Buvo 21:00 vakaro prie prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelės Pietų Džakartoje, Indonezijoje. Prekybos centras turėjo užsidaryti greičiau nei po valandos, tačiau automobilių stovėjimo aikštelė pildėsi, masiškai riedėjo modifikuoti gatvės automobiliai.
Neseniai grįždamas į gimtąją šalį nusprendžiau savo savaitgalius užpildyti įvairiais automobilių renginiais. Nors didelės parodos, tokios kaip Indonezijos modifikacijų ir gyvenimo būdo paroda (IMX), yra puikus būdas pamatyti naujausius kūrinius, būtent mažesni, įprastesni susitikimai atspindi tikrąją vietinės automobilių kultūros esmę.
Šis vėlyvo vakaro susitikimas buvo mano radare dar gerokai prieš kelionę į Indoneziją. Grupė vietinių entuziastų, žinomų tiesiog „The Crew“, kurį laiką reguliariai rengia šiuos atvirus susibūrimus, o kai išgirdau, kad paskutinį savaitgalį Džakartoje toks vyksta, buvau daugiau nei pasiruošęs tai patikrinti.
Atvykus mane pasitiko ilga eilė transporto priemonių, laukiančių įlipimo – puikus ženklas. Galėjau galvoti tik apie tai, kaip išlipti iš automobilio ir pradėti fotografuoti. Truputį palaukęs radau stovėjimo vietą ir negaišdavau laiko užsiimdamas fotoaparatu.
Tačiau neilgai trukus supratau, kad uždarame garaže, pripildytame tuščiąja eiga varomais automobiliais – daugelis jų yra senesnių modelių be katalizatorių – išskiria daug išmetamųjų dujų. Per pastatą aidėjo besisukančių variklių garsai, kuriuos sustiprino betoninės sienos. Vis dėlto atmosfera buvo elektrinė – žmonės džiaugėsi matydami viską nuo kuklių Toyota Kijang iki retkarčiais įvažiuojančio Lamborghini Aventador.
„Honda Civics“ yra pagrindinis bet kurio automobilių susitikimo elementas, tačiau mane nustebino pasirodžiusių kartų įvairovė. Tą naktį buvo beveik visos „Civic“ kartos, išskyrus patį pirmąjį ir naujausią 11-osios kartos modelį.
Buvo šaunu matyti tiek daug entuziastų, kurie išlaiko senesnius modelius, tokius kaip antrosios kartos „Civic“. Šalyje, kurioje vėlyvų modelių eksploataciniai automobiliai daugeliui nepasiekiami, akivaizdu, kad meilė automobiliams – kad ir kokie įprasti jie būtų – slypi Indonezijoje. Jūs turite tai gerbti.
Vienas automobilis, kuris patraukė mano dėmesį, buvo ryškiai geltonas Daihatsu Terios. Iš pradžių tai atrodė šiek tiek daug, bet po kelių praėjimų prieš objektyvą ekscentriškumas išaugo.
Kaip ir Malaizijoje, A31 Nissan Cefiro Indonezijoje dažnai laikomas alternatyva Nissan Skyline. Skirtingai nei „Skyline“, „Cefiro“ čia buvo oficialiai parduotas ir naudotų prekių rinkoje neturi tokios pačios didelės kainos. Šis konkretus Cefiro buvo puikiai modifikuotas naudojant RB25DET Neo variklį iš ER34 Skyline, Autech kėbulo komplektą ir BNR32 GT-R Dark Blue Pearl pakartotinį purškimą. SSR Hasemi ratai užbaigė švarią, tačiau agresyvią automobilio išvaizdą.
Tačiau tikrasis šios nakties išskirtinumas turėjo būti „Stancelab“ „Nissan 180SX“. Mačiau jį IMX 2024 ir nesitikėjau, kad jis čia pasirodys, bet „BN Sports“ komplektuotas RPS13 nėra garažo karalienė. Reguliariai matomas, tai vienas švariausių, labiausiai nublizgintų S formos važiuoklės automobilių Džakartos gatvėse.
Susitikimas tęsėsi gerokai po vidurnakčio, o po to daugelis dalyvių plaukė metro greitkeliu į vietą Šiaurės Džakartoje.
Tokios naktys yra automobilių kultūros „kultūros“ priminimas. Nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje esate, žmonės jį atgaivina. Esu dėkingas, kad tai patyriau Džakartoje ir per savo viešnagę susiradau naujų draugų.
Steve’as Edvardas
Instagram: stevedwrd
Papildoma nuotrauka Autorius Amilas Tarsanto
Instagram: amirulwithtustel
IAMTHESPEEDHUNTER susijusios istorijos apie Speedhunters
Kaip prisijungti prie IATS programos: Visada maloniai kviečiame skaitytojus susisiekti su mumis su savo darbų pavyzdžiais ir tikėti, kad geriausias Speedhunter visada yra arčiausiai kultūros žmogus, gatvėje ar vietinėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Jei manote, kad turite tai, ko reikia, ir norėtumėte pasidalinti savo darbu su mumis, turėtumėte pateikti paraišką tapti IAMTHESPEEDHUNTER programos dalimi. Kaip dalyvauti, skaitykite čia.