AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Kalifornija žengia į priekį su „Charger Buildout“, nepaisant to, kad „Trump Freeze“


  • Kalifornija mato, kad EV greitojo įkrovimo kūrimas tęsiasi 2025 m. Ir už jos ribų
  • Programa siūlo finansavimą dabar mažmenininkams „paruošti statyti“ įkrovimo projektus
  • Dabartinė 1,4B USD programa yra 10B USD EV ir infrastruktūros plano dalis

Nors „Trump DOT“ turi įšaldytų lėšų, susijusių su federaliniu EV įkrovimo kaupimu, tai nesustabdė viešai palaikomų įkroviklių kūrimo Kalifornijoje ir artimiausiu metu planuoja dar daugybę planų.

Praėjusią savaitę Kalifornija paskelbė 55 mln DC greito įkrovimo stotys mažmeninės prekybos vietose Visoje valstijoje vietose, kuriose yra patogumų parduotuvės, degalinės ir viešbučiai.

Nors tai yra palyginti nedidelis naujausio valstijos 1,4 milijardo JAV dolerių mokesčio ir vandenilio plano – visas valstijos finansavimas, kurį jis paskelbė gruodį, jo laikas pabrėžia tašką: Didžioji dalis Kalifornijos Kalifornijos EV įkroviklio išplėtimas yra finansuojamas valstybės finansavimas Ir paprasčiausiai riedės su likusia šalimi ar be jos.

„7-Eleven 7carge EV“ greito įkrovimo stotis

Naujausias 1,4 milijardo dolerių programa Apima 100% patvirtintų, „paruoštų statymo“ DC greito įkrovimo projektų išlaidų, kurių įkrovimo prievadas yra iki 55 000 arba 100 000 USD, atsižvelgiant į galios lygį. Kaip pabrėžia valstybė, bus teikiama pirmenybė nepalankioje padėtyje esančiose bendruomenėse ir genčių žemės paraiškose, tačiau jos nereikia.

„CEC apžvelgia naujausią memorandumą ir koordinuoja su federaliniais ir valstybiniais kolegomis“, – sakė atstovas spaudai Harrison Reilly pranešti apie „Green Car“ pranešimus apie tai, kaip D.Trumpo žingsnis gali paveikti būsimą Kalifornijos apmokestinimo finansavimą. „Mes ir toliau pasitikime savo sugebėjimu tęsti Kaliforniečius ir vadovaujant valstybei 100 procentų švarios energijos ateičiai visiems“.

Pačios Kalifornijos programa, apimanti naujas paskatas gamybai, darbo mokymui, elektriniams sunkvežimiams ir mokykliniams autobusams, yra 10 milijardų JAV dolerių, kuriuos ji planuoja išleisti EVS ir infrastruktūrai, dalis kaip jos dalis kaip jos dalis. Iki 2045 m. Kalifornija sako, kad nuo 2007 m. Ji jau išleido 2,3 milijardo JAV dolerių EV infrastruktūrai ir alternatyviems degalams ir pažangioms transporto priemonių technologijoms. Žvelgiant į ateitį, jis netgi svarstoma pridėti savo 7500 USD nuolaidą, kuri gali neįtraukti „Tesla“, jei federalinė vyriausybė sumažintų mokesčių kreditą.

Nors valstybė nepriklauso nuo federalinių lėšų viešam mokesčių sudarymui, tai nebus visiškai nepaveikta. Kaip valstybė pažymėjo gruodžio mėn. Programos pranešime, ji taip pat „gavo milijardus iš Bideno-Harriso administracijos, kad būtų galima švaraus transporto priemonės“.

2021 m. Lapkričio mėn. Priimtame dvipusio infrastruktūros įstatyme buvo 7,5 milijardo dolerių EV apmokestinimo į dvi dideles finansavimo dėžes. Pirma, 5 milijardai dolerių už nacionalinės EV įkrovimo infrastruktūros diegimą, orientuotą į paskirtus kelionių koridorius ir „sujungto tinklo formavimąsi, kad būtų lengviau imti duomenų rinkimą, prieigą ir patikimumą“.

Ev greitas įkrovimas „Taco Bell“

Ev greitas įkrovimas „Taco Bell“

Antroji didelė finansavimo šiukšliadėžė pagal infrastruktūros įstatymus yra 2,5 milijardo dolerių siunčiamas į kaimo apmokestinimo ir nepakankamai aptarnaujamų/nepalankioje padėtyje esančių bendruomenių. Kalifornija, po savo finansavimo paskirstymo, jau pabrėžė EV įperkamumą mažas pajamas gaunantiems ir nepalankioje padėtyje esančioms bendruomenėms-ir kartu ištaisant atitinkamas EV greito įkrovimo dykumą.

Remiantis paties CEC ataskaita, iki 2030 m. Valstybei prireiks 1,2 mln.

„Nissan Leaf“ ir „Fermata Energy Fe-15“ dvikryptis įkroviklis-„Fermata Energy“ nuotrauka

„Nissan Leaf“ ir „Fermata Energy Fe-15“ dvikryptis įkroviklis-„Fermata Energy“ nuotrauka

Šių įkroviklių pridėjimas nėra vien tik spintelių ir jungčių montavimo klausimas, bet ir kai kuriais atvejais. Toje pačioje ataskaitoje taip pat pabrėžta „transporto priemonės iki tinklo“ (V2G) technologijos, kuri yra dvikryptis įkrovimo dalis, svarbą. Joje pabrėžiama, kad be platesnio tokių technologijų dislokavimo, bendras elektros energijos suvartojimas elektros keleiviniais automobiliais gali padidinti elektros energijos poreikį nuo 20% iki 25% piko metu.

Nors Kalifornija žengs į priekį savo „EV“ įkroviklio kūrimo, beveik nenutrūkstamo, vienas didžiausių ateinančių klausimų gali būti jo rinkos scenarijaus gyvybingumas, įskaitant aukštesnį EV priėmimo lygį. 2025 m. Nacionaliniu mastu tikimasi silpno EV pardavimų augimo, jis gali būti toliau į priekį, nei numatyta.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -