Kada originalus automobilio dizainas ir konstrukcija tampa kliūtimi? Daugeliui iš mūsų (taip pat ir aš) noras modifikuoti automobilį dažnai įvyks, kol raktai bus rankoje.
„Toyota AE86“ yra puikus to pavyzdys; Daugeliui žmonių tai yra daug dalykų ir, turint tinkamų pakeitimų, gali tapti neįtikėtinai pajėgia mašina, nepaisant jo būdingų trūkumų.
Nors kai kurie savininkai išlieka ištikimi puristiniam požiūriui, išsaugodami originalų „4A-GE“ variklį ir susijusią bėgimo pavarą (vėl kaltas), o kas, jei niekada nebūtumėte tos dalys, nuo kurių pradėtumėte?

„Case-In-Point“: AE86, kurį matote čia, priklausė Robbie Durant.

Tas vardas kai kuriems gali būti pažįstamas; „Robbie Co-co“ kartu su Travisu Pastrana Amerikos ralio asociacijos (ARA) ralio čempionate prieš „Pandemic“, praleisdamas daugiau nei du dešimtmečius „Navigator“ vietoje.

Šis AE86 yra ne tik „Robbie“ automobilis – jis yra jo kompetencijos elektronikos ir laidų kompetencijos portfelis. Jo darbas apima viską nuo 1 formulės iki WRC automobilių, ir šis projektas yra to įgūdžių demonstravimas.

Automobilis pradėjo kaip riedėjimo apvalkalas iš „Dytko Sport“ Lenkijoje – įmonėje, garsėjančioje savo patirtimi „Profesionalus neįprastų automobilių dizainas ir statyba sutelkiant ir lenktyniaujant.“ Korpusas jau buvo atliktas reikšmingų modifikacijų, įskaitant „Nissan S14“ rėmus priekyje ir gale, taip pat ritininį narvą.
Reikėjo daugiau darbo, kad automobilis būtų pasiektas į dabartinę formą, įskaitant papildomą stiprinimą, kad būtų užtikrintas, kad pastatymas atitiktų aukštus standartus, reikalingus tam, kas iš esmės yra vizitinė kortelė ant ratų.
Išorė yra gana nepakankamai įvertinta, su senoviniu TRD įkvėptu liveriu. Kompozicinės plokštės pakeitė originalų metalinį variklio dangtį, priekinius sparnus ir įkrovos dangtį, kad sutaupytų svorio.

Europos AE86 entuziastai gali atpažinti „Hasselback“ lūpą, pritvirtintą prie priekinio buferio – reto prekybos atstovų rinkinio varianto.

Toliau įkvėpdamas Robbie ralį fonas, „Corolla“ dėvi 15 colių pynimo ratus, suvyniotus 205/50R15 puspriekabėse. CBY stiliaus arkos pakeičia atsargų blokus, kad tilptų platesnis ratų ir padangų paketas.
„Öhlins DFV“ amortizatoriai turi visus keturis automobilio kampus, ir kadangi šios nuotraukos buvo padarytos, priekiniai stabdžiai buvo atnaujinti naudojant „AP PRO5000 Callipers“ su 2 dalių diskais-skirta tilpti į 15 colių ratą.

Bet tai yra interjero ir variklio skyriuje, kur Robbie sugebėjo iš tikrųjų pademonstruoti savo įgūdžius.

„Motec“ tiekė „M880 ECU“, „C127 Dash“, „PDM16“ ir „Can“ klaviatūras, visas profesionaliai integruotas su „Deutsch“ jungtimis ir pritaikytu laidų staklėmis, įdėtomis į „Raychem R25“ vamzdelius.
Šis aukščiausios klasės elektronikos paketas palieka mažai norimo, kuriame yra pilnas duomenų registravimas, 25MHz GPS greičiui ir takelių žemėlapiams bei stabdžių slėgio jutikliams.
Visi kritiniai valdikliai yra tvarkingai išdėstyti ant pritaikyto skydelio, pritvirtinto prie vairo, su skardinės klaviatūra, laikoma 3D atspausdintame laikiklyje.
Kelios dalys, turinčios automobilių sporto paveldą, taip pat rado kelią į automobilį, „Prodrive Group A Impreza“ hidraulinį rankinį stabdį ir keleivio pėdų plokštelę, išgelbėtą iš jų iš „Prodrive“ pastatyto WRC mini klubo.

„Corolla Prutists“, „Brace“-variklio skyriuje nėra „Toyota 4a-GE“. Vietoj to, „Honda F20C“ iš „S2000“ didžiuojasi vieta, gurkšnodamas orą per Jenvey individualius droselio kūnus ir iškvėpdamas per pritaikytą išmetimo sistemą.

Degalai yra mandagūs 45 litrų kuro elementui bagažinėje, o „Nuke“ našumo siurbliai ir jungiamosios detalės palaiko stabilų srautą.

Priklausomai nuo triukšmo taisyklių, šoninis išėjimo išmetimo išmetimas, įpiltas į slenkstį, leidžia naudoti alternatyvų išmetimo kelią, kai leidžiama. Priešingu atveju „Robbie“ naudoja įprastą galinio išėjimo sistemą.
Automobilio ir vairuotojo derinys pasirodė labai pajėgus, o greičiausiu metu varžėsi tokiuose renginiuose kaip „Curborough Sprint Day“.

Nors šis automobilis niekada negali patenkinti tų, kurie vertina originalumą, visų pirma, vykdymas kalba pats už save. Žvelgiant iš automobilių sporto perspektyvos, pasirinkus reikiamas dalis užduotims atlikti, tai reiškia, kad AE86 apvalkalas taip pat lengvai galėjo būti „Opel Kadett“, „Mk2 Ford Escort“ ar kažkas panašaus.


Nors „Corolla“ veikėjas drastiškai pasikeitė iš savo 4A-GE ir gyvų ašių šaknų, niekada neturėdamas tų dalių, priklausančių jo nuosavybei, todėl jokios nostalgijos, apie kurią būtų galima apmąstyti, Robbie sugebėjo sutelkti dėmesį tik į tikrai greito ir gerai atlikto automobilio kūrimą – Tas, kuris atrodo gerai tai darant.
Chaydonas Fordas
„Instagram“: „Chaycore“