- RML grupė atskleidė P39 40SE, pagrįstą Porsche 911 Turbo S
- Pasirinktinis automobilis turi platesnę tarpvėžę ir ilgesnę ratų bazę nei 911 Turbo S
- Didžiausia galia yra 900 AG, palyginti su 640 AG 911 Turbo S
Didžiosios Britanijos automobilių sporto ir inžinerijos kompanijai „RML Group“ šiemet sukako 40 metų ir ji švenčia su keturiais naujais projektais – po vieną kiekvienam savo gyvavimo dešimtmečiui.
Pirmasis yra P39 40SE, 992 kartos Porsche 911 Turbo S atnaujinimo paketas, kurį įkvėpė LMH lenktyniniai automobiliai, kurie varžosi aukščiausio lygio FIA pasaulio ištvermės čempionate ir IMSA SportsCar čempionate.
Pasak Michaelio Mallocko, RML generalinio direktoriaus ir įmonės įkūrėjo Ray’aus Mallocko sūnaus, remiantis bendrovės modeliavimo duomenimis, atnaujinimas pavers 911 Turbo S trasos monstru, galinčiu lenktynių trasoje aplenkti 911 GT3 RS.
Bendrovė apskaičiavo, kad P39 40SE bus ratą Vokietijos Niurburgringe per 6:45kuris yra 4,3 sekundės greitesnis nei 911 GT3 RS nustatytas laikas ir daugiau nei 30 sekundžių greitesnis už 911 Turbo S nustatytą laiką.
RML P39 40SE
Modifikacijos apima galios padidėjimą iš dvigubas turbokompresorinis 3,8 litro butas-6 iki 900 AG, palyginti su 640 AG. Tai buvo pasiekta pakeitus ECU, turbokompresorius, tarpinius aušintuvus, kolektorius ir išmetimo sistemą.
Kėbulas taip pat buvo pakeistas lengvesniu ir standesniu anglies pluošto dizainu, kuris apima platesnę priekinę ir galinę vėžę. RML teigimu, ratų bazė taip pat buvo šiek tiek pailginta.
Aerodinaminis paketas buvo įkvėptas LMH lenktyninio automobilio ir apima pasipriešinimo mažinimo sistemą. RML nurodo didžiausią 1460 svarų prispaudimo jėgą esant 150 mylių per valandą greičiui arba daugiau nei 4,5 karto didesnę nei 911 Turbo S.
RML P39 40SE
P39 40SE atnaujinimo kaina, įskaitant donorinį 911 Turbo S, yra 495 000 Didžiosios Britanijos svarų (apie 538 200 USD). Bus pastatyta tik 10 pavyzdžių, o darbas vyks RML objekte Velingboro mieste, JK.
Kiti trys projektai, kuriuos RML pristatys per 40-ies metų jubiliejų, apima trasos automobilį kodiniu pavadinimu P40, kuris, bendrovės teigimu, pasižymi Formulės 1 įkvėpta aerodinamika, didelio našumo akumuliatoriumi ir originaliu Aston Martin V8 Vantage su moderniu. mechaniniai elementai ir korpusas, pagamintas iš anglies pluošto.
Nauji projektai yra ne tik šventė; jie demonstruoja, ką galima pasiekti per naujus RML padalinius, kuriuos sukūrė, kad pritrauktų klientus ne tik įprastose lenktynėse ir originalios įrangos gamintojų srityse. Naujuose padaliniuose kartu su tradicinėmis automobilių sporto ir inžinerinėmis paslaugomis pridedamos jėgos pavaros (įskaitant EV technologiją) ir individualizavimo paslaugos.