AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Atmetimas: „Blue Shark Attack“ – „The LB Works Aventador“.


2024 m. įvadas

Pagalvokite apie superautomobilių plataus kėbulo rinkinius ir į galvą šauna vienas pavadinimas: Liberty Walk.

Nors Nagojoje įsikūrusi įmonė savo veiklą pradėjo daugiau nei prieš 30 metų, per pastarąjį dešimtmetį Liberty Walk tapo populiariu pavadinimu automobilių bendruomenėje. Tai nenuostabu, turint omenyje jo įkūrėjo pomėgį supjaustyti retus automobilius, kad būtų galima pakeisti sparnus. Wataru Kato tikrai nedaro dalykų per pusę.

Prieš dešimt metų Dino ir Larry kartu nufilmavo tuo metu naujausią Liberty Walk kūrinį likus porai dienų iki 2014 m. SEMA parodos. Šios savaitės apžvalginiame įraše dar kartą peržiūrime tą pirmojo LB Works Lamborghini Aventador funkciją.

2014 m. funkcija

Sveiki atvykę į naujausią Kato-san vidurinįjį pirštą į automobilių pasaulį. Dabar niekaip negalėjote pagalvoti, kad praleisime galimybę nufilmuoti „LB Works Lamborghini Aventador“, kai jis nusileis JAV, tiesa? Likus kelioms dienoms iki automobilio pristatymo SEMA parodoje – kur šiuo metu jis yra Forgiato Wheels stendo centre – susitikome su Liberty Walk įgula ir pažvelgėme į dar vieną jų kūrinį, kuris neabejotinai sukels tiek pat meilės. kaip nekęs.

Aukščiau esančiame vaizdo įraše pamatę, kaip jis spjaudosi riebiomis liepsnomis, nekantravome pasimėgauti naujausia Liberty Walk stiliaus dalimi. Juk ne kasdien kas nors nuveža kampinį šlifuoklį į flagmaną „Lamborghini“ superautomobilį.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-3

Taigi Laris susitarė su automobiliu per debesuotą popietę Kalifornijoje prieš pat jį nukreipiant į Las Vegaso konferencijų centrą.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-4

Per pastaruosius porą metų matėme pakankamai Kato kūrinių, kad tiksliai žinotume, koks yra receptas, todėl per daug nesigilinsiu, o tiesiog pateiksiu trumpą proceso santrauką.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-25

Viskas prasideda nuo to, kad Kato pasirenka tinkamą pagrindą transformacijai. „Aventador“ buvo pritaikytas „LB Works“ apdorojimui nuo to momento, kai „Lamborghini“ jį išleido į lauką, tačiau šių metų SEMA parodoje taip pat rasite Kato firminį stilių, pritaikytą „Porsche 997“ ir „BMW 4“ serijai. Tada Kato susėda su savo dizaineriu ir sugalvoja tinkamiausio stiliaus viršūnių rinkinį ir įvairius kitus akcentus, o tada siunčia idėjas mūsų geram draugui Miura-san į TRA Kioto.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-43

The Pašėlęs zuikis tada užsiima – iš pradžių skaitmeniniu būdu nubraižo bazinio automobilio išorę su pernelyg brangiu lazeriniu skeneriu, o tada pasitelkia savo magiją CAD formatu per 3D vaizdą, kad dizainas būtų išverstas į CNC mašinų kalbą. Paspaudus antspaudą sukuriamos formos formoms. FRP gamyba perduodama iš išorės, o dalys paruošiamos montuoti maždaug per savaitę. Žinoma, čia yra daug daugiau darbo, bet, kaip jau sakiau, čia tik paliečiu pagrindines proceso dalis.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-6

Kato ir jo įgula pastatė „Aventador“ LBW kėbulų dirbtuvėje Nagojos pakraštyje ir automobilį baigė tik naktį prieš tai, kai jis turėjo būti supakuotas į konteinerį ir išsiųstas į Stateide.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-18

Vien dėl spalvos šis automobilis išsiskiria dar labiau nei turėtų; šviesiai metalinis „Shark Blue“ kontrastuoja su matinės juodos spalvos priedais. Pavyzdžiui, dantyta „Aventador“ nosis pabrėžiama agresyviu lūpų spoileriu, kuris pakeičia apatinę ir išpjautą buferio dalį ir išsikiša gerokai už automobilio matmenų, kad išplėstų apatinę masyvios pusės dalį. įsiurbimo.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-38

