Nors „700“ serijos stiprus kostiumas gali būti jo greitis ant plokščio žemės, staigios kalvos laipiojimo sugebėjimai yra vienas skyrius, kuriame šis 750 W dviratis paliko mus šiek tiek daugiau.
Kalbant apie kontekstą, prieš pasinerdamas į tai, kodėl tai nėra geriausias laipiojimo kalvoje e-dviratis, kurį išbandėme, leiskite man pabrėžti, kad 700 serija nesikovojo 90 procentų kalvų, su kuriomis susidūriau bandant. Ir tai ką nors sako; Juta, kur yra „Electric Bike Report“, yra labai kalvota vieta.
Ant kalvų, ypač kai važiavau pedalu ir visiškai nesitikėjau vien tik motorine jėga, dviratis buvo puikus įkalnėje. Ten, kur jis kovojo, buvo tempimas užsitęsęs stačias kalvas.
Kalvos kaip mūsų oficiali bandymo kalva, pragaro skylė.
„Hell Hole“ yra trečdalio mylių ilgio dviračių tako atkarpa, kuri vidutiniškai viršija 12 procentų, kai jis lipa iš smiltainio kanjono apačios į viršų. Mes padarėme du laiko ratus į pragaro skylę 700 serijoje; Pirmasis naudojant tik droselį, o antrasis – PAS 5.
„PAS 5“ dviratis išvalė viršutinę dalį garbingame (bet ne rekordiniame) laiku 1: 32.00, o vidutinis greitis buvo 11,8 mylių per valandą. Tas laikas atsilieka nuo kitų 3 klasės el. Dviračių, kuriuos išbandėme keliomis sekundėmis, tačiau tai vis tiek yra garbinga.
Tik atliekant tik droselio testą, 700 serija to nepadarė į viršų.
„Hell Hole“ pagavo geriausius iš daugelio mūsų peržiūrėtų el. Dviračių, todėl tai nėra baisi staigmena, kai dviratis Peteris iš dalies iš dalies keliauja į kalną. Tačiau šis rezultatas yra tas, kad dauguma mūsų kalvos laipiojimo gedimų įvyksta su 500 W e-dviračiais, o ne jų galingesniais 750 W broliais ir seserimis.
Aš kreiduoju tai iki santykinai žemo „Shengyi“ variklio sukimo momento įvertinimo, palyginti su kitais 750 W varikliais, kuriuos apžvelgėme. Tai ne dominuos kalvose, kaip kai kurie kiti, neįdedant tam tikros kojos, tačiau tai taip pat nėra blogas dalykas, ir tai vis tiek yra gana lengvos pastangos.