Kai kurie automobiliai palieka neišdildomą pėdsaką kiekviename iš mūsų – automobiliai, kurie peržengia fantazijos ribas ir savaime tampa ikonomis. Ir taip, aš turiu galvoje visi iš mūsų.
Jei neturite net mažiausios „minkštos vietos“ R34 „Nissan Skyline GT-R“, kviečiu su pagarba. Nėra jokio būdo, kad 2000-aisiais buvote automobilių entuziastas be malonių prisiminimų Need for Speed: Underground, 2 Fast 2 Furious, arba kokį grūdėtą „YouTube“ klipą su auksiniu „Top Secret“ arba baltos spalvos „Mine“ GT-R, nepaisančius fizikos – 240p.
Mickey Andrade ir Throtl komanda pasinaudojo ta 2000-ųjų nostalgija ir sumaišė ją su 2024 m. derinimo stiliumi ir technologijomis, kad sukurtų „Skyline“ pabaisą, kuri debiutavo Meguiar stende 2024 m. SEMA parodoje.
Visas atskleidimas: tai nėra BNR34 GT-R ir Throtl netvirtina, kad taip yra. Vietoj to, jie didžiuojasi įdėtu darbu atnaujinant kėbulą ir visą jėgos agregatą, kuris 1999 m. nuriedėjo nuo „Nissan“ gamybos linijos kaip galiniais ratais varomas ER34 GT-T. Masyvios Pro Street Radial padangos ant individualių Motegi Racing ratų visi keturi kampai aiškiai parodo – ši „Skyline“ modifikuota visų ratų pavara reiškia verslą.
Transmisijos tunelis buvo perdarytas, kad tilptų perdavimo dėžė, o priekinės važiuoklės kojelės buvo modifikuotos taip, kad tilptų kardaniniai velenai, užtikrinant, kad galia pasiektų priekinius ratus per „Powerglide“ 2 greičių transmisiją. Galinę dalį varo Platinum Racing Products (PRP) 8,8 colio ruošinių diferencialas su patobulintais kardaniniais velenais.
Išmetimo sistema su gaubtu, karoliukai užrakinami ratai ir gale sumontuotas parašiutas rodo Skyline ketinimus – drago lenktynes.
Po gaubtu rasite RB25 bloką, išgręžtą iki 2,6 l, su RB26 05U cilindro galvute. Garrett G45-1600 turbokompresorius suteikia maždaug 32 psi (2,2 baro) padidinimą dabartinėje padėtyje, kad būtų galima pasiekti 1 219 AG, o CSF Race radiatorius užtikrina patikimą aušinimą. MoTeC variklio valdymo sistema viską kontroliuoja, valdo „drid-by-wire“ droselio sistemą ir tiekia svarbius duomenis į MoTeC skaitmeninį prietaisų skydelio ekraną. O, taip, jis turi NOS. Dideli buteliai. Tai negalėjo būti a Greiti ir įsiutę duoklė be jos, ar ne?
„Zestek“ vairo valdiklis ir „Rywire CAN“ modulis leidžia vairuotojui beveik visiškai valdyti automobilio sistemas – dviejų ratų pavara, keturių ratų pavara, reguliuojami galios lygiai ir įvairios vairavimo priemonės yra lengvai pasirenkamos.
Tačiau linksmybės čia nesibaigia: galutinis šio automobilio variklis bus RB pagrindu sukurta PRP konstrukcija su visais gamykliniais RB serijos trūkumais. Šis automobilis bus pirmojo serijinio serijinio variklio gavėjas, o į JAV jis atkeliauja iš Australijos.
Naujasis variklis bus sureguliuotas 1 400 AG, todėl gerai, kad „Skyline“ yra pilnas, su įbrėžimais ir anglies pluošto kibiro sėdynė su „Sparco“ diržų diržais – saugumas nėra pasenęs.
Aš paprastai nesu filmų kopijų gerbėjas; jie dažnai per daug stengiasi ir nepasiduoda. Tačiau pagarba – kažkas, kas įkvėpimo ir gerokai pranoksta žvaigždžių automobilio galimybes? Tai yra kažkas, ko aš galiu atsilikti.
Throtl’s R34 build (peržiūrėkite visą vaizdo įrašų grojaraštį čia) – tai smagus būdas pagerbti mūsų kolektyvines šaknis modifikuotoje automobilių kultūroje, nebūdami tingiomis replikomis. Jame demonstruojama geriausia, ką tiuningo pasaulis gali pasiūlyti 2024 m.
Mario Christou
Instagram: mcwpn, mariochristou.world
mariochristou.pasaulis
Fotografavo Darrienas Cravenas
Instagram: _crvn_