AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Telo“ elektrinis sunkvežimis su „Aptera“ saulės baterijomis


  • Mažytis Telo MT1 elektrinis sunkvežimis bus tiekiamas su saulės baterijomis
  • Saulės baterijos bateriją papildys 1-2 kWh energijos per dieną
  • „Aptera“, kuri dar nepristatė elektrinio triračio, tieks saulės baterijas

Mažytis Telo MT1 elektrinis pikapas galės susigrąžinti saulės spindulių atstumą dėl saulės baterijų, tiekiančių kitą elektromobilį: Aptera.

„Telo“ trečiadienį paskelbė apie planus pasiūlyti Aptera tiekiamos saulės baterijos trijuose rinkiniuose. Tai apima stogo variantą, kuriame integruotos plokštės su kabina, saulės baterijų dangą ir saulės kemperio korpusą. Plokštės gali generuoti iki 200 vatų esant didžiausiai saulės šviesaipridedant 1-2 kwh baterijos įkrovimo per dieną, teigia „Telo“.

Tai turėtų padėti pagerinti Kalifornijoje įsikūrusio „Telo“ veiksmingumą efektyviausias pasaulyje elektrinis sunkvežimis.

2023 m. pristatytas MT1 taip pat kontrastuoja dabartiniams elektriniams pikapams su kompaktiškomis proporcijomis. Vos 152 colių ilgio, jis yra maždaug tokio pat ilgio kaip ir išeinantis dviejų durų hečbekas „Mini Cooper SE“.

Telo elektrinis sunkvežimis su saulės baterijomis iš Aptera

„Telo“ tvirtina, kad MT1 nėra žaislinis sunkvežimis. Jame numatomos sėdimos vietos penkiems suaugusiems ir 60 colių lova su viduriniais vartais ilgesniems daiktams, įskaitant 4×8 faneros lakštą arba 9 pėdų banglentę, sutalpinti. Telo taip pat taikosi iki 350 mylių nuotolis su pasirenkamu ilgo nuotolio paketu ir 6 600 svarų vilkimo galia su pasirenkama 500 AG dviejų variklių jėgos pavara. Standartinis komplektas ir bazinė vieno variklio galinių ratų pavara pasiekia atitinkamai 260 mylių ir 300 AG.

Saulės baterijas bus galima iš anksto užsisakyti vėliau šiais metais, tačiau dabar „Telo“ priima išankstinius paties sunkvežimio užsakymus už 152 USD. Kaina nustatyta 41 250 USD už vieno variklio versiją ir 46 019 USD už dviejų variklių versiją, plius 3 980 USD už didesnį akumuliatorių. „Telo“ teigė, kad šiuo metu kuriamas sunkvežimio prototipas, tačiau nepasakė, kada tikisi pradėti pristatymus klientams.

„Aptera“ teigė, kad integruotos saulės baterijos sumažins didelio efektyvumo trijų ratų EV įkrovimo poreikį, tačiau jai buvo sunku pradėti gaminti šią transporto priemonę. 2023 m. paskelbusi apie 400 mylių „Launch Edition“ versiją, 2024 m. spalį „Aptera“ patvirtino, kad tik ką tik pagamino pirmąją gamybinę transporto priemonę, žengdama žingsnį arčiau realios parduodamos transporto priemonės, bet vis tiek ne iki galo.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -