2025 m. „Ram Power Wagon“ ir „Rebel HD“ gina savo kalną

  • Švelnaus dizaino patarimai nekeičia visureigių „Ram“ sunkvežimių galimybių
  • „Ram Power Wagon“ vis dar neturi tiesioginio konkurento
  • 2025 „Ram Power Wagon“ kainuoja 74 235 USD, o „Rebel HD“ kainuoja 70 740 USD

Varžybos pabudo ir suprato, kad yra kur žaisti sunkiųjų visureigių smėlio dėžėje. Tačiau Ramas nenori duoti colio segmento, kurį jis apibrėžė daugelį metų.

Įvedus „Chevy Silverado HD ZR2“ ir „Ford Super Tremor“ atnaujinimą 2023 m. 2025 RAM 2500 galios vagonas ir 2500 „Rebel HD“ Atvykite su savo atnaujinimu. Tiek funkcijų dizainas, tiek technologijos atnaujinimai, o „Rebel“ įgyja svarbių galimybių patobulinti savo turimą „Turbodiesel“ variklio parinktį.

Praleidęs laiką su „Power Wagon“, akivaizdu, kad jis vis dar yra atskirai kalbant apie segmento visureigio aparatūros, tačiau „Rebel HD“ dabar jaučiasi žymiai konkurencingesnis dėl atnaujinto turbodieselio variklio. Tačiau „Rebel HD“ sustabdymas tebėra bausmė.

2025 RAM 2500 galios vagonas

Nėra „Ram Power Wagon“ dyzelino, „Rebel HD Turbodiesel“ patobulintas

Skirtingai nuo „Silverado HD ZR2“ ir „Ford Super Duty Tremor“, „2025 RAM 2500“ galios universalas negali būti pasirinktas su turbodyzeliniu varikliu. Bent jau kol kas tam skirtas sukilėlis.

„2500 Power Wagon“ ir toliau galima įsigyti tik su išbandyta, tiesa, ir šiuo metu senas 6,4 litro V-8, kurio sukimo momentas yra 405 AG ir 429 svarų pėdų sukimo momentas. Puiku, bet „Ford“ 7,3 litro „Godzilla V-8“ yra modernesnis, galingesnis ir tobulesnis.

„Rebel HD“ kareiviai yra „Gas V-8“ kaip standartinis variklis, tačiau tai yra pasirenkamas 12 595 USD 6,7 litro „Cummins Inline-6“ turbodyzelis, dėl kurio galios vagonų pirkėjai daro pertrauką. Tai ne 430 AG reitingas, o 1 075 svaro sukimo momentas Tai patinka tiems, kurie perka sunkvežimius, kad galėtų dirbti. Tai daugiau nei „Chevy“ 975 svarų pėdų, bet mažiau nei „Ford“ 1 200 svarų pėdų. „Cummins“ turbodieselas buvo labai peržiūrėtas 2025 m. Su nauju turbokompresoriaus ir įsiurbimo kolektoriumi, lukštais, pakeičiančiais seną tinklelio šildytuvą, viršutinio pakrovimo kasetės stiliaus alyvos filtrą ir du viršutinius degalų filtrus. RAM taip pat nugrimzdo į seną 6 greičių automatinę transmisiją, suporuotą su turbodieselu, ir pakeitė jį 8 greičių automatine.

Šių pakeitimų rezultatas yra pastebimai greitesnis pagreitis-Ram teigė, kad 0–60 mylių per valandą per valandą dabar trunka 6,9 sekundės, palyginti su išeinančiu turbodyzelinio sunkvežimio 8,0 sekundės sprintu-quicker šaltieji startai ir lengviau priežiūra. Kaip ir tada, kai suporuotas su „Gas V-8“, 8 greičių automatinis gaisras greitai, sklandžiai perjungiamas ir niekada nepraranda maišymo. Jis taip pat yra šiek tiek mažiau užimtas nei „Ford“ 10 greičių vilkimo.

