Praėjusiais metais pirmą kartą apsilankiau didžiuliame Anime Matsuri renginyje Hiustono širdyje, Teksase. Automobilių medžioklės žavesys anime Suvažiavimas mane sugrąžino į 2024 m.
Anime Matsuri atmosfera yra unikali, jame susimaišiusios subkultūros, su kuriomis aš tik šiek tiek pažįstamos, ir tos, kurias labai myliu.
Nors, kaip ir kiekvienas mano kartos italas, užaugau žiūrėdamas per daug dubliuotą japonų kalbą anime per Italijos televiziją, man nė iš tolo neprilygsta Anime Otaku (vėpla). Tačiau aš esu sertifikuotas automobilis otakuir nors šiais metais 2023 m. Anime Matsuri pasijutau kaip maža žuvelė iš vandens, pradėjau rasti savo vagą.
Tikriausiai taip yra dėl šių metų reikšmingų patobulinimų automobilių segmente. Vietinis „Aston Martin“ platintojas grįžo, demonstruodamas nuostabius modelius, tokius kaip DBX 707 – galbūt mano mėgstamiausias visureigis – ir metalo mėlyną DB11.
Tačiau nenuostabu, kad „Anime Matsuri“ organizatorius iš tikrųjų laikosi autentiškos japoniškos dalykų pusės.
2024 m. jie vėl demonstravo neįtikėtiną Super GT lenktyninį automobilį iš Japonijos, tęsdami tvirtą partnerystę su TOM’s. Iš arti buvo galima pamatyti GT500 klasės Lexus LC, ypač pažvelgus į visas sudėtingas anglies pluošto detales aplink išorinį aerozolį.
Oficialioje „Toyota“ serijoje buvo šis gyvybingas tai bus GR Corolla, modelis, kuris tapo gana populiarus JAV iš dalies dėl to, kad GR Yaris čia neparduodamas. Tiesą sakant, per savaitę Teksase pastebėjau daugiau GR Corollas nei per pastaruosius aštuonis mėnesius Japonijoje!
Didžiausia staigmena? Galiausiai iš arti ir asmeniškai pamačiau „Tesla Cybertruck“. Ir ne tik vienas, o du parodoje ir daugybė kitų Hiustono gatvėse.
Be unikalaus dizaino, didžiulis Cybertruck dydis – ypač ilgis – tikrai išsiskyrė.
Aš net paėmiau Gundamas– parsivežė Cybertruck už vairavimą po pasirodymo. Neleiskite, kad jo išvaizda jūsų apgautų – jis važiuoja įspūdingai gerai ir yra labai greitas.
Anime Matsuri puikiai švenčia viską, kas apima Japoniją anime, manga, ir cosplay, o kartu sklandžiai įsilieja į automobilių kultūrą.
Šį krosoverį organizatoriai atpažįsta ir toliau rems. Imk Pradinė D, pavyzdžiui. PSO ne žinoti apie populiarius manga/anime serija?
Dabar pasinerkime į šiais metais rodomą JDM gėrį…
Buvo puiku vėl pamatyti šį Nissan S14; puikus pavyzdys, kaip paprastos, nuoseklios modifikacijos gali atlaikyti laiko išbandymą. C-West aero ir paplatinti sparnai kartu su Takata NSX įkvėptais žaliais RAYS Volk Racing TE37 veikia taip gerai. Taip pat buvo šaunu matyti vis dar išdidžiai rodomą Speedhunters lipduką.
Štai statinys rėkia „Teksasas“: galiniais ratais varomas, 6 sekundžių pasipriešinimo R35 GT-R.
Žinomas kaip Kimbo GT-R, šis „The Shop Houston“ sukurtas žvėris turi 4,1 l VR38 su masyviu vienos turbinos sąranka, leidžiančiu išvystyti 2000 AG.
Labai ilgai gvildenau visas smulkmenas, kurių yra daug. Iš originalaus automobilio beveik nieko neliko; priekyje yra vamzdinis rėmas, o gale yra didžiulis 9 colių difuzorius. Turbo 400 automatinė pavarų dėžė pakeičia originalią dvigubos sankabos GR6. Mane ypač sužavėjo atvirkštinis įsiurbimo kolektorius, išradingai maitinamas vamzdžiais iš įkrovimo aušintuvo, esančio keleivio kojose. Dabar man reikia pamatyti, kaip šios mašinos veikia vilkimo juostoje!
Teksase arba važiuojate dideli, arba visai nevažiuojate, kaip rodo šis anglies pluoštu dengtas Audi RS3.
Jo unikalus gaubtas leido pažvelgti į dar daugiau anglies!
Šis GT-R buvo ne kas kita, kaip vilkimo automobilis, o labai gerai atlikta gatvės mašina, turinti keturių skaitmenų arklio galių. Pamatyti japonišką automobilį, priartėjusį su aiškiai amerikietiška nuojauta, buvo gaiva.
Tada atėjo tikra staigmena…
Puiku matyti, kad vis daugiau entuziastų atsigręžia į istoriją ir mokosi, supranta ir eksperimentuoja su mažiau žinomais devintojo dešimtmečio JDM modeliais, tokiais kaip šis R30 Nissan Skyline.
Ar esate pasiruošę „Honda“ veiksmui?
Man labai patiko šis EK Civic, nes jame buvo derinamas subtilus japoniškas skonis su paprastu korpusu, funkcine laikysena ir „Volk Racing CE28N“, slepiančiais „Endless“ suportus.
Po gaubtu jis buvo ne kas kita, o įprastas, su B serijos varikliu, suporuotu su sveika priverstinės indukcijos doze.
Ši konstrukcija būtų viena iš geriausių mano pasirinkimų 2024 m. „Anime Matsuri“ – puikus gerai parinktų dalių ir sveiko energijos apetito derinys.
Be to, šis EF turėjo žemišką požiūrį su paprasta estetika ir agresyviu nuleidimu. Tie aiškūs galiniai žibintai ir dideli ratai primena tam tikrą pilietinės kultūros laiką.
Recaros visada sulaukia manęs didelio nykščio aukštyn!
Šį „Camry“ mačiau parodoje praėjusiais metais, bet šį kartą jį įvertinau dar labiau, nes savininkas pasidalijo dideliu darbu, kuris buvo įdėtas.
Nuo sklandžiai plečiamo priekio ir galo iki TRD kompresoriaus sąrankos, kuri verčia judėti 2GR-FE varikliu, tai, be jokios abejonės, yra švariausia „Camry“ konstrukcija, kokią tik esu sutikęs.
Šis „Lexus IS 300“ su TE37 savaitgalį patraukė mano dėmesį kelis kartus ir dėl akivaizdžių priežasčių – tai sunku!
Ir šis IS universalas, Japonijoje žinomas kaip Altezza Gita, numestas ant žemės ant pneumatinės pakabos, atrodė nuostabiai.
„Nissan“ atstovavo plataus kėbulo „Nissan Z33“, kuris atrodė pasirengęs įveikti drifto trasą. JAV pastebėjo dreifavimui skirtų Zs padidėjimą, ir jis pradėjo svyruoti Japonijoje. Tai viskas apie prieinamumą; tai turbūt pigiausia RWD važiuoklė, į kurią dabar galima patekti.
Esu tikras, kad Ichishima-san iš Spoon įvertins šį EK9 Honda Civic Type R.
„Volk Racing SE37“ tai tikrai padarė už mane! Tai vienas iš mano mėgstamiausių JDM ratų, tačiau dabar jis, deja, nutrauktas. ka manai apie juos? Ar man vienintelis patinka SE37?
Šis „Honda S2000“ skleidė laiko atakos atmosferą su agresyviu priekiniu difuzoriumi, aerosparniais, ventiliuojamu gaubtu ir GT sparnu. Pirmą kartą pamačiau jį nuleidus gaubtą, bet savininkas maloniai jį atidarė, kad atskleistų nuostabią kompresoriaus sąranką.
Dėl 25 metų importo taisyklės į JAV kas mėnesį plūsta vis daugiau JDM automobilių, todėl japonų automobilių kultūra vis labiau vertinama.
Tai, žinoma, galioja ir ne japoniškiems dalykams.
Jei manėte, kad baigiau dirbti su „Civics“, pagalvokite dar kartą. Šis EK Coupe drąsiai kontrastavo juodus dažus su geltonais akcentais.
Šiame K raide pakeistame liuke, skirtame žiedinėms lenktynėms, buvo atlikta rimta pakaba, išvalytas interjeras ir ATL kuro elementas, kuriame kadaise buvo keleivio sėdynė.
Smagu matyti, kaip „Civic“ vystėsi bėgant metams. Pamatęs EK9 šalia naujojo FL5 Type R privertė susimąstyti, kodėl automobiliai vis didėja!
Tačiau tuo baigsiu savo 2024 m. „Anime Matsuri“ aprėptį. Nekantrauju pamatyti, kaip kitais metais atrodys sudėtis, nes šis neįtikėtinas suvažiavimas ir toliau auga.
Dino Dalle Carbonare
Instagram: dino_dalle_carbonare
dino@speedhunters.com