AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Aventon Pace 500.3“ apžvalga | Sveiki, sukimo momento jutiklio atnaujinimas!


„Aventon“ reklamuoja iki 60 mylių diapazoną 500.3 tempu, matuojant jų pačių diapazono bandyme su dviračiu, tik 2 klasės greičiu, ekologiniu režimu, plokščiu žeme ir su 160 svarų motociklininku.

Mes įvertinome šį teiginį atlikdami du atskirus diapazono testus, kurie paaiškinami aukščiau esančiame paveikslėlyje. Mūsų šio bandymo rezultatai parodė, kad žemos ir aukščiausios klasės skliausteliuose yra maždaug 35 mylių (naudojant maksimalų variklio galios kiekį turbo režime) iki 68 mylių (su minimaliu galios kiekiu ekologiniu režimu).

Greitas atsisakymas: šie konkretūs duomenys buvo surinkti naudojant „The Pteem-Thru“ dviračio versiją. Vienintelis skirtumas tarp šių dviejų yra papildoma viršutinio vamzdžio medžiaga ant aukšto pakopos rėmo, kuri turėtų turėti nereikšmingą poveikį diapazonui.

Šie rezultatai lengvai atitiko mūsų lūkesčius – ir net viršijo juos – dėl kelių priežasčių. Pirma, vien todėl, kad mums pavyko pasiekti geresnį diapazoną nei reklamuojami.

Antra, tempas vyko neįtikėtinai gerai, palyginti su panašiais e-dviračiais, kuriuos išbandėme. Jo rezultatai „Turbo“ režimu smarkiai pranoko konkurentų našumą (žr. Aukščiau pateiktą palyginimo grafiką), o jo rezultatai ECO režime buvo tik šiek tiek mažiau nuostabūs. Be to, palyginti su ankstesne dviračio iteracija, 500,3 pasiekė nuo 15% iki 65% geresnio diapazono, priklausomai nuo pagalbos pedalo nustatymo!

Trečia ir labiau techniškai – „PACE 500.3“ parodė, kad jo variklių ir akumuliatorių poravimas buvo stebėtinai efektyvus. Mes tai paaiškiname išsamiau mūsų vadove „E-dviračių baterijoms“, tačiau svarbu santykis tarp variklio vatų išvesties ir akumuliatoriaus vatų valandos įvertinimo. Paprastai mes renkamės bent 1: 1 santykį tarp šių skaičių, kurių „Pace“ 500W variklis ir 48 V, 614 WH baterija viršija. Remdamiesi šiais skaičiais, mes tikėjomės, kad dviratis važiuos maždaug valandą ir 15 minučių turbo režimu, tačiau mes galėjome keliauti beveik tiksliai.

Didžiąją tempo 500.3 efektyvumą ir gerą diapazoną galima priskirti jo sukimo momento jutikliui. Kadangi tai lemia, kad dviračio variklis padalija pastangas motociklininku, jam nereikia iš akumuliatoriaus įnešti tiek daug jėgų. Tai prailgina akumuliatoriaus laikymo įkrovimo kiekį, kuris prailgina dviračio atstumą.

Dideliame paveikslėlyje 500.3 tempas gali nuvažiuoti nemažą atstumą, kuris greičiausiai apims ilgą kelionę į darbą ir atgal, saują laisvalaikio kruizų ar nemažai trumpų treniruočių sesijų.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -