AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Ride1up Vorsa“ apžvalga | Tikras „Do-it-viskas“ el. Dviratis?


Man patinka vis dar šviežias terminas „Visureigis e-dviratis“, skirtas „Up For Of Of Of With“ pobūdžiui, kurį jis perteikia, tačiau, nors visureigiai automobilių pasaulyje patenka į gerai suprantamą spektrą, visureigių e-dviračių kategorija vis dar vystosi.

Jei mes juos lygintume su automobiliais, „Vorsa“ nusileidžia kažkur tarp „Jeep Wrangler“ (tvirto, visureigio, galinčio) ir „Honda CR-V“ (pastatytas daugiausia miesto komfortui). Aš įdėčiau jį į vidurį – pagalvokite apie „Subaru Outback“ ar „Toyota 4Runner“. Leisk man paaiškinti.

Kai kurie dviračiai, pavyzdžiui, specializuotas „Turbo Tero X“, smarkiai pasilenkia į kalnų dviračių elementus ir gali jodinėti „Singletrack“, tačiau reikia kelių aksesuarų, kad būtų dvigubai didesni kaip priemiestiniai. Kiti, kaip ir prieš „Tenways X“, turi pakankamai galimybių visureigyje, tačiau pirmiausia yra aiškiai suprojektuoti patogumui ant grindinio.

„Vorsa“ sėdi tarp jų – labai stengiantis tyrinėti stovyklavietes ir lengvus kietųjų pakuočių takus, tačiau pirmiausia pastatytas patogumui ir naudingumui kelyje. Jo krovinių lentynos ir nešiojimo pajėgumas padidina savo universalumą, todėl jis yra naudingas atliekant įvairias užduotis.

Aš esu didelis „Schwalbe“ padangų gerbėjas, o „Smart SAMS“ puikiai tinka šiam dviračiui – ganytai ir pakankamai plačiai, kad būtų galima tvarkyti laisvą reljefą, pavyzdžiui, smėlį, vis dar sklandžiai ir efektyviai riedėti ant grindinio.

„Exsho“ pavasario šakutė yra pradinio lygio, tačiau su 100 mm kelionių ji išlygina šiurkščius kelius ir neišeina į apačią per kiekvieną mažą guzą, todėl jis taip pat nesijaučia pigus.

„XR“ rėmelis yra gerai įgyvendintas vienam tinkamam dizainui, ir jis turi aptakią, poliruotą išvaizdą-tai, ką „Ride1UP“ nuolat nagai. Jų dažų darbai visada atrodo puikiai.

Su 680 mm rankena, „Vorsa“ jaučiasi gyva ir reaguojanti, o reguliuojamas sėdynės stulpas ir stiebas leidžia patogiai pritaikyti daugumai motociklininkų.

Aš dar visiškai neišlaikiau galinio lentynos, bet aš važiavau su maždaug 40 svarų pavarų, o dviratis gerai jį tvarkė. Jei įkeliate jį iki visos talpos, atminkite, kad didesnis padangų skersmuo padidina svorio centrą, o tai šiek tiek sureguliuoja, palyginti su standartiniu krovinio dviračiu. Variklis nėra garsus, tačiau jis tampa šiek tiek labiau pastebimas, kai nešioja sunkesnes apkrovas.

Vienas dalykas, kurį vertinu, yra „Ride1up“ įsipareigojimas siekti krovinių. Standartinis galinė stovė yra unikali – jos 150 svarų talpa yra didesnė nei dauguma nuimamų stelažų. Naudojant pratęsimą, maksimalus svoris padidėja iki masinio 330 svarų. „Ride1up“ taip pat pristato visą krovinių aksesuarų, įskaitant vaiko sėdynes, keleivių pakuotes ir griebtuvų bėgelius, rinkinį. Mano kontaktai ten užsiminė, kad tai tik galinės lentynos 1.0 versija-„2.0“ versija yra darbuose, kuriuose yra vientisas dizainas, galintis nešiotis du vaikus.

„Vorsa“ taip pat gauna smulkmenų detales – „Chainstay“ svaiginančią apsaugą, integruotą galinę lemputę sparno viduje ir keli dviejų vandens butelių montavimo taškai yra sveikintini papildymai.

Tokie sąlyčio taškai, kaip rankenos ir balneliai, teikia asmeninę pirmenybę, tačiau, atsižvelgiant į universalų dviračio pobūdį, manau, kad „Ride1up“ pasirinko gerai – jie siūlo gražų komforto ir palaikymo pusiausvyrą.

Spalvų ekranas yra akcentas – aiškus, lengvai skaitomas ir parodo visus svarbiausius važiavimo duomenis, tokius kaip galios lygis, akumuliatoriaus veikimo laikas ir greitis. Tačiau didesnis sandoris yra tai, kaip lengvai galite sureguliuoti dviračio nustatymus.

Patobulinus variklio greitį, „Ride1up“ nėra naujas, tačiau tai yra pirmas kartas, kai procesas jaučiasi intuityvus. Ankstesniems modeliams gali būti sudėtinga naršyti be savininko rankinio rankinio, tačiau dabar nesudėtinga koreguoti galios, sukimo momentą ir jutiklių nuostatas. Rinkimas jūsų važiavime, kad atitiktų jūsų komforto lygį, yra nepakankamai įvertinta funkcija, ir aš džiaugiuosi, kad „Vorsa“ įtraukia tokį pritaikymo lygį į „Ride1up“ seriją.

Vyšnia ant dviračio viršuje yra tam tikras saugumas. Dviratis yra suderinamas su „Findmy GPS“ stebėjimu, todėl „iPhone“ ar „Apple“ ekosistemų vartotojai gali turėti šiek tiek atsarginės kopijos draudimo, jei kas nors bando bėgti važiuodami.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -