Tern Orox S12 yra sunkus svoris, sveriantis 83 svarus. Aliuminio rėmas yra dviejų galimų dydžių ir tinka vairuotojams, kurių skersmuo svyruoja nuo 5’1″ iki 6’5″, užtikrinant tinkamą pritaikymą daugumai dviratininkų. 5’11“, jaučiausi įsitraukęs ir patogiai, nors tikriausiai būčiau pasirinkęs didesnį rėmo dydį, o ne vidutinį, kurį išbandėme.
Viena išskirtinė savybė, išskirianti Tern iš kitų tiesioginio vartotojui (DTC) prekių ženklų, yra įsipareigojimas profesionaliai surinkti. Šiuo metu, kai DTC dviračiai dažnai palieka pirkėjus namuose besisukančius su šešiakampiais veržliarakčiais, ieškodami „YouTube“ vaizdo įrašų, kad padėtų jiems surinkti, Ternas laikosi gaiviai kitokio požiūrio.
Kiekvienas Orox S12 pristatomas sertifikuotam Tern atstovui surinkti, o vietose, kuriose jo nėra, artimiausiam pirkėjo Bosch mažmenininkui. Šis dėmesys detalėms padeda užtikrinti, kad jūsų dviratis būtų paruoštas važiuoti, nereikalaujant jokių mechaninių įgūdžių.
Kalbant apie surinkimo kokybę, manėme, kad „Orox S12“ suteikė važiavimo patirtį, kuri pateisina kiekvieną jo aukščiausios kainos, maždaug 6500 USD, centą. Rėmas atrodė tvirtas kaip uola, jo prigludimas ir apdaila atrodė patvarūs ir ilgaamžiai.
Per savo bandomuosius važiavimus nepastebėjau jokių barškučių, lenkimo ar paslaptingų garsų – tai tik grynas veikimas. Viena smulkmena: ant ypač šiurkštaus žvyro centre sumontuotas dviejų kojų stovas šiek tiek šnekučiavosi, bet tai tik stovas, o ne tikras trūkumas.
Patogumo požiūriu Orox S12 išlaikė pusiausvyrą tarp naudingumo ir važiavimo kokybės. Nors jai trūksta pakabos, tvirtas rėmas ir plačios 27,5 × 4 colių Schwalbe Johnny Watts padangos puikiai sugeria vibraciją. Važiuodamas bekele pastebėjau, kad nukritęs padangų slėgis padėjo išlyginti reljefą.
Dviračio geometrija pasiskolinta iš kalnų dviračio dizaino, turi 800 mm vairą su šiek tiek paaukštinimu, papildytu Ergon e-mountain balnu ir fiksuojamomis rankenomis. Jo priekinė lentyna, skirta 55 svarų, ir galinė lentyna, galinti pakelti stulbinančius 220 svarų. Bendra dviračio keliamoji galia yra 380 svarų ant šaligatvio ir 314 svarų bekelėje.
„Orox S12“ maitina garsusis Bosch „Performance Line CX“ variklis, užtikrinantis iki 85 Nm sukimo momentą ir 340 % palaikymą. Šį variklį išskiria natūralus jo pojūtis – jis teikia pagalbą, kuri atrodė kaip mano paties jėga, bet aš tiesiog dabar važinėju kaip profesionalas (atėmus mano kūno sudėjimą, dėl tam tikrų priežasčių ji nepasikeitė).
„Orox S12“ išties spindėjo savo komponentų pasirinkimu. Tai nėra jūsų vidutinis elektroninis dviratis; tai dviratis įrankis, skirtas vairuotojams, kuriems reikia kontrolės ir našumo. Nuo „Magura“ 4 stūmoklių stabdžių iki „Shimano Deore XT 1 × 12“ pavaros – jame yra į našumą orientuotų dalių.
„Tern“ (vidaus) pagal užsakymą pagaminti dvigubų sienelių ratai su sustiprintomis ašimis, aptraukti į 27,5 × 4 colių „Schwalbe Johnny Watts“ padangas (su pasirenkamomis Vee Snowball padangomis žiemos kariams), sudaro paketą, paruoštą bet kam.
Techniškai išmanantys dviratininkai įvertins pažangias Orox S12 ekrano ir sekimo galimybes. Integruoti galios ir ritmo jutikliai patenkina duomenų ištroškusius vairuotojus, o navigacija posūkis po posūkio užtikrina, kad niekada nepasiklystumėte.
Drįstu pasakyti, tiesiog išmeskite savo Garmin ir Wahoos?
Tern taip pat negailėjo priedų. „Orox S12“ gali būti pritaikytas beveik bet kokiam nuotykiui, pradedant priekabų vilkimo kabliais, baigiant vaikiškomis kėdutėmis ir dviračių pakavimo įranga. Pasirenkama antroji baterija, laikoma izoliuotame rėme pritvirtintame maišelyje, gali padvigubinti dviračio atstumą iki įspūdingų 200 mylių.
Apskritai Tern Orox S12 yra a jėgos žygdarbis e-cargo dviračių pasaulyje. Jis sujungia tvirtą konstrukciją, apgalvotą dizainą, novatoriškas technologijas ir aukščiausios kokybės komponentus į paketą, kuris yra toks pat universalus, koks tik įmanomas.