„Ride1Up“ suteikė „Roadster V3“ pojūtį. Pirma, pakalbėkime apie rėmą. 44 svarai yra lengvas pagal e-dviračio standartus, o geometrija leidžia jums pasilenkti į priekį ant plokščios vairo. Jis yra pusiau agresyvus, tačiau juo galite važiuoti gana atsipalaidavę ilgiau važiuodami, nejausdami, kad pradeda pavargti nugara.
Dviratis itin jautrus. Tai kietas dviratis su kieta šake ir 680 mm vairu. Jis jaučiasi gyvas ir lengvas kelyje, tačiau labai gerai įveikia posūkius ir įkvepia pasitikėjimo važiuojant dideliu greičiu.
Valdymas turi ir neigiamą pusę – tai apskritai šiurkštesnis važiavimas, o kelyje pajusite daugiau nelygumų. Tiesą sakant, tai buvo dviračio tipas, kurio nekenčiau, kai pirmą kartą pradėjau važinėti dviračiu. Vis dėlto bėgant metams įvertinau valdymo savybes, o mano užpakalinė dalis sutvirtėjo nuvažiavus tūkstančius mylių, todėl ryškesnis valdymas man yra vertas kompromisas.
Dviratis pasižymi švaria estetika. „Ride1Up“ visada buvo gerai nudažyta, tačiau jie beveik pašalino matomus kabelius, todėl „Roadster V3“ yra toks pat aptakus ir vizualiai patrauklus, kaip ir bet kas, ką jie gamino.
Skirtingo ūgio motociklininkai gali rinktis iš trijų rėmo dydžių. Prekės ženklas dažnai renkasi tik du – aukštą ir žemą laiptelį – todėl šis prekės ženklas toliau auga ir vystosi. Būdamas 6’1 colio raitelis, puikiai jaučiausi naudodamas didelį didelio laiptelio modelį.
Ankstesnis „Roadster“ buvo galimas tik su vienu greičiu. Šį kartą galite pasirinkti vieno greičio diržinę pavarą arba 10 greičių Shimano Deore. Mūsų testeris buvo 10 greičių, ir jis turėjo didelį ir praktišką veikimo diapazoną.
Suprantu, kad iki šiol daugiausiai gyriau dviratį ir teisingai. Netrukus čia atnaujinsiu savo geriausių miesto elektroninių dviračių rekomendacijas, kad įtraukčiau šį dviratį, tačiau jis nėra be dėmės ar dviejų.
Nebent plaukiate paplūdimio kreiseriu su šlepetėmis, nesu didelis plokščių pedalų ir sukibimo juostos gerbėjas. Kreida, kuri priklauso nuo asmeninių pageidavimų, jei norite, bet manau, kad važiuojant visiškai standžiais važiavimais, reikia šiek tiek užsikabinti batus, kad geriau sukibtumėte pedalus. Tačiau skundžiuosi dėl pedalų, o tai rodo, kad keltis ant rankų per dviratį nelabai verta.
Nors man patinka šviesūs galvos ir galiniai žibintai, maniau, kad įdomu, kad galinis žibintas taip pat nėra stabdžių žibintas. Abu yra lengvai pataisomi Ride1Up arba jums, jei perkate dviratį.
„Ride1Up“ turi keletą priedų, kurie bus derinami su dviračiu. Yra tvirtinimo detalės galinei lentynai, o tada galite uždėti keletą dėklų, kad būtų patogiau važiuoti mieste.
Ar galite padaryti „Ride1Up Roadster V3“ žvyro dviratį?
Roadster V2 buvo žvyro variantas. Čia, naudojant V3, paleidimo metu nėra jokio „žvyro leidimo“, tačiau išėmus iš dėžės tai būtų labai tinkamas žvyro e-dviratis. Jame yra Deore kasetė, skirta efektyvumui, šiek tiek platesnė prošvaisa ir tvirta priekinė šakė. Žinoma, jau turi Schwalbe žvyro padangas ir plačias vairas. Galite nuimti sparnus, kad atitiktų puristiškesnę žvyro atmosferą, tačiau viskas, ko reikia norint pradėti, yra.
„Ride1Up“ turi specialų žvyro dviratį „Ride1Up CF Racer 1“, kuris ir taip yra absurdiškai žemos kainos anglies rėmas su puikiais komponentais. Bet jei norite važiuoti dar pigiau ir gerai su aliuminio rėmu, Roadster V3 veikimas neabejotinai tiks važiuojant žvyru.