Papildomi šoniniai skirstytuvai sukuria sluoksniuotą išvaizdą, lenkdami aukštyn aplink buferio kampus.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-9

Viršutinio sparno apdorojimas prasideda priekyje, kur dviejų dalių pūslelė prisukama ir ant buferio, ir prie sparnų. Šios dalys gana gerai atitinka kampuotą „Lamborghini“ dizaino kalbą, o tai yra vienintelis būdas apsisaugoti nuo tokio tipo superautomobilio.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-22

Priekinio buferio apdaila nubrėžia lygiagrečią nuolydį, kuris sukuria buferio šonines įleidimo angas, o pati sparno dalis sutampa su durų linija, sukurdama gerai integruotą priedą.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-7

Dabar apie dalykus, kurie privers puristus sugniuždyti. Taip, atsarginius sparnus reikia nupjauti – šiek tiek priekyje, bet gana daug gale…

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-15

Dėl šios priežasties bauginantis ratų poslinkis leidžia jiems sėdėti tiesiai per 30 mm išplatėjimą, kurį sukuria kiekvienas priekinis sparnas.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-16

Kai projektas dar buvo planavimo stadijoje, Kato pasikvietė Forgiato, kuris labai džiaugėsi galėdamas įšokti į laivą ir sukonfigūruoti individualų Aventador ratlankių rinkinį. Forgiato giliai įgaubtas ir suskaidytais stipinais Maglia ECL dizainas buvo pasirinktas dėl sportiškos išvaizdos ir paruoštas 20 × 9 colių priekiniam dydžiui su kruopščiai išmatuotu ir apgalvotu –7 poslinkiu. Galiniai ratai vėl daug didesni, bet tuoj pat juos pasieksime.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-17

Gamykliniai anglies-keraminiai stabdžiai buvo palikti ramybėje – tai puikus paketas, kurio tiesiog nereikia maišyti.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-10

Atsižvelgiant į tai, kad Liberty Walk automobiliai visada buvo žinomi, tačiau taip pat reikalauja važiavimo kelyje reikalavimų, „Öhlins“ pakaba buvo pakeista „AirRex“ pneumatine pakaba. Taip, girdžiu kai kuriuos kolektyvinius krebždesius, bet kaip jau minėjome, Kato ir jo įgulai tiesiog nerūpi. Jie siekia išvaizdos, stiliaus ir veiklos būdo, kurie išskirtų juos iš visų kitų „Lamborghini“ ar superautomobilių savininkų.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-8

Esmė čia yra sukurti unikalų vaizdą – tokį, kuris būtų prieinamas ir priimtinas tik keliems žmonėms visame pasaulyje.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-41

Tik taip jie gali vairuoti „Lamborghini“, „Ferrari“ ar BMW, tačiau gali išsiskirti iš savininkų, kurie gali tik pakeisti ratus.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-24

Kai automobilis nuverčiamas taip žemai, kaip pateks, matote, kodėl reikėjo nupjauti nemažą metalo gabalą nuo sparnų.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-14

Tiesiog nėra kito būdo, kaip Forgiato ratai kitaip nuvalytų kėbulą. Gale „Aventador“ yra 70 mm platesnis iš abiejų pusių, o masyvūs 21 × 13 colių -20 ratai užpildo naujai atrastą apvadą.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-11

Kaip Aventadorui reikėjo papildomos apimties, tiesa?

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-27

Bet jūs tiesiog turite priimti tai taip, kaip išeina, patiekiant malonų, garsų, linksmą juoko dozę iš paties Kato.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-26

Tai vienas vaikinas, kuris žino, kad nesilaiko pagrindinio srauto. Tiesą sakant, jis laikosi kuo toliau nuo jo, o tai leido šiai mažai Japonijos parduotuvei turėti tokį didelį poveikį automobilių kultūrai visame pasaulyje.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-33

Suderinamumas ir tęstinumas yra svarbūs suteikiant konkrečiam automobiliui, o šiuo atveju – aerokomplektui, tėkmės pojūtį, todėl tokie akcentai kaip apatinės grindjuostės, kurios švelniai lenkiasi į viršų, kai susiduria su galiniais sparnais, yra labai reikalingas papildymas, kuris atrodo dirba taip gerai.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-19

Tai tarsi priverčia susimąstyti, kodėl „Lamborghini“ nemėgsta tokių prisilietimų!

