Įvairūs veiksniai turi įtakos kiekvieno e-dviračio pojūčiui, o „Globe Haul LT“ nesiskiria. Važiavimo kokybės tema apima dydžio ir tinkamumo, komforto, variklio aktyvumo, vartotojo sąsajos ir ne tik elementus.
Kalbant apie dydį, „Haul LT“ (ir jo brolis „Haul ST“) yra nepaprastai gerai suprojektuoti. Daugumai e-dviračių su vienu rėmo dydžiu sunku pritaikyti motociklininkus, kurių ūgis skiriasi 12 colių, tačiau dėl savo teleskopinio koto ir dvigubo teleskopinio sėdynės stulpo „Haul“ patogiai telpa nuo 4,5 colio iki 6,4 colio dydžio vairuotojams.
Maždaug 14 colių balno aukščio reguliavimo ir 6 colių lankstumo vairo aukščio dėka LT tinkamumas ir važiavimo padėtis gali būti pritaikyti jo vairuotojui. Patogumą radau daugiausia vertikalioje padėtyje, kai ant vairo guli nedidelis svoris.
Minimas pedalus jautėsi atsipalaidavęs ir apskritai patogus, nors prireikė kelių važiavimų, kad prisitaikytumėte prie švaistiklio į priekį konstrukcijos, dėl kurios reikia spausti pedalus šiek tiek į išorę ir į apačią. Išbandžiau kai kuriuos dviračius, kur tai atrodė ekstremaliai, tačiau „Haul“ reikėjo tik šiek tiek pakoreguoti; Apskritai patirtis buvo lengva ir maloni.
Dviratis taip pat nepaprastai reagavo dėl savo sukimo momento jutiklio. Variklis įsijungė sklandžiai ir prisitaikė prie daugumos pagalbinių lygių, tačiau PAS 5 jis gali jaustis šiek tiek trūkčiojantis ir pernelyg jautrus. Po kelių važiavimų sužinojau, kad svarbu išlaikyti pastovų slėgį ir pastovų ritmą, kuris išsilygino. važiavimas beveik visiškai.
Kalbant apie valdymą, dviratis jautėsi stebėtinai judrus, atsižvelgiant į jo ilgį ir daugiau nei 90 svarų svorį. Judėdamas lengvai pamiršdavau, kad dviratis toks didelis; dėl 20 colių ratų ir plačios 700 mm vairo jis greitai įsuko posūkį ir vairavo tiksliai.
Dviračio 3,5 colio pločio „Carless Whisper“ padangos važiavimui suteikė stebėtinai daug komforto ir amortizatoriaus, ypač dėl to, kad „Haul“ nėra jokios pakabos. Padangose yra centrinė lygaus gatvės protektoriaus juosta, užtikrinanti mažą pasipriešinimą riedėjimui, ir gumbuotas šoninis protektorius, suteikiantis stabilumo ir sukibimo posūkiuose.
Labai mažai mano bandymų buvo atlikta ant neasfaltuotų paviršių, tačiau keletą trumpų kelionių teko ant purvo ir žvyro paviršių. „Haul LT“ ten jautėsi stebėtinai tvirtas ir pajėgus, o tai rodo, kad jis gali būti funkcionalus kaip nuotykių dviratis vežant stovyklavimo įrangą ir pan.
Dvi sritys, kurias reikia tobulinti, buvo LT ekranas ir jo apšvietimo sistema. Man patiko nepastebimas ekrano/valdymo skydelio dydis, bet reikėjo jį susieti su „Globe“ programėle, norint išjungti šviesas ar pamatyti tikslų akumuliatoriaus įkrovos rodmenį. Norėčiau, kad šios funkcijos būtų pasiekiamos nenaudojant telefono.
Be to, atsižvelgdami į tai, kad vienas praktiškiausių Haul LT panaudojimo būdų yra vaikų keleivių vežimas, tikėjomės pamatyti stabdžių žibintus ir galbūt posūkio signalus, kad padidintume vairuotojo saugumą. Mūsų bandymai parodė, kad dviratis yra labai praktiškas kaip krovinių / vaikų vežėjas; ši svarbi savybė suteiktų didesnį patrauklumą atsargiems tėvams.
Priešingu atveju, mes nustatėme, kad „Globe Haul LT“ važiavimo kokybė yra puiki, kaip ir tikėjomės iš jo, kaip specializuoto elektroninio dviračio, kilmės. Jis atrodė tvirtas, galingas, jautrus, patogus ir labai gerai pastatytas. Dviratis neturi daug skambučių ir švilpukų, tačiau jo standartinės savybės ir pojūtis apskritai atrodė žingsniu (ar dviem) viršijantys normą.
Leave a Reply