AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Blix Sol X apžvalga | Ateities kreiseris / keleivis?


Ankstesniuose bandymų skyriuose objektyvūs rezultatai buvo matuojami naudojant duomenis, tačiau važiavimo kokybės tema yra daug subjektyvesnė. Šiame skyriuje išnagrinėsime daugelį Sol X elementų ir aspektų, kurie prisideda prie važiavimo jausmo.

Kaip kreiserinio tipo e-dviratis, tikėjomės, kad jis pasižymės daugeliu šios kategorijos charakteristikų – visų pirma itin patogus ir atsipalaidavęs. Platus, gerai paminkštintas balnas, vertikali sėdėjimo padėtis ir lenktos rankenos su ergonomiškomis rankenomis, „Sol X“ pateisino mūsų lūkesčius ir maloniai jaučiasi.

Dviratis yra vieno rėmo dydžio, skirtas vairuotojams nuo 5’1″ iki 6’2″. Jame yra 8 colių balno aukščio reguliavimas, o jo kotas yra reguliuojamas, todėl vairuotojai gali keisti jo kampą ir keisti dviračio vairo aukštį bei siekį.

Esant 5’11“, man pasirodė, kad jo dydis yra tinkamas ir patogus. Man pavyko pakelti balną, kad kojos būtų tinkamai ir efektyviai ištiestos, o vairą nustatiau į patogų (vis dar palyginti žemą) aukštį.

Įvade paminėjau judrią dviračio valdymą; didžioji jo svorio dalis buvo žemiau arba už balno, jo vairas sureagavo itin greitai. Dėl ilgos ratų bazės ir ištemptos geometrijos Sol X taip pat yra stabilus važiuojant.

Dviračio šakė yra standi, todėl jame nėra pakabos už balno ir padangų. Važiuojant iškilimai buvo sušvelninti dėl šių savybių, bet vis tiek buvo pastebimi. Standžios šakės yra paplitusios paplūdimio kreiseriuose, todėl tai nebuvo netikėta, o ši savybė taip pat prisideda prie „Sol X“ valdymo.

Nors anksčiau aptariau natūralų dviračio pojūtį ir prisitaikantį, reaguojantį variklio išėjimą, šie elementai yra pagrindiniai „Sol X“ patirties elementai. Įvertinau tai, kad nors neįprastai galingas dviračio variklis gali trumpai važiuoti įkalnes ir važiuoti dideliu greičiu, jis niekada nesijautė perkrautas; niekada nebuvo akivaizdu, kad važinėju elektroniniu dviračiu.

Dviračio aukštųjų technologijų elektroninis pavarų perjungimas buvo dar vienas esminis jo važiavimo elementas. Be greito, reaguojančio pavarų perjungimo (ir šalto pyptelėjimo), sistema taip pat siūlo automatinio pavarų perjungimo funkciją, kuri mūsų peržiūros metu buvo beta versijos testavimo režimu.

Kai įjungta, ši funkcija veikia tik naudojant automatinio pedalo pagalbos nustatymą; jis automatiškai perjungia pavaras, kad atitiktų iš anksto pasirinktą vairuotojo galios matą (vatais) ir tikslinę kadenciją. Abu šie tikslai nustatomi naudojant „Blix Connect“ programą.

„Blix Connect“ programa ne tik leidžia vartotojams keisti dviračio greičio nustatymus, įjungti ir sureguliuoti automatinio perjungimo funkciją bei atsisiųsti programinės aparatinės įrangos naujinimus, bet ir leidžia vairuotojams pasiekti naudingus važiavimo duomenis. Didžioji dalis šių duomenų yra identiški tiems, kurie rodomi dviračio ekrane, tačiau juose taip pat yra galios matuoklis ir numatomas likęs atstumas.

Svarbu pažymėti, kad nors „Sol“ technologijų paketas buvo palaima jo važiavimo kokybei, sistema nebuvo tobula. Automatinio pavarų perjungimo funkcija paprastai veikė gerai, nors galėjo jaustis šiek tiek erzinanti, nes perjungė nenuspėjamai (ypač kalvose).

Be to, mes nustatėme, kad dviračio greičio keitimas gali sutrikdyti jo programavimą. Kai kuriais atvejais variklio galia pasikeitė taip, kad reikėjo daug daugiau pastangų pasiekti 3 klasės greitį, o kartais droselio ir pedalo pagalbinė sistema viršijo programoje nustatytas ribas. Atsižvelgdami į tai, kad programa leidžia atnaujinti programinę įrangą, tikimės, kad ateityje šios problemos bus ištaisytos.

„Sol“ elektroninė pavarų perjungimo sistema ir valdymo modulis ant dešinės vairo (kuris valdo žibintus, posūkio signalus ir elektroninį garso signalą) suteikė šiek tiek sudėtingumo, tačiau apskritai manau, kad šį dviratį labai lengva naudoti ir jis vertas mokymosi kreivės. .

Ypač vertinu dviračio tris standartinius PAS nustatymus; daugelis elektroninių dviračių turi penkis ar daugiau galios lygių, kurių gali atrodyti per daug. Esu tikras, kad, nepaisant to, ar naudojasi automatinio pavarų perjungimo funkcija, ar ne, daugelis vairuotojų įvertins automatinio asistento režimo lengvumą, kuris leidžia lengvai užšokti ir paspausti pedalą!

Apskritai „Sol X“ išsiskiria važiavimo kokybe, o komfortas, reagavimas ir valdymas yra kai kurios jo charakteristikos. Dviratis neapsieina be keistenybių, nors mes nustatėme, kad jo technologija yra unikali, o jo važiavimas nepaprastai malonus ir smagus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -