„Evelo Compass“ apžvalga | Nurodykite kelią į rafinuotą važiavimą

Važiavimo kokybė arba bendras matas, nurodantis, kaip jaučiasi važiuojant dviračiu / dviračiu, apima daug elementų. Rėmo dydis ir geometrija, jo kontaktinių taškų ir pakabos patogumas (jei iš viso yra) ir vartotojo sąsajos sudėtingumas yra tik keletas veiksnių, turinčių įtakos važiavimo kokybei.

Kaip aukščiausios klasės el. trike, „Compass“ daugiausiai šviečia šioje srityje. Jis yra gerai suprojektuotas, patogus ir lengvai valdomas, tačiau taip pat nėra be trūkumų.

„Evelo“ skelbia, kad triratis tinka vairuotojams nuo 4′ 10″ iki 6′ 2″. Jis siūlo gana aukštą reguliavimo laipsnį, kad pritaikytų tokį platų naudotojų ratą, įskaitant sėdynės stulpelį su 8 colių balno aukščio reguliavimu, srieginį / plunksną ir poliruotų aukštai pakeltų vairų komplektą su reguliuojamu kampu.

Esant 5′ 11″, man buvo patogu važiuoti Compass, nors nei balnas, nei vairas negalėjo pakilti taip aukštai, kaip paprastai mėgstu. Taigi triračio dydis atrodė tinkamiausias nuo mažo iki vidutinio ūgio; tie, kurie yra aukštesniame šone, turėtų tikėtis, kad jis jausis šiek tiek mažas, nors ir ne itin toks.

Vertinau bendrą triračio patogumą, visų pirma dėl patogaus Selle Royal balnelio ir ergonomiškų guminių rankenų. Bazinis modelis neturi pakabos (kaip minėta įžangoje, „Evelo“ siūlo pasirinktinai pakabos sėdynės stulpą, kurį galima pridėti atskirai), tačiau jo ratai/padangos bent iš dalies tai kompensuoja.

Dauguma mūsų išbandytų elektrinių triračių turi mažus 20 colių ratus, kurie yra manevringi, tačiau ne tokie patogūs riedant per iškilimus, nei didesnių 24 colių Compass ratai. „Evelo“ triratyje taip pat yra 2,4 colio pločio CST Cyclops gatvės padangos, kurios prideda pastebimą amortizaciją, padedančią išlyginti ir sušvelninti iškilimus. Mano požiūriu, pakabos sėdynės stulpas nėra būtinas, tačiau tai puikus pasirinkimas tiems, kurie nori dar švelnesnio važiavimo.

Mums patiko, kad „Compass“ buvo didelis bambukinio dugno krovinių krepšys, taip pat žibintai, sparnai, grandinės apsauga ir spalvotas ekranas. Mūsų kontaktas iš „Evelo“ pasidalijo, kad krepšys gali nešti iki 350 svarų triračio svorio ribą (į kurį taip pat turėtų būti įtrauktas jo motociklininkas), todėl jis yra aiškiai sukurtas taip, kad atlaikytų kasdienį naudojimą, pavyzdžiui, bakalėjos ar kitų prekių gabenimą.

Potencialūs pirkėjai turėtų žinoti apie unikalias „delta“ tipo triračių motociklų, tokių kaip „Compass“, valdymo ypatybes. Posūkyje reikia sulėtinti greitį ir šiek tiek pakreipti į posūkius, kad neapvirstumėte ant dviejų ratų. Turėdamas santykinai siaurą atstumą tarp galinių ratų, „Compass“ galėjo tai padaryti gana lengvai, nors ir nesijautė nesaugus (vėlgi, ši savybė būdinga šio stiliaus triračiams).

Priešingu atveju „Compass“ veikė gerai ir važiuojant jautėsi tvirtas. Įvertinome „Shimano Nexus“ pavaros paprastumą ir gerai ekrane pateikiamus važiavimo duomenis. Triratis taip pat siūlo nemažai tinkinimo per nustatymų meniu – vartotojai gali reguliuoti greitį, automatinį silpno apšvietimo jautrumą, pagalbinių lygių skaičių ir kt.

Nuoroda į informacijos šaltinį