AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Scout pristato elektrinį visureigį „Traveler“ ir pikapą „Terra“, kurie bus pristatyti 2027 m


  • Visureigis „Scout Traveler“ ir pikapas „Terra“ pristatomi 2027 m
  • Scout teigė, kad elektromobilių nuotolis bus iki 350 mylių; 500 mylių su nuotolio plėtikliu
  • Teigiama, kad kainos prasideda nuo 60 000 USD

„Scout Motors“ ketvirtadienį pristatė koncepcines elektrinio visureigio ir pikapo versijas. Naujasis „Volkswagen Group“ prekės ženklas planuoja pradėti gaminti 2027 metais naujoje 2 milijardų dolerių vertės gamykloje Pietų Karolinoje. Pasak Scout, koncepcijos yra maždaug 85% tikslios gamybos modeliams.

The Visureigis Scout Traveller ir Pikapas Scout Terra yra pagrįsti nauja kėbulu ant rėmo platforma, kuri yra išskirtinė Scout, su keturių ratų pavara ir tvirta galine ašimi. Senosios mokyklos išdėstymas skirtas maksimaliai padidinti visureigių ir vilkimo pajėgumus, kuriuos Scout apskaičiavo daugiau nei 10 000 svarų pikapui ir 7 000 svarų visureigiui, o maksimali abiejų modelių naudingoji apkrova yra 2 000 svarų.

Scout Traveler visureigio koncepcija

Kėbulo ant rėmo konstrukcija taip pat susieja Scout EV su originaliais Scout sunkvežimiais, kuriuos 1961–1980 m. gamino International Harvester. 2020 m. VW gavo teises į šį pavadinimą įsigijęs įpėdinę kompaniją „Navistar“. Tai taip pat atsispindi retro stiliuje, primenančiame originalias „Scout“ transporto priemones su tokiomis savybėmis kaip „Traveler“ visureigio stačiakampės grotelės ir pakelta apatinė galinio lango linija. Taip pat galima įsigyti su „Cabana Top“, kurio stogo anga yra didesnė nei įprasto stoglangio.

Priešingai nei Volkswagen ID EV, Scout taip pat pabrėžia lytėjimą su mechaninėmis durų rankenomis ir analoginiais valdikliais. Tai turėtų padėti siekti „Scout“ tikslo – lengvo remonto. Prekės ženklas teigia, kad maždaug 80 % remonto darbų galima atlikti nesikreipiant į prekybos atstovybę.

Skautų keliautojo koncepcija

Skautų keliautojo koncepcija

Priekinė sėdynė yra dar viena galimybė, nors bus galima įsigyti ir įprastą priekinių sėdynių komplektą su centrine konsole. Šiuolaikiniai elementai yra 16,2 colio jutiklinis ekranas ir 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis.

„Terra“ yra 229,2 colio ilgio, o „Traveler“ – 207,9 colio, o abu modeliai yra 91,6 colio pločio. Scout teigė, kad abu modeliai yra skirti 35 colių padangoms, turi daugiau nei pėdą prošvaisą ir gali įveikti mažiausiai tris pėdas vandens. Jie taip pat bus siūlomi su priekiniu siūbavimo strypo atjungikliu ir priekinėmis bei galinėmis mechaninėmis spintelėmis, kad dar labiau pagerintų galimybes važiuoti bekele. Ant šaligatvio iki 1000 svarų-ft sukimo momento sunkvežimiai nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 3,5 sekundės, tvirtina Scout.

Scout Terra koncepcija

Scout Terra koncepcija

„Scout“ planuoja pasiūlyti visiškai elektrines ir išplėstines abiejų modelių versijas, pastarasis pavadintas „Harvester“, nurodant originalų „Scout“ gamintoją. Visiškai elektrinės versijos pasiūlys iki 350 mylių nuotolis ir nuo pat pradžių naudos „Tesla North American Charging Standard“ (NACS) jungtį, skirtą DC greitam įkrovimui. Kombainų asortimento išplėsti modeliai Skauto teigimu, nuvažiuosite 500 mylių.

800 voltų elektros architektūra tilps greitas įkrovimas iki 350 kwtaip pat dvikryptis įkrovimas. „Scout Terra“ pikape taip pat yra du 120 voltų lizdai ir vienas 240 voltų lizdas standartinėje 5,5 pėdų lovoje. Toje lovoje taip pat gali tilpti 35 colių atsarginė padanga su pasirenkamu laikikliu (standartinis tvirtinimo taškas po lova laiko padangas iki 33 colių), kaip ir į standartinį „Traveler SUV“ galinių atsarginių padangų laikiklį.

Skautų keliautojo koncepcija

Skautų keliautojo koncepcija

Scout tikisi, kad abu modeliai prasidės mažiau nei 60 000 USD2023 m. 40 000 USD bazinės kainos, kurią 2023 m. aptarė generalinis direktorius Scottas Keoghas. Tačiau atsižvelgiant į paskatas, „Traveler“ pradinės kainos bus artimesnės 50 000 USD, o „Terra“ – 51 500 USD. Užsakymai galioja spalio 24 d. ir reikalauja 100 USD grąžinamo užstato.

„Volkswagen Group“ 2022 m. paskelbė „Scout“ kaip prekės ženklą, kurį kontroliuoja patronuojanti bendrovė, o ne „VW of America“, ir suteikia vietos kitam tiesioginio pardavimo modeliui. Paskelbta didžiausios elektromobilių paklausos piko metu, tai buvo visiška staigmena JAV VW pardavėjams, kurie, kaip pranešama, prašė elektrinio sunkvežimio. Jie ruošiasi įsigyti kitokį septintojo dešimtmečio elektromobilį ID.Buzz furgono pavidalu.



Source link