2025 RAM 2500 REBEL HD

2025 RAM 2500 REBEL HD

Ar ateina turbodieselio RAM galios vagonas?

Tam tikru momentu tai gali. „Ram Heavy Duty“ vyriausiasis inžinierius Doug Killian sakė automobilių tarnybai, kad komanda garsiai ir aiškiai išgirdo, kad „Power Wagon“ pirkėjai ir savininkai norėtų turbodieselio variklio varianto.

Killianas patvirtino esminį „Cummins“ turbodieselio variklio atnaujinimai Jokiu būdu neišsprendė problemos, kurios, pasak RAM, neleido automobilių gamintojui nustumti dyzelinio variklį į „Power Wagon“. Šios problemos daugiausia apima variklio alyvos keptuvę, netinkamai pritvirtintą prie „Power Wagon“ priekinės pakabos. Elektroninis atjungimo priekinė juosta kliūtis kliudo.

Tačiau varžybose siūlomi turbodieseliniai varikliai jų visureigių sunkvežimiuose. Killianas ir jo komanda žino apie naujus konkursus ir augantį „Power Wagon“ pirkėjų chorą, prašančius variklio atnaujinimo. Vadovas pažymėjo, kad nėra jokio inžinerijos iššūkio, kurio komanda negalėjo susitvarkyti, ji tiesiog kainuoja pinigus. Jis sustojo patvirtindamas, kad pokyčiai buvo plėtojami turbodieselyje „Power Wagon“. Taigi jūs sakote, kad yra galimybė.

2025 RAM 2500 galios vagonas

2025 RAM 2500 galios vagonas

2025 RAM 2500 galios vagonas ir „Rebel HD“

2025 RAM 2500 galios vagonas ir „Rebel HD“

„Power Wagon“ išlieka minkštas ir sukilėlių bausmė

Tai, kas visai nepasikeitė, yra tai, kaip važiuoja šie sunkvežimiai. Bekelėje 2500 „Power Wagon“ važiuoja pasieniu pliušiniu dėl minkštų „Bilstein“ visureigių sukrėtimų, skirtų nuskaityti, o ne traukianti uolienas. 2500 sukilėlių? Žiaurus. Sukilėlis taip pat turi Bilsteino amortizatorius, tačiau jie yra suderinti daug tvirtesni nei „Power Wagon“ kaip a kompromisas vardan galimybės. Ši galimybė yra vilkimo ir gabenimo pajėgumų forma. Sukilėlis gali vilkti iki 17 130 svarų ir surinkti iki 3 320 svarų su „Gas V-8“. Šie skaičiai padidėja iki 19 890 svarų už vilkimą ir sumažino 2450 svarų už naudingą apkrovą su turbodieseliu.

„Power Wagon“ vis dar siekia tik iki 10 530 svarų ir keliauja iki 1 570 svarų, nes tai nėra jos misija gyvenime. Tai leidžia jam važiuoti daug geriau. Tie minkštesni „Bilsteins“ moka dividendus tiek kelio, tiek bekelėje už važiavimo kokybę. Važiavimas 18 colių ratais taip pat nepakenkia.

Būdami visureigiai senajame Kingmano greitkelio rekreacinėje vietoje Nevados dykumoje, du sunkvežimiai du kartus išsiskyrė. Pirmas kartas buvo lipant per keletą bangų. Sukilėliui trūksta elektroninio atjungimo priekinės juostos juostos ir priekinės spintelės. Tai lėmė rato sukimąsi ir ratą ore. Maitinimo vagonas laikė priekines padangas ant žemės ir palaikė sukibimą. Abu tai padarė per situaciją, tačiau „Power Wagon“ tai padarė lengviau ir užtikrintai.

2025 RAM 2500 REBEL HD

2025 RAM 2500 REBEL HD

Antrasis buvo keliomis myliomis sulaužytų žvyrkelių keliais, kur aš neturėjau jokio leidimo eidamas daug greičiau nei būtinas (AHEM) dėl minkštesnės „Power Wagon“ pakabos. Aš praradau maištininką, kuris vairuotojas tiesiog bandė saugiai laikyti savo įdarą dantimis.

Sukilėlis egzistuoja todėl Super Duty drebėjimas ir „Silverado HD ZR2“. „Ford“ suteikia „Super Duty Tremor“ per įprastą kabliuką vilkti iki 18 200 svarų ir 23 000 svarų su „Gooseneck“ priekaba. Jis taip pat gali išvežti iki 4 384 svarų naudingo krovinio. „Silverado HD ZR2“ gali vilkti iki 18 500 svarų ir nešti iki 3 397 svarų naudingo krovinio, ir visa tai daro su pažangiomis technologijomis, naudodamas pažangių technologijų pavidalu Daugialypės DSSV slopintuvai Tai yra patys pažangiausi sukrėtimai dėl gamybos HD pikapo.

2025 RAM 2500 galios vagonas

2025 RAM 2500 galios vagonas

Bet tai yra standartiniai priekiniai ir galiniai elektroniniai fiksavimo diferencialai, elektroninis atjungimo priekinė juosta ir standartinė gervė, kuri išskiria 2500 galios vagoną atskirai nuo viso kito rinkoje. Nė vienas konkurentas neturi priekinės spintelės ar atjungimo priekinės juostos juostos.

2025 RAM 2500 galios vagonas ir „Rebel HD“

2025 RAM 2500 galios vagonas ir „Rebel HD“

2025 2500 „Power Wagon“ ir „Rebel“ atrodo griežtesnis

Tai malonus būdas jį išdėstyti.

„Ram HD“ serijos priekis buvo peržiūrėtas atnaujintais priekiniais žibintais ir grotelėmis. Priekiniai žibintai iš tikrųjų nėra aukštesni, tačiau jie atrodo aukštesni, nes dabar yra sukrauti ir sukrauti su apdaila. Nuotraukose tai atrodo blogiau nei asmeniškai, tačiau vis tiek nereikėtų pateikti kaip atnaujinimas. Grilis iš tiesų yra aukštesnės, o tai sukelia labiau bauginančią poziciją. „Power Wagon“ ir „Rebel“ dabar turi groteles, kurių strypai eina tiek horizontaliai, tiek vertikaliai. Tai labai daug.

Kol priekis tapo judresnis, galas buvo supaprastintas. Atnaujinti galiniai žibintai yra paprastesni ir praranda beveik šoninius galvijų prekės ženklo posūkio signalo dizainą. Visas objektyvas dabar yra raudonas už atvirkštinių žibintų, ir jis yra suderintas su atnaujintu 2025 RAM 1500 galinė galu.

„Power Wagon“ vis dar važiuoja ant 18 colių ratų, suvyniotų į 33 colių visų terminų gumą, o sukilėlis važiuoja ant 20 colių ratų ir 33 colių visureigio gumos. Pažadėtai 18 colių ratai, kuriuos debiutavo „Rebel“, niekada neatvyko. Kas perka 20-ies, kad išvyktų į bekeltą? Sakė Ramas 35 ir 37 colių guma Vis dar neišvalysite nė vieno iš šių sunkvežimių sparnų, neištardami. „Super Duty Tremor“ ir „Silverado HD ZR2“ yra 35 -ieji. „Ford“ iš tikrųjų pakeitė 2023 m. Atnaujinimo priekinę pakabą, kad įsitikintų, jog 37S tilps neištardamas „Super Duty“ pakabos.

