Praėjo šiek tiek daugiau nei mėnuo, kai „Project 964“ gavo savo „Rauh-Welt Begriff“ (RWB) transformaciją.
Nors automobilis keletą savaičių sėdėjo per atostogas, todėl ant sparnų ir kitų vietovių paguldytas sandariklis galėjo tinkamai išgydyti, aš nuo to laiko jį stengiuosi vairuoti kuo daugiau. Bet šiam įrašui noriu sutelkti dėmesį į pirmąjį automobilio pirmąjį Touge Išvyka RWB forma. Galų gale, šie pastatai yra susiję su patirtimi – ir jūs negalite jos patirti, jei nevažiuojate.

Naujas 964 plotis, važiavimo aukštis ir RWB specifinis derinimas reikėjo išbandyti ne tik, kad galėčiau jaustis, kaip jos dinamika pasislinko, bet ir iš tikrųjų juos apimti ir, žinoma, smagiai praleisti laiką.

Tačiau pirmoji dienos užduotis buvo pasiklysti RWB linijose. Aš vis dar negaliu patikėti, kaip dabar skiriasi automobilis, todėl turėjau pasinaudoti kiekviena proga paimti kadrus su „Alec“ keliais, kurie vingiuoja per kalnų grandinę Izu pusiasalio centre.

Man patinka automobilio pusiausvyra-montavimo įtempimas, jo aukštis nuo žemės paviršiaus, stambus galinė galu ir, svarbiausia, tai, kaip turbokomokslis įkvėptas sparnas visiškai pakeitė 964 buvimą ir smūgį.

Jei turėčiau abejonių dėl to, ar RWB gydymas buvo tinkamas žingsnis, ar aš pasirinkau tinkamą dalių derinį, jie buvo visiškai ištrinti, kai aš išėjau iš automobilio per pirmąjį pasaulį su vaizdu į Mt. Fuji.


Tačiau sąžiningai, nuo pat pradžių niekada nebuvo apgailestaujama. 964 projektas visada buvo skirtas „Akira Nakai“ pasirinktiniam prisilietimui, net prieš tai, kai radau donoro automobilį.

Kelios valandos, praleistos lipant į „Hakone“ ruožą, o paskui pasineriant į „Izu“ panoramą – vieną iš mano mėgstamiausių kelių – daugiau nei uždėjo didžiulį šypsnį man ant veido. Jie mane daug išmokė. Viskas, ką žinojau apie 964, ir jo dinamika turėjo būti iš naujo išmokta. Aš turėjau iš naujo kalibruoti: rankena, įjungti, įjungti. Vis dėlto tai, kas mane labiausiai sužavėjo, buvo automobilio vidutinio kampo reguliavimas.

Kai praėjusią vasarą „Hashimoto Corporation“ pritaikiau „KW Variant 3S“ kartu su lipniu „Yokohama Advan Neova AD09s“, 964 įgijo visiškai naują santūrumo lygį. Rankena buvo monumentali, o įjungimas tapo aštrus. Aš per daug nesigilinsiu į pačią sukibimą-kadangi padangos ant Nakai-San paskolos ratų yra tokie seni, kad šiuo metu chemiškai mutavo į plastiką, bet tvarkymas? Tai kitokia istorija. Leisk man paaiškinti …

Nors senėjančios padangos plauna plačiai per griežtesnius kampus, aš prisimenu kiekvieną RWB, kurį aš važiavau saugiai, kad būtų galima saugiai. Per antrąjį ir trečiąjį kampus, automobilis jaučiasi pasodintas ir stabdantis, o gana padoriai pasuka senosios mokyklos sukimo momento keitikliai rankiniu būdu, kai automobilis įkišamas ir sukasi aplink kitą viršūnės rinkinį įspūdingai sklandžiai. Nepaisant senstančių padangų, plaunamų plačiai per griežtesnius kampus, kiekvienas mano varomas RWB turėjo sveiką dozę, kuriai buvo skirta mažai, kad būtų galima saugiai. Platesniuose, plačiuose antrosios ir trečiosios aikštės kampuose automobilis jaučiasi pasodintas. Po stabdymo ir kai kurie labai patenkinami iš senosios mokyklos sukimo momento keitiklių rankiniu režimu, automobilis įkišamas ir sukasi aplink kitą viršūnės rinkinį, įspūdingai sklandžiai.

Dabartinėje būsenoje „Project 964“ 180 000 km ilgio, natūraliai įkvėptas „Flat-Six“ niekada nebus galinio galo rankenos rungtynės, tačiau tai yra pakankamai sukimba, kad būtų galima atlikti tinkamą tempą, ir aš atsitraukiau nuo automobilio sužavėtas. Bendras personažas. Dabar, kai galvoju apie tai, tai buvo turbūt trečias kartas, kai aš nustumiau mašiną iki jo ribų.

Tikras linksmas bitas buvo iš naujo atrasti ką nors, ką patyriau prieš daugelį metų Idleriai 12 valandų lenktynės „Motegi“. Jei grįžtate į vidurio kampą, svorio perdavimas sugriežtinamas linija taip, kad jums reikia pasiruošti, jei norite, kad prieštaringai pasinaudotumėte ketvirčio iki pusės pusės rato, kad galėtumėte visiškai naudoti progresyvią skaidrę, nepamirštant gauti Atgal į galią sklandžiai įsibėgėti iš kampo.

Tai virto šiuo patenkinamu šokiu, kiekvienas pasuko labiau sinchronizuodamas su automobiliu, kai važiavau per tuos gražius juodojo viršūnės ruožus.

Tai verčia mane vėl grįžti atgal ir išgyventi tą akimirką – kai jūs pakartojate save su savo automobiliu. Tokios dienos daro visus darbus, dėl kurių tai yra verta.


Nors RWB konversija gali būti atlikta, vis dar yra keletas dalykų, kuriuos reikia baigti pagal projekto 964 išvaizdą. Pirmiausia: ratai. Jiems buvo užsakyta, bet aš vis dar esu maždaug per mėnesį nuo jų gavimo. Kai jie atvyks, man reikės atsinešti save ir estetiku, ir tvarkymu, nes jie bus suporuoti su niūriomis moderniomis padangomis, nors ir šiek tiek siauresnėmis, o Nakai-San gali surinkti šiek tiek agresyvesniame neigiamo neigiamo kampo priekyje ir gale .

Dar liko tiek daug bendro su „Project 964“ – patikėk manimi, aš vos pradedu – aš pagaliau esu arti estetikos dalykų.


Aš ir toliau imsiuosi jums kiekvieno žingsnio, pasidalindamas ir pergalėmis, ir nesėkmėmis pakeliui, nes pastarasis atrodo dažniau su šiais automobiliais.
Dino iš anglies
„Instagram“: dino_dalle_carbon
dino@speedhunters.com
Fotografija Alecas Penderis
„Instagram“: „Noplansco“