Ar papildinių hibridai yra įvažiavę į visiškai elektrines transporto priemones, ar nepagrįstus išlaidas ir sudėtingumą? Ar tai yra kažkas, ko prašo vartotojai, ar tai, ką sukūrė biurokratai ir reguliavimo institucijos?
Bent jau kai kuriais atžvilgiais atsakymas apima visa tai, kas išdėstyta aukščiau. Tai sudėtinga.
Didesnis papildinio hibridų sudėtingumas yra skirtas atsipirkti ekologišku nuosavybės patirtimi tam tikros rūšies vairuotojui-tuos, kurie gali prijungti daugumą dienų važiuoti į darbą ir atgal, tačiau jam reikia dujų bako dėl kelionių įkrovimo problemų.
Taigi PHEV turi variklį ir paprastai daug didesnę akumuliatorių nei hibridai. Jei neapmokestinate papildinio hibrido, jis paprastai naudos nedidelę akumuliatoriaus dalį su varikliu ir kartu funkcionuoja kaip hibridas.
Yra daug ginčų dėl to, kaip dažnai įeina tipiniai hibridinių hibridinių vairuotojų. EPA numeriai ant langų lipdukų ir Europos Komisijos tyrimas nustatė, kad jie teršia daugiau nei manoma, kad naudojami realiame pasaulyje. EPS tai žino ir pasiūlė faktorių, ištaisantį tai „Greenhouse-D-GAS“ taisyklėse, tačiau, atsižvelgiant į naujausius EPA ir kavinių standartus, pamatysime dar daug daugiau papildinių hibridų.
2024 m. „Toyota Prius Prime“
Ko galite tikėtis iš naujos kartos būsimų papildinių hibridų? Paprastai tariant, dėl Kalifornijos taisyklių ir geresnės akumuliatorių technologijos jie pasiūlys daugiau elektrinių mylių – potencialiai daug daugiau, tokių tvarkų tvarka 50–70 elektrinių mylių kai kuriems modeliams. Šiandien „Range Rover SE“ papildinys „Hybrid“ siūlo 51 mylią, o yra keletas daugiau nei 40 mylių: „Toyota Prius Prime“ yra 44 elektrinės mylios, „Toyota RAV4 Prime“ yra 42 mylios, o „Volvo S60“ papildymas ir jo V60. Abi kolegos eina 41 mylios.
Ateities „Phevs“ taip pat sieks pasiūlyti daugiau vairavimo elektros transporto priemonių patirtį iš anksto-tai reiškia, kad tol, kol jūs turite šiek tiek įkrovimo į papildinio akumuliatorių, benzino variklis daugiausia liks be mišinio. Ir nors nėra griežtos taisyklių knygos apie tai, kaip PHEV turėtų būti sukonfigūruoti, daugelis automobilių gamintojų mato, kad „Phev“ vystosi, kad elektrinės varomosios sistemos pusės būtų galingesnė ir esminė, o ne benzino variklis.
Kol laukiame daugiau tų papildinių hibridų, čia yra Naujas ar žymiai patobulintas PHEV 2025 modelio metams, taip pat tie, kurie bus nustatyti prieš (arba ką tik praėjusius) kalendorinių metų pabaigą.

2025 „Honda CR-V E“: FCEV
„Honda CR-V E: FCEV“
Pirmasis „Honda“ papildinio hibridas JAV per kelerius metus yra tik Kalifornijos reikalas ir po gaubtu nėra benzino variklio. Vietoj to, 92,2 kW vandenilio degalų ląstelių kaminas užima variklį ir generatorių 2025 m. „Honda CR-V E: FCEV“, gamindamas elektrą 174 AG ir 229 svarų pėdų sukimo momento prie priekinių ratų. Taip pat galite prijungti E: FCEV ir jį vairuoti 29 mylių pilnu įkrovimu-kuris, atsižvelgiant į ne visiškai patikimą vandenilio tiekimą, yra gera atsarginė kopija.

