturratis užtikrintai įveikia neasfaltuotą purvo trasą greičiu, todėl pasiliksime sprendimą, kol galėsime jį išbandyti patys.

Nors pagal specifikacijas sunku nuspėti maksimalų jo diapazoną, manome, kad ANYterrain galėtų nuvažiuoti mažiausiai 25 mylias vienu įkrovimu didžiulės 960 Wh baterijos. Turint tai omenyje, prekės ženklo įvertinimas iki 50 mylių atrodo tikėtinas, atsižvelgiant į žemiausio pagalbinio nustatymo galios lygį.

Galų gale, ANYterrain Stabilized 4 ratų elektrinis dviratis, atrodo, turi didelį potencialą motociklininkams, kuriems reikia papildomo stabilumo, gebėjimo gabenti krovinį ir galios bei traukos, reikalingos norint įveikti įvairių tipų reljefą. Tai gaivi koncepcija, kuri, tikimės, bus veiksminga!

Kaip visada, galime tik spėlioti, kol neatliksime realaus pasaulio našumo testų. Jei pasiseks, artimiausiu metu ANYterrain e-quad galėsime pradėti tobulėti. Praneškite mums, ką manote apie šį intriguojantį keturratį, toliau pateiktuose komentaruose!



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -