${{ summa_no_decimals }}
Pereiti prie turinio
Tai atnaujinimas, tačiau jis labiau panašus į visiškai naują paspirtuką. Originalus „Wolf Warrior 11“ buvo išrinktas geriausiu „žvėrių“ paspirtuku pasaulyje.
Tada gavome „Wolf GT“ su didesne galia, didesniu greičiu ir didesniais stabdžiais.
O dabar, King GT, ir tai tikrai… Karalius! Dar daugiau galios nei GT.
Dėl daugelio atnaujinimų jis tvirtai laikomas našių paspirtukų viršūnėje ir yra tinkama alternatyva motociklui.
Modelis | WideWheel Pro | CityRider | Horizontas | Mantis | Vilko karys |
---|---|---|---|---|---|
Didžiausias greitis | 26 Mph | 18 Mph |
25 Mph | 40 Mph | 50 Mph |
Variklis | 1000 vatų | 300 vatų | 500 vatų | 2000 vatų | 2400 vatų |
Diapazonas | 22 mylios | 10 mylių | 25 mylios | 45 mylios | 70 mylių |
Svoris | 54 svarai | 28,5 svaro | 42 svarai | 65 svarai | 101 svaras |
Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar |
Greitis ir pagreitis
Rašymo metu Wolf King GT Pro yra greičiausias serijinis motoroleris planetoje! Be lenktyninių paspirtukų, tokių kaip Rion, tai greičiausias elektrinis paspirtukas, kurį galite nusipirkti. Dabar galimas išskirtinis našumas už 3799 USD.
Didžiausias greitis yra 62 mylios per valandą (99 km/h). Tik šiek tiek greitesnis nei „Wolf GT“, tačiau didelis skirtumas jaučiamas pagreityje. Nauji 50A sinusinės bangos valdikliai padidino pagreitį nuo nulio iki 30 mylių per valandą (48 km/h) 29%. Tai užtrunka tik 3,8 sekundės.
Kopimas į kalną
Jis net nemirktelėdamas traiško kalvas. Vienintelis dalykas, kuris pamatys, kad jis pranoksta arba kelia iššūkį, yra NAMI Burn-E. Ir tik ūsu.
Diapazonas
Didžiulė nauja 72V 35Ah LG/Samsung baterija taip pat padidino diapazoną, palyginti su Wolf GT. Dabar galima nuvažiuoti 90+ mylių (144+ km) važinėjant ekologiniu režimu. Tačiau 55 mylių (88 km) atstumas agresyvaus važiavimo režimu, ar, sakytume, nuotaika, tikrai bus darbotvarkėje. Dvigubi įkrovikliai taip pat reiškia, kad įkrauti reikia tik 7 valandas, kol vėl išvažiuosite į kelią.
Variklio konfigūracija
Dvigubi 2000 W bešepetėliai varikliai, kurių didžiausia galia yra 7200 W, suteikia jums maksimalų 62 mylių per valandą (99 km/h) greitį ir pakankamai greitį, kad išgąsdintumėte žmones.
Tai rimtas dalykas, ir jei ieškote kažko, kas galėtų jus nuvežti į tinkamas kalvas, nelygiu reljefu dideliu greičiu, jums patiks karalius.
Statybos ir statybos kokybė
Visa Wolf kūrimo kokybė yra legendinė, tačiau buvo keletas problemų, kurios dabar yra ištaisytos. Kaltiniai King GT galiniai dangteliai užtikrina, kad gedimai, kai priekinė ašis jungiasi su šake, būtų pašalinti. Buvo pranešta apie nedidelį tokių gedimų skaičių.
„King GT“ dabar yra geriausias iš jų.
Atnaujinant, variklio valdikliai dabar yra dėžutėje, pritvirtintoje prie šakių, o tai taip pat padeda juos vėsinti. Atrodo, kad jis pagamintas iš plastiko, bet iš tikrųjų jis yra aliuminis.
Jis yra aukso ir juodos spalvos ir puikiai atrodo abiejų spalvų, bet stebėtinai gerai aukso spalvos. Tačiau „Fluidfreeride“ nusprendė parduoti tik juodus, nes atrodo, kad auksinis laikui bėgant blunka, o juodas – ne.
Sustabdymas
„Wolf King“ turi dvigubus hidraulinius motociklo stiliaus amortizatorius priekinėse ir dvigubos galinėse spyruoklėse.
Pakaba yra labai tvirta. Ir tai gali jus nustebinti, jei esate pripratę prie švelnesnių nustatymų. Tačiau atminkite, kad jis skirtas tam tikram tikslui ir tai yra sunkus bekelis. Taip pat užtikrinti, kad vingiavimo greičiu nebūtų klibėjimo arba jis būtų minimalus.
Važiavimo kokybė
Progresyvus droselio valdymas yra sveikintinas atnaujinimas, pagerinantis važiavimo kokybę tokiu galingu elektriniu paspirtuku. Juk patogus nykščio droselis yra svarbus norint valdyti visą tą galią. Mažiau galingi paspirtukai leidžia naudoti droselį daugiau ar mažiau kaip įjungimo/išjungimo jungiklį. Tai neveiks su tokio tipo mašinomis. Susitelkimas ir tvirta ranka/nykštis yra raktas į sklandų važiavimą.