2023 m. „Hyundai Tucson“ papildinio hibridas
Hyundai Tuksonas
2025 m. „Hyundai Tucson“ papildinio hibridas sulaukė ryškesnės išvaizdos, standartinės visų ratų pavaros ir naują informacijos ir pramogų ekraną, kuriam įtakos turi vaizdas „Ioniq 6 EV“, visi kaip kruopštaus atnaujinimo dalis, suteikta visam „Tucson“ serijai šiais metais šiais metais .
Iš viso yra pakankamai pakeitimų, kad būtų galima sudaryti šį sąrašą, tačiau vis dėlto jo papildinio hibridinis jėgos pavara nepasikeitė, kai 72 kW elektrinis variklis neleido visą laiką visiškai vairuoti elektros, net ir visiškai įkraunant 13,8- kWh akumuliatoriaus paketas, leidžiantis 33 elektrinės mylios. 7,2 kWh borto įkroviklis reiškia, kad jis gali atgaivinti mažiau nei dvi valandas su 2 lygio namų įkrovikliu, o jo jėgos pavara sukuria kombinuotą 268 AG ir 258 svarų pėdų sukimo momentą ir gauna 35 mpg, kai nėra jokio papildinio įkrovimo. kairėje.

2024 m. „Jeep Gladiator“
„Jeep Gladiator 4xe“
JAV rinkoje trūko hibridinių sunkvežimių, ir buvo šiek tiek netikėta, kai „Jeep“ pakilo kaip pirmasis. „Gladiator“ papildinio hibridas Patvirtinta atvykti į 2025 kalendorinius metus, o išsami informacija bus pateikta vėliau šiais metais. Mažiausiai ieškokite „Wrangler 4XE“, turinčio 17,0 kWh baterijos paketą, užtikrinančią 21 elektrinę mylią. Jos 2,0 litro „Turbo-4“ ir elektros variklio sistema, sukurianti 375 AG ir 400 svarų pėdų sukimo momentą, jau įrodė, kad visureigio meistriškumas neišnyks.

2025 m.
„Mercedes-Benz GLC 350E“
Naujausias pasiektos vidutinio dydžio krosoverio šeimos papildymas, 2025 m. 313 AG ir 406 lb-pėdų sukimo momentas. EPA vertina GLC 350E 54 mylių elektrinio diapazono metu. „Mercedes“ pasuka 0–60 mylių per valandą laiką 6,2 sekundės, o didžiausias greitis yra 135 mylių per valandą greičiu kaip hibridinis ir 87 mylių per valandą greičiu savo elektriniu pavaros režimu-ir siūlo 60 kW galios greito įkrovimo režimą, kuris leido mums įveikti akumuliatorių po baterija po an valanda. Kaina nuo 61 050 USD, „GLC 350E“ papildinio hibridas gauna a 11,9 colio jutiklinis ekranas, 12,3 colio skaitmeninis ekranas, belaidis „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ bei jutiklinius vairo valdiklius.

2025 RAM 1500 RAMCHARGER
„Ram 1500“ „Ramcharger“
Artėjantis 2025 RAM 1500 „Ramcharger“, mūsų apibrėžimu, yra papildinio hibridas. Taip yra todėl, kad norint išnaudoti visas sunkvežimio galimybes, su „klasėje sukramtančiu neribotą akumuliatorių elektrinį diapazoną“, kaip sakoma prekės ženklo sensacingai, jums reikės pilno bako dujų.
Vis dėlto tai labai skirtinga. „Ramcharger“ bus vienas iš pirmųjų rinkos Papildinių serijos hibridai– reiškia, kad tarp variklio ir pavaros ratų nebus jokio mechaninio ryšio. Su 92 kWh akumuliatoriaus paketu, jis turėtų nuvažiuoti 145 mylių atstumu nuo elektrinės akumuliatoriaus energijos, tada dar 545 mylių, o benzino variklis veikia kaip generatorius, veiksmingai veikiantis kaip nuotolis. Dviejų variklių varymo sistema, vairuojanti sunkvežimį su visų ratų pavara, sudarys sujungtą 663 AG ir 619 svarų pėdų, o, pasak Ram, visiškai atitiks užduotį vilkti didelius atstumus.
RAM teigė, kad „Ram 1500 Ramcharger“ bus 2025 m. Modelis, tačiau jis bus atvyks po Visiškai elektrinis RAM 1500 REV Tai įvyks ketvirtą metų ketvirtį – todėl tikėkitės „Ramcharger“ prekybos atstovų 2025 m. Pradžioje.

