Kaip bendras terminas daugeliui aspektų, turinčių įtakos dviračio savijautai, važiavimo kokybė apima dydį ir tinkamumą, patogumą, valdymą, vartotojo sąsają, variklio aktyvumą ir kitus veiksnius. Bandydami „Freedare Eden“ radome keletą svarbiausių šios srities aspektų, tačiau taip pat nustatėme keletą pagrindinių sričių, kurias reikia tobulinti.
Kalbant apie jo dydį, dviratis yra vieno rėmo dydžio, reklamuojamas motociklininkams nuo 5’5″ iki 6’5″. Mūsų komanda buvo suskirstyta dėl tinkamumo, bet ties 5’11“, man atrodė, kad tai buvo šiek tiek nepatogu. Negalėjau iki galo ištiesti kojų mindamas pedalus – galbūt dėl to itin jautrus sukimo momento jutiklis – ir man pasirodė, kad 650 mm vairas yra per siauras.
Kaip sakiau įžangoje, „Eden“ yra vienas iš dviejų „Freedare“ sukurtų modelių. Kitas prekės ženklo elektroninis dviratis su riebiomis padangomis „Saiga“ turi aukšto laiptelio rėmą su didesniu balno aukščiu ir plokščias vairas, tačiau kitaip jis yra identiškas „Eden“. Todėl jis geriau tinka aukštesniems motociklininkams; Esu įsitikinęs, kad Saiga labiau tiktų mano ūgiui ir kojų ilgiui.
Vertiname, kad „Freedare“ siūlo du dviračius skirtingų dydžių motociklininkams, tačiau skatiname juos išplėsti kiekvienam modeliui siūlomų rėmų dydžių skaičių. Tai leistų geriau priglusti ir padidinti bendrą komfortą motociklininkams, esantiems kraštutiniuose aukščio spektro kraštuose.
Man pasirodė, kad „Eden“ valdymas yra gana nuspėjamas, nors jo dydis ir svoris buvo pastebimi (kaip ir tikėjausi dviračio su riebiomis padangomis). Jis buvo pakankamai stabilus, o tai yra viena patraukliausių stiliaus savybių. Apskritai, dviratis buvo valdomas gerai, nors platesnės vairo rankenos greičiausiai pagerintų bendrą jo jausmą.
Dviračio variklis įsijungė greitai ir sklandžiai, o važiuojant dideliu greičiu dviratis jautėsi valdomas, tačiau pastebėjau, kad jo 7 greičių pavara leido spustelėti pedalą didesniu nei 20 mylių per valandą greičiu. Atsižvelgiant į tai, kad dviratis pristatomas sportiniu režimu, kur jo greitis gali siekti 28 mylias per valandą, rekomenduojame „Freedare“ atnaujinti į 8 greičių pavarą su platesniu pavarų diapazonu.
Atnaujintoje pavaroje taip pat greičiausiai būtų trigerio tipo pavarų perjungiklis, kuris, mūsų nuomone, būtų geriau tinkamas komforto, ergonomikos ir greičio požiūriu.
Kaip riebios padangos elektroninis dviratis, Eden turi pakabos šakę ir 4 colių pločio padangas. Tai suteikia dviračiui ribotas galimybes važiuoti bekelėje, todėl jis tinka įvairiems takams, žvyrkeliams ir kitoms mažai sudėtingoms vietoms.
Aptariau keletą kritikos punktų, todėl noriu būti tikri, kad tai kiek įmanoma subalansuosiu su pagyrimais, jei reikia. Mane nudžiugino spalvotas dviračio ekranas ir valdymo skydelis, tačiau „Freedare“ programa buvo viena geriausių jo savybių.
Programėlė ne tik keičia dviračio važiavimo režimus, bet ir gali sekti važiavimo duomenis (greitį, atstumą, laiką ir kt.), kurti maršrutus ir teikti nuoseklią navigaciją. Naudodami IoT (daiktų interneto) technologiją, vartotojai taip pat gali patikrinti daugumos pagrindinių dviračio komponentų būseną.
„Freedare“ programėlė taip pat naudoja dviračio integruotą SIM kortelę, kad galėtų stebėti jo vietą. Naudotojai gali nustatyti, kad programa siųstų tekstinius pranešimus, el. laiškus, telefono skambučius ir (arba) programos pranešimus, jei dviratis perkeliamas arba pavogtas. Mes nustatėme, kad ši funkcija yra per jautri (nežymūs stumtelėjimai susprogdintų mano telefoną), tačiau „Freedare“ komanda sugebėjo sumažinti jautrumą.
Kalbant apie SIM kortelę, „Freedare“ siūlo vartotojams 500 MB nemokamų duomenų penkerius metus. Po to vartotojai turės sumokėti metinį abonentinį mokestį, kad išlaikytų jo funkcionalumą. Kainos duomenys nebuvo prieinami peržiūros metu, bet bus pateikti ateityje.