Milžiniško karaliavimo elektros sistema yra gera ir, drįsčiau teigti, neįvertinta.
„Reign“ variklis yra „Yamaha PW-X3“ variklis su pritaikytu „Giant“ derinimu, naudojant vadinamąją „Sync Drive“ technologiją. Jis turi 250 vardinę ir 500 maks. vatų ir puikų 85 Nm sukimo momentą. Sveriantis 6,06 svaro, jis suteikia jums 82,5 vatų už svarą galios ir svorio santykį, kuris yra tvirtas.
„Yamaha“ sukūrė 80–400 % pagalbos, kuri mums atrodė labai natūrali ir galinga važiuojant trasomis.
Tai labai naudinga, ypač užvedus – turi daugiau galios nei dauguma, kai pedalus važiuoja mažesniu ritmu.
Kokia iš to nauda? Jei šiek tiek sumažinote greitį, išvažiavote iš posūkio ir važiuojate tiesiai į kalvą, pradėdami kopti pamatysite, kad jis turi didelį postūmį. Visada padeda įjungti tinkamą pavarą, tačiau atrodo, kad ši pavara yra netgi atlaidesnė, nes nereikia didesnio ritmo, kad pasiektumėte aukštesnius variklio galios lygius – ji tiesiog prasideda nuo didesnės.
Priešingai, jis jaučiasi šiek tiek mažiau galingas nei kiti varikliai, kai važiuojate didesniu žingsniu arba kylate ilgiau. Dėl šios priežasties reikėjo šiek tiek pasitreniruoti, kad surasčiau reikiamą pavarą, bet apskritai, kai sužinojau, kaip veikia variklis, vis tiek galvojau apie jį kaip apie puikų alpinistą.
Jame yra šiek tiek triukšmo / verkšlenimų, bet apskritai mes likome labai sužavėti tuo, ką Giant padarė su Yamaha. Manome, kad „Yamaha“ nusipelno, kad apie ją būtų daugiau kalbama eMTB erdvėje.
Variklis turi penkis skirtingus galios lygius. Kiekvienas iš jų atrodė gana skiriasi nuo kitų neatlikus jokių koregavimų, tačiau yra programa, leidžianti pritaikyti kiekvieno lygio galią.
Vienas iš sąrankos keistenybių, kurią pastebėjome, buvo tai, ką aš apibūdinčiau kaip trūkčiojimą.
Labiausiai tai pastebite stovėdami takelyje arba nuspaudę pedalus, kai sustojate pailsėti kelio pašonėje arba patikrinate telefoną.
Jei visai paspausite pedalus, pajusite, kad variklis tikrai nori įsijungti. Tai beveik kaip vibracija važiuojant bėgiais arba šiek tiek slegianti stovint.
Jei tai skamba kaip didelis dalykas, tai ne. Prireiks šiek tiek laiko, o jei norite, galite žaisti su programavimu programoje, kad jį pašalintumėte, todėl tai tiesiog reikia žinoti, kai pradedate.
Viena iš nedaugelio tikrų problemų, susijusių su visa sistema, buvo susijusi su PAS valdikliais. Tai nėra mūsų mėgstamiausia sąsaja, nes buvo sunku tiksliai paspausti mygtukus. Kartais atsitrenkiu į vidurinį arba atsitrenkiu į viršų, kai norėjau smogti žemyn. Sunku atskirti nežiūrint, o ypač sunku mūvint pirštines, todėl mes sveikiname kitokį valdymo skydelį su ryškesniais mygtukais.
Ant akumuliatoriaus skaidrės milžiniški „Reign“ modeliai siūlo keletą skirtingų dydžių. Šis 2022 m. modelis standartiškai komplektuojamas su 625 Wh baterija. Taip pat yra 750 Wh baterija, o srovės generacija prasideda nuo didžiulių 800 Wh baterijų.
Akivaizdu, kad žinokite apie savo akumuliatoriaus poreikius. Didesnis ne visada yra geresnis, nes yra skirta bauda už svorį, bet jei norite maksimaliai padidinti važiavimo laiką ir leistis į ilgesnes keliones, malonu žinoti, kad yra dydžio pasirinkimų.