2025 „Porsche Panamera Turbo S e-hybrid“
„Porsche Panamera Turbo S e-hybrid“
„Porsche“ daug dėmesio skiria savo elektrinėms transporto priemonėms, įskaitant ilgesnio nuotolio, patobulintas savo atskirų „Taycan Performance EV“, „New Macan Electric“ ir artėjančio „718 Boxster EV“ versijas. Bet tai neužkerta kelio „Porsche“ ir toliau tobulinti hibridinius papildinius. Pažymėtinas 2025 m. Yra jo „Panamera Turbo S E-Hybrid“, kuris vėl prisijungia prie serijos kaip pertvarkytos trečiosios kartos „Panameras“ šeimos dalis.
Kaip ir kiti e-hibridai, vidinio sukibimo variklis suporuotas su vienu elektros varikliu ir 8 greičių dvigubos sankabos automatine transmisija. 2025 m. Tikėkitės gerokai daugiau nei ankstesnių 20 mylių įkrovą nuo didesnio 25,9 kWh akumuliatoriaus pakuotės; ir kartu su dvigubu-kubeliu 4,0 litro V-8 „Turbo S E-hibrid“ suteikia kombinuotą 771 AG gerą 0–60 mylių per valandą per 2,8 sekundės, o didžiausią greitį-202 mylių per valandą.

2025.5 „Volvo XC90“
„Volvo XC90 T8“ papildinio hibridas
„Volvo“ atnaujino svarbiausią modelį savo papildinio hibridinėje serijoje „XC90“. Nustatytas kaip 2025,5 modelis JAV prekybos atstovams 2025 m. Pirmąjį ketvirtį, jis priima naujas groteles ir „Ex90“ plačiosios sąsajos kapitalinį remontą viduje – bent jau ekrano dalyje, jei ne į skirstomuosius įrenginius. Salono medžiagos pastebimai atnaujina, tačiau viduje ar išorėje matmenys reikšmingai nepasikeitė.
Švedijos prekės ženklas savo naujausią „XC90 T8“ vadina „elektromobiliu su atsarginiu planu“, nors iki šiol tai yra priešinga, kaip ir daugeliui kitų šių dienų papildinių hibridų, visa vairavimo patirtis, kai tik benzinas yra benzinas. Variklis prasideda. 2025,5 „Volvo XC90 T8“ sukuria 310 AG ir 295 lb-pėdų sukimo momentą iš benzino variklio, plius 145 AG ir 228 svarų pėdų ir 228 svarų pėdų jo elektriniame diske, o „Volvo“ numato 33 mylių visiškai elektrinį vairavimą pagal EPA standartus.

2023 „Jeep Grand Wagoneer L“
„Jeep Wagoneer 4xe“
„Jeep“ šį pavasarį patvirtino, kad 2025 m. Jis pridės „Wagoneer 4xe“ ir „Grand Wagoneer 4xe“ papildinių hibridus-dar nepatvirtinta iki to paties 2025 ar 2026 modelio metų-su ta pačia versija „Reikšmės pratęsta“ papildinio hibridinės sistemos būti naudojamam „Ramcharger“. Subtiliai visiškai elektrinio variklio valdymo prie ratų, jis galėtų įsivaizduoti, kad šių didelių pilno dydžio visureigių visureigių visureigių meistriškumo būtų galima padidinti.