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-20

Ir lyg praplatintos galinės dalies neužtektų, atsirado poreikis tikrai Suteikite Liberty Walk Aventador darbinio lenktyninio automobilio pojūtį. Ir kas gali būti geresnis būdas tai padaryti, nei naudojant anglies pluošto GT sparną, sumontuotą ant poros atramų, kurios išdygsta iš paties galinio buferio centro.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-40

Kato nesako, ar šis sparnas yra funkcionalus, ar ne, bet kažkas mums sako, kad pirmą kartą pasitaikius progai jis išbandys jo našumą!

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-29

Kad galinė dalis būtų arčiau žemės, keturi pagrindinio difuzoriaus pelekai buvo pailginti ir sujungti su antriniu difuzoriumi – galūnėms efektyviai suteikiamas antras sluoksnis. Bet į ką visi žiūrės atgal, tai keturių išėjimų Armytrix išmetimo sistemos kvadratiniai vamzdžiai.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-21

Mes matėme ir girdėjome tai veikiant, bet tikrai turime apie tai daugiau pakalbėti, nes tai gana įspūdingas meno kūrinys – jau nekalbant apie vienintelį našumo patobulinimą, kuris iš tikrųjų yra sumontuotas automobilyje. Vis dėlto šiai 700 AG V12 mašinai trūksta našumo! Sistema visiškai pakeičia išmetimo vamzdžius iš kolektorių žemyn, pirmiausia pakeisdama dvigubus lietvamzdžius keramika padengtais (ir pašalintais) titano pakaitalais, kad įsitikintų, jog V12 generuojami dažniai nėra nutildyti. būdu.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-5

Likusią sistemos dalį sudaro sudėtingos rankiniu būdu suvirintų, aerograde titano vamzdžių kreivės, kurios arba nukreipia išmetamąsias dujas tiesiai per tuos keturis galinius vamzdžius – taigi, gaisro šou panašus į papildomą degiklį – arba į mažą duslintuvą, šiek tiek nuramina reikalus, kad neišgąsdintumėte taip pat daug žmonių kelyje. Išmetamųjų dujų maršrutas nustatomas pagal porą vožtuvų, kurie yra valdomi rankiniu būdu jungikliu ant rakto pakabuko arba užprogramuojami atsidaryti tam tikru apsisukimų dažniu, kaip tai daro gamykloje esanti „Lamborghini“ sistema.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-31

Visa sistema išlaisvina papildomus 35,2 AG ir nežymiai padidina sukimo momentą. Tačiau didžiausias skirtumas yra tikrasis svorio sutaupymas. Visa sistema atsitrenkia į svarstykles ties 7,77 kg ir nusiskuta 28,23 kg.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-28

Tada, žinoma, yra triukšmas. Ar paminėjome triukšmą?

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-34

Atsižvelgiant į apdailos, tinkamumo ir apdailos lygį viduje, buvo nuspręsta, kad nereikia pridėti jokių individualių detalių gerai įrengtoje salone.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-37

Stock, tai vis dar ypatinga vieta. Tiems, kurie netiki, kad šis automobilis atkeliavo iš Japonijos, ekranas centrinėje rietuvėje gali įtikinti priešingai.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-35

Praleidę popietę su šiuo itališku žvėrimi iš Rytų, turime savęs paklausti, ar „Aventador“ varžovai konkuruoja su LBW Ferrari 458 poveikiu lygiai prieš metus.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-13

Vadinkite tai išbandytu metodu, bet kažkas mums sako, kad Kato šį kartą pavagia tiek pat dėmesio, ir tai neatsižvelgiama į kitas automobilius, kuriuos jis demonstruoja 2014 m. SEMA parodoje.

larry_chen_speedhunters_liberty_walk_lamborghini_aventador-32

Pridėkime tai, kad Kei Miura taip pat turi šešis automobilius, ir kažkas mums byloja, kad Japonijos „overfender“ darbo stilius dar nesibaigė. Iš tikrųjų atvirkščiai…

Dino Dalle Carbonare
Instagram: dino_dalle_carbonare
dino@speedhunters.com

Fotografavo Laris Čenas
Instagram: larry_chen_foto





Source link