Šią savaitę dėl akivaizdžių priežasčių daug dėmesio skiriama Amerikai, tačiau prieš pereidami į karštą komentarų skiltį, sutelkime dėmesį į ką nors, kas labiau tinka „Speedhunters“: SEMA 2024.
SEMA (Specialty Equipment Market Association) paroda buvo kertinis automobilių tiuningo pasaulio akmuo nuo pat jo įžanginio renginio 1967 m.
Pasukite į priekį daugiau nei penkis dešimtmečius, o paroda dabar apima šaunią 2 milijonų kvadratinių pėdų plotą parodoms ir pritraukia 40 000 automobilių pramonės atstovų ir entuziastų iš daugiau nei 140 šalių.
Jums prireiks visų keturių dienų Las Vegaso konferencijų centre, kad viską suprastumėte. Pasivaikščiokite po kiekvieną salę ir rasite daugiau nei 3 000 prekių ženklų, kuriuose pristatomi naujausi produktai, ir daugiau nei 1 500 transporto priemonių. Tai labai dideli skaičiai, net pagal Amerikos standartus.
Kaip ir kiti pagrindiniai pramonės įvykiai – pagalvokite apie Japonijos Tokijo automobilių saloną ar Vokietijos Eseno automobilių parodą – SEMA yra puiki galimybė įvertinti automobilių kultūros tendencijas, kartu pateikiant dabartinės tiuningo pasaulio padėties vaizdą.
Nuo vietinių sunkvežimių iki Japonijos importo ir visko, kas yra tarp jų, nėra nė vieno stiliaus ar tendencijos, kuri čia kažkaip nebūtų atstovaujama. Nesvarbu, ar dalyvausite kelias valandas, ar visą renginį, SEMA tikrai įkvėps.
Taigi, ko galime tikėtis iš SEMA 2024? Na, tikriausiai jau matėte „Rywire“ pasipiktinimą keliantį dvynį elektromobilį „EK Honda Civic“, kuris šios savaitės pradžioje sukėlė bangas. Nors neteigiame, kad 1990-ųjų japoniški hečbekai yra našumo derinimo ateitis, didėjantis perėjimas prie elektrinių jėgos agregatų ir konversijų tebėra vienas iš labiausiai aptariamų ir prieštaringų pokalbių temų 2024 m.
Žinoma, sunkvežimiai, visureigiai ir visureigiai vis dar yra dominuojanti SEMA jėga, todėl nesunku suprasti, kodėl, atsižvelgiant į didžiulį eksponuojamų priedų pasirinkimą. Kėlimo rinkiniai, padangos, ratai su užraktu, stovyklavimo įranga ir vilkimo įranga – jūs žinote, tai čia.
Pastaraisiais metais pastebimai padaugėjo nuotykiais pagrįsto nusileidimo, o ne buitinių modelių, tokių kaip „Porsche’s Cayenne“, konversijos yra dar vienas šio segmento populiarumo įrodymas.
Kalbant apie plataus korpuso automobilius? Galima sakyti, kad jie vis dar yra didžiuliai SEMA. Tačiau šiais metais demonstruojamų stilių asortimentas yra daug platesnis (atsiprašau už kalambūrą) nei bet kada anksčiau, peržengdamas „tradicinius“ Rocket Bunny ir Liberty Walk rinkinius, kurie daugelį metų dominuoja scenoje.
Ir nė viena kelionė į SEMA neapsieina be apsilankymo legendiniame „Toyo Treadpass“. Stan Chen ir „Toyo Tyres“ komanda visada pristato čia; Po Treadpass tentu galite būti garantuoti staigmenų, daugybės dar nematytų konstrukcijų ir didžiulio pasirinkimo.
Vienas iš mūsų ankstyvųjų mėgstamiausių? Galbūt mažiausias SEMA automobilis: šis „Autozam AZ-1“. 90 % dalyvių klaidina savo mikro-superautomobilio išvaizda, „Sprint Hart CP“ ratais ir durelėmis su „gullwing“ – tai savotiška, ribas stumianti konstrukcija, primenanti, kodėl mums patinka automobilių kultūra.
Tai tik žvilgsnis į tai, ko galite tikėtis iš SEMA 2024. Sekite naujienas vėliau šią savaitę, kad galėtumėte giliau pasinerti į pagrindines laidos sales ir atidžiau pažvelgti į kai kuriuos išskirtinius šių metų renginio kūrinius.
Greitųjų medžiotojai
„Instagram“: „speedhunters“.
Fotografavo Darrienas Cravenas
Instagram: _crvn_
2024 m. SEMA šou „Speedhunters“.