2025 RAM 2500 galios vagonas

2025 RAM 2500 galios vagonas

2025 m. „Power Wagon“ ir „Rebel“ gauna nedidelius interjero atnaujinimus

Kiekvienas, kuris buvo „Ram HD“ viduje, jausis namuose atnaujintuose 2025 sunkvežimiuose. Labai mažai pasikeitė. Tai nėra blogas dalykas, nes šie sunkvežimiai savo segmente turi gražiausią interjerą, naudodamiesi kalnų perdavimu ar dviem.

Nors 12,0 colio jutiklinis ekranas išlieka standartinis, RAM dabar siūlo a 14,5 colio jutiklinis ekranas Atnaujinkite tiek „2500 Rebel“, tiek „Power Wagon“. Didesniame ekrane yra tai, kas būtų keletas kietų mygtukų, ir daro juos skaitmeniniais mygtukais. Tai atrodo šiek tiek nenaudinga, tačiau taip pat nieko nepakenkia. 12,3 colio skaitmeninio matuoklio klasteris stovi PAT ir, laimei, turi turboBoost matuoklį, kai turbodieselis yra įrengtas „Rebel 2500“, skirtingai nuo „Ram 1500“ su turbokompresoriumi-6 dujų varikliu.

Gana didelis 2025 m. Pakeitimas yra pavarų perjungiklis. Kiekvienas „Ram HD“ dabar turi kolonėlę pritvirtintą elektroninį pavarų perjungiklį. Anksčiau kiekviename sunkvežimyje, kuriame įrengtas dujų variklis, buvo pritvirtinta prie brūkšnelio sukamosios poslinkio rankenėlės, o tik turbodyzeliniai sunkvežimiai turėjo kolonėlę montuojamą perjungiklį. Ramas teigė, kad klientų atsiliepimai, tokie kaip garsiai skundžiantis mums, sukuria pokyčius. Džiaukitės stulpelių perjungiklio gerbėjais. Jūs laimėjote.

2025 RAM 2500 galios vagonas ir „Rebel HD“

2025 RAM 2500 galios vagonas ir „Rebel HD“

2025 RAM 2500 „Power Wagon“ ir „Rebel“ kova su verte

2025 „Ram Power Wagon“ kainuoja 74 235 USD įskaitant absurdišką 2 095 USD mokestį. Tai yra 4 105 USD daugiau nei 2024 m. Modelis, kuris daugiausia yra tas pats sunkvežimis.

Pasakojimas yra tas pats su „2025 Ram Rebel HD“, kuris dabar kainuoja 70 740 USD su dujų varikliu. Tai padidėja 1 020 USD nuo 2024 m. – Faktorius dar 12 595 USD už turbodieselį, kuris yra sukilėlių taškas, ne?

Tikroji problema yra ta, kad „Ford Super Duty Tremor“ kainuoja tik 61 880 USD su modernesniu dujų varikliu. Sumažėjęs 12 995 USD didelio produkto turbodieselyje „Tremor“, iš viso sudaro 74 305 USD, tai yra apie tai, ką sukilėlis kainuos be turbodieselio po varianto ar dviejų.

„Ford“ smarkiai sumažina RAM kainodarą ir tikrai prilipo prie HD visureigio pradininko, kai turbodieselyje buvo įtrauktas į lygtį. Jis taip pat važiuoja iš 35 -erių iš dėžutės.

Nepaisant švelniausių atnaujinimų, kad neatsiliktų nuo šviežio veido varžybų, „Ram 2500 Power Wagon“ vis tiek gali padaryti tai, ko negali jokio konkurento arba bent jau lengviau juos padaryti. „Power Wagon“ stovi vienas su savo aparatine įranga. Kita vertus, „2500“ sukilėlis turi keletą galimybių, kad būtų minkštesnė pakaba, mažesni ratai ir didesnės padangos.

RAM sumokėjo už keliones, apgyvendinimą ir tacos dykumoje už automobilių valdžią, kad galėtumėte pateikti jums šią iš pirmų rankų peržiūrą.

Nuoroda į informacijos šaltinį