Sinusinės bangos valdikliai užtikrina sklandų perėjimą, net jei nykščio prisilietimas yra ne toks subtilus. Nėra pradinės trūkčiojančios reakcijos.
Pavyzdžiui, galite pajusti didelį skirtumą tarp „Wolf GT/King“ ir „Warrior 11“.
Jis taip pat yra tylesnis nei Wolf GT, 10 dB ne mažiau. Žmogaus ausiai tai atrodo perpus garsiau.
Jame yra hidraulinė dviguba priekinė motociklo pakaba, kuri visada bus stabilesnė nei vienas kotas. Tiesą sakant, tai yra stabiliausias ir sklandžiausias mūsų bandytas paspirtukas.
Kitas patobulinimas – aukštesnis kotas ir platesnės vairo rankenos. 40 colių (101,6 cm) ilgio ir 4,5 colio platesnis nei Wolf GT.
Didesniems ir aukštesniems vairuotojams tai yra sveikintinas papildymas, nes jis leidžia jaustis labiau susiliejęs su transporto priemone. Ypač svarbu turint omenyje didžiausią greitį.
Šviesos
Įprasti nuostabūs Wolf priekiniai žibintai dabar komplektuojami su puikiais priekiniais posūkio signalais. Aukštai sumontuoti, dideli ir ryškūs jie beveik matomi iš visų kampų. Tamsinti galiniai posūkio signalai ir stabdžių lemputė padidina bendrą GT vėsumą.
Šoninis LED denio apšvietimas leis jums geriau matyti iš visų pusių.
Stabdžiai
Stabdymo galia nepalieka ko trokšti su nuostabiais priekiniais ir galiniais visiškai hidrauliniais Zoom stabdžiais ir puikiai sukalibruotomis stabdžių svirtimis. Švelnus prisilietimas ir jautiesi valdomas, tiksliai ir tiksliai stabdydamas. ABS taip pat yra standartinis.
15 mylių per valandą (24 km/h) iki nulio užtrunka tik 10 pėdų (3 m). 3 mm storio rotoriai yra didesni nei įprasta praktika ir užtikrina stiprų stabdymo efektyvumą bei mažesnę diskų pažeidimo riziką.
Akumuliatorius taip pat įkraunamas stabdant naudojant konfigūruojamą regeneracinį stabdymą, panašų į tai, kas šiais laikais naudojama automobilių lenktynėse.
Perkeliamumas
Tiesa, tu negali būti geriausias klasėje visame kame. Ypač ne tada, kai pagrindinis dėmesys skiriamas aukščiausios klasės našumui. Stabilumas ir standumas turi būti pirmiausia, jei planuojate važiuoti 62 mylių per valandą greičiu. Tai prideda svorio.
Tai gali paversti Vilką „mažiausiai nešiojamų el. paspirtukų“, ir tai tikriausiai tiesa.
Pirma, yra svoris. 120 svarų (55 kg) nėra kažkas, ko tu mėtai autobuse. Tačiau didžiausias motociklininko svoris yra 330 svarų (150 kg), todėl jums reikia tvirtos konstrukcijos.
Ypatingai platus GT vairas taip pat nesusilanksto.
Tačiau „King/GT“ ir kiti „Wolfes“ nebuvo sukurti atsižvelgiant į ypač nešiojamumą. Tai visai kita kategorija.
Padangos
Kitas atnaujinimas, kuris bus puikus, jei veiks taip, kaip žadėjo Kaabo, yra 11,6 colių (29,6 cm) „nepradurtos padangos”, arba savaime besiremontuojančios padangos, kaip jos dar vadinamos.
Tiesą sakant, vadinti juos „pradūrimo įrodymu“ yra šiek tiek klaidingas pavadinimas, tačiau jie patys taiso. Prieš prasiskverbdami (pradurdami), jie gali atlaikyti iki 55 svarų (25 kg) slėgį, o kai yra, oras nebeišteka. Nuostabu.
GT standartiškai komplektuojamas su kelių padangomis, o pasirenkama visureigių padangomis.
Denis
„Kings“ kaladė yra tokia pati kaip „Kaabo Wolf GT“.
Jis didelis, 20,3 colio (51,5 cm) ilgio ir 9,0 colių (23 cm) pločio, todėl ilgai važiuojant yra daug vietos judėti.
Jis aptrauktas guma, todėl jį lengva valyti, tačiau išliksite tikri, nors „šlifavimo“ stiliaus denis suteikia daugiau sukibimo, kai šlapia.
Jūs stovite aukščiau nei ant vidutinių elektrinių paspirtukų, kurių prošvaisa yra 6,3 colio (16 cm), todėl esate geriau matomi kitiems eismo dalyviams.
Ekranas
Kabina jaučiasi aukštyn ir primena motociklą. Visi valdikliai yra tinkamoje vietoje ir ten, kur jums reikia. Šis sklandus nykščio droselis leidžia visiškai valdyti pagreitį