„Tai ne tik automobilis; tai istorija“. Tai yra svarbiausia pamoka, kurią išmokau per daugelį metų „Speedhunting“ ir pasinerdamas į automobilių kultūrą.
Niekur tai nėra taip akivaizdu, kaip Domenico ir Saros 1991 m. „Suzuki Cappuccino“. Pats įspūdingas pastatymas in-klasės rodsteris yra kupinas požiūrio, tačiau jo reikšmė yra gilesnė.
Nors dauguma žmonių į automobilius žiūri kaip į paprastus daiktus, tokie žmonės kaip jūs ir aš suprantame tikrąjį jų potencialą. Galime juos pertvarkyti ir atkurti pagal savo skonį, tačiau kartais jie išryškina mūsų gyvenimo ir žmonių, su kuriais jais dalijamės, atspindžius.
Nustatant dydį, mažasis Suzuki kapučinas beveik nesveria. Tačiau šis plunksninis kupė pataiko su sunkiasvorio boksininko jėga ir užsitarnavo vietą JDM našių automobilių entuziastų širdyse.
Į šio kapučino atkūrimą įtraukta pasaka apie meilę, palikimą ir svajonių siekimą – į 725 kg galima supakuoti gana daug!
Kišenės dydžio svajonė
Saros kelionė su kapučino prasidėjo kaip svajonė, kurią ji puoselėjo nuo paauglystės. Tai buvo svajonė, kuri atrodė tolima, kol draugas Benny iš BCW nusprendė parduoti jai šį lobį, kai prireikė.
Deja, Sara kovojo su agresyvia vėžio forma. Tai buvo daugiau nei paprastas automobilio sandoris; tai buvo gilus gerumo gestas, vilties švyturys per Saros chemoterapijos seansus.
Automobilio kūrimas Sarah tapo terapine priemone, leidžiančia nukreipti savo aistrą ir kūrybiškumą tarp ligos. Kiekviena modifikacija sukėlė gyvas diskusijas – nuo tinkamų ratų parinkimo iki išmetimo sistemos suradimo ir plataus kėbulo komplekto, kuris pakeitė mažojo Suzuki siluetą, įrengimo.
Yahoo! Aukcionai Japonija suteikė galutinę mažmeninės terapijos formą.
Domas man sako, kad statyba vyko sklandžiai. Be įprasto laukimo, kol įsitrauks geriausi žmonės, komplikacijų buvo stebėtinai mažai. Galbūt tai buvo kruopštaus planavimo ar poros kvalifikuoto draugų rato atsidavimo įrodymas.
Paprastas planas
Šio pintos dydžio jėgos agregato centre slypi 657 cm3 darbinio tūrio eilinis trijų turbokompresorių variklis – kuklios ūgio, bet nuožmios dvasios, panašiai kaip Sara.
Po gaubtu daugiausia lieka OEM. Trijų puodų pramogų fabrikas gali pasigirti keliais papildomais svarais, sustiprintu didesniu GFB išpūtimo vožtuvu ir padidinimo valdikliu, o visa HKS išmetimo sistema užtikrina, kad variklio balsas būtų toks pat drąsus kaip ir jo charakteris. Xtreme sunkiasvorė sankaba ir Cusco 1,5 krypčių LSD sklandžiai tiekia energiją ant asfalto.
BC Racing coiloveriai užtikrina, kad kiekvienas važiavimas būtų toks pat jaudinantis, kaip ir tikslus, užtikrinant puikią laikyseną ir valdymą energingam važiavimui kalnu, kuris Domui taip patinka.
13 × 6,5 colių RS Watanabe R-Type ratų rinkinys buvo pritaikytas Mark Hooker iš Sydney’s Barrel Brothers, o Tire Solutions sumontavo tinkamo dydžio Yokohama Advan A050 pusiau slidžių ratų rinkinį.
Šie patobulinimai ne tik pagerina Cappuccino estetiką, bet ir jo veikimą, leidžiantį sukibti su asfaltu.
Raktus išmetęs vingiuotais Mėlynųjų kalnų keliais galiu patvirtinti, kad „Suzuki“ vairavimas yra nuostabus.
„Cappuccino“ sujungia plataus korpuso „Toyoshima Craft“ ir „US Racing Sports“ rinkinį, sustiprindamas jo poziciją, o „Advan“ dažymu atiduodamas duoklę auksinei Japonijos automobilių sporto erai.
Beje, automobilis ne juodas su raudonu apdangalu, jis nudažytas raudonai – Toyota Supra Monza Red – su juodu apdangalu. Nesijaudink, tai ir mane apgavo.
Deja, Sara mirė 2022 m. rugpjūtį, bet jos dvasia gyvena kiekviename automobilio posūkyje ir kampe.
Domui įsprausti į Suzuki visada yra reginys. Didelis vyras tokioje mažoje mašinoje niekada nesugeba sukelti šypsenų. Jam kiekvienas važiavimas yra aštrus Saros gyvybingumo ir vizijos priminimas. Nepaisant mažo dydžio, kalnų perėjos automobilis važiuoja su tokiu pat gyvenimo džiaugsmu, kokį įkūnijo Sara.
Dabar Cappuccino yra jų bendros aistros ir kūrybiškumo simbolis, todėl jis yra apčiuopiamas ryšys su praeitimi – slenkanti laiko kapsulė, pripildyta prisiminimų. Tačiau jis turi ir didesnį tikslą – „Suzuki“ buvo paskutinė Saros dovana Domenikui. Kiekvienas šio pastato aspektas įkūnija vieną aiškią idėją: pagal šio projekto planą Sara paliko galingą palikimą.
„Būk šviesus. Būk garsus. Pasilinksmink. Kasdien“.
Matthew Everingham
Instagram: matthew_everingham
matt@mattheweveringham.com