Elektrinio dviračio ataskaita:
Visam dviračio bandymui ir peržiūrai pristatysime kito mėnesio pradžioje ir nekantraujame pamatyti, ar yra kokių nors kitų nedidelių patobulinimų, kurie popieriuje neišsiskiria, bet padidina našumą. Praėjo metai, kai peržiūrėjome diržo pavaros versiją, ir atrodo, kad viskas, išskyrus pavarą, yra tas pats.
Tenways buvo prekės ženklas, kuris mus sužavėjo keliais dviračiais, kuriuos peržiūrėjome. Kartu su CGO600 Pro-E peržiūrėjome jų AGO-T, AGO-X ir CGO800S ir nustatėme, kad jie visi yra apgalvotai suprojektuoti.
Jų veikimas akivaizdžiai skirsis tarp „Carbon Gates“ diržinės pavaros versijos ir 8 greičių versijos, tačiau tikimės, kad didžiausias šios naujesnės versijos pranašumas bus pastebėtas kopiant į kalnus.
Diržinės pavaros versija puikiai pasirodė mūsų bandyme įkalnėje, įkopus į pragaro skylę per 1:44. Tai atsiliko nuo kitų miesto keleivių, tokių kaip Aventon Soltera, Trek FX+2 ir naujai išleistas Ride1Up Roadster V3 ir Velotric T1ST+.
Žinoma, to galima tikėtis iš dviračio su viena pavara. Gamintojas turi stengtis subalansuoti dviračių našumą važiuojant lygiu ir lipant į kalnus, tiesiog to negalima apeiti. Taigi, jei turite daug kalvų, į kurias reikia įkopti, tikriausiai jums labiau tiktų nauja grandinės versija CGO600 Pro.
Žinoma, pridėjus pavaros traukinį, lygtis šiek tiek išlaikys, taigi, jei neturite daug kalvų, į kurias reikia įkopti, arba jums labiau patinka treniruotis kopdami į kalnus, diržinės pavaros versija vis tiek yra fantastiška. variantas.
Vėlgi, netrukus išbandysime dviratį, todėl laukite išsamios apžvalgos. Tuo tarpu, jei turite klausimų, kuriuos norite, kad išspręstume toje apžvalgoje, palikite juos toliau pateiktuose komentaruose.