Važiavimo kokybė yra plati tema, turinti daug mažesnių aspektų, įskaitant patogumą, dydį ir tinkamumą, valdymą, variklio aktyvumą ir vartotojo sąsają. Kartu šie elementai lemia, kaip jaučiasi dviratis važiuojant ir valdant. Radome daug dalykų, kuriuos verta vertinti dėl „Juggernaut Classic Duo ST“ važiavimo kokybės, tačiau taip pat yra keletas svarbių sričių, kurias reikia tobulinti.
Dviratis siūlomas dviejų dydžių: vidutinis, skirtas 5’4″+ vairuotojams, ir didelis, skirtas 5’8″+. 5’11“, buvau maloniai nustebintas, koks patogus buvo mūsų bandomojo dviračio vidutinis rėmas; Turėdami gana ištemptą ir agresyvią važiavimo padėtį, būčiau spėjęs, kad turime didesnį modelį.
Dviračio kontaktiniai taškai (balnas, rankenos ir pedalai) buvo itin patogūs. Mūsų bandomasis dviratis buvo standartinis, neskaitant jo spalvos (avietiškai violetinio atspalvio) ir TranzX pakabos sėdynės stulpo. Esu įsitikinęs, kad man patiko standartinis balnas be patobulinto sėdynės stulpo, tačiau labai rekomenduoju vieną iš trijų pakabos variantų, kad važiavimas būtų sklandesnis.
Tvarkymas yra viena iš pagrindinių sričių, kurią, tikimės, Biktrix patobulins. Mes įvertinome gana vikrų „Duo ST“ valdymą – dėl 24 colių ratų – palyginti su daugeliu kitų storų dviračių su didesniais 26 colių ratais. Tačiau laiptelių rėmas turėjo daug lankstumo posūkiuose, todėl greitesniuose posūkiuose atsirado laisvumo jausmas, kuriam nepadėjo minkšta pakabos šakė.
Gali būti, kad mūsų bandomojo dviračio standartinė RST Guide pakabos šakė buvo kvaila, tačiau rekomenduojame „Biktrix“ atnaujinti į tvirtesnį bazinį modelį.
Taip pat teisinga pažymėti, kad šios problemos čia nėra unikalios – jos būdingos daugumai riebių padangų elektroninių dviračių su žingsniuojančiu rėmu. Štai kodėl ST modeliai dažnai geriausiai tinka asfaltuotiems plotams, o ne daugybei važiavimo bekele ar greitų posūkių.
Neskaitant kritikos, mums patiko greitas variklio įsijungimas; jis iš karto tiekė galią be viršijimo. Taip pat įvertinome tai, kad dviračio pedalo patirtis beveik nesukelia jokių pastangų, tačiau taip pat pripažįstame, kad daugelis vairuotojų, ieškančių vidutinės pavaros, tikisi natūralesnio ir labiau prisitaikančio sukimo momento jutiklio pojūčio.
Laimei, ieškantiems tokios patirties, „Biktrix“ siūlo aukštesnės klasės „Juggernaut“ modelį su 1000 W vidutine pavara ir sukimo momento jutikliu: „Juggernaut Ultra“.
Mažiau idealu yra tai, kad pirkėjams teks atsijoti daugybę panašių modelių, kad surastų norimą; suskaičiavome 28 modelius su įvairiais rėmais, variklių tipais, pakabos galimybėmis ir kt. Vertiname pritaikymo galimybes ir įvairovę, tačiau raginame „Biktrix“ konsoliduoti savo parinkčių katalogą, kad būtų mažiau painus ir patogesnis vartotojui.
Mes nustatėme, kad dviračio sąsaja yra paprasta naudoti. Galite reguliuoti greičio (ar kitus) nustatymus du kartus paspausdami „i“ mygtuką arba perjungti važiavimo režimus laikydami „+“ mygtuką. „Juggernaut“ turi vieną iš mano mėgstamiausių valdymo pultų su lengvai paspaudžiamais mygtukais ir labai lytėjimo pojūčiu.
„Juggernaut Classic Duo ST“ pranašumai yra patogumas, lengvas pedalas ir galingas/agresyvus pojūtis, tačiau jį taip pat galima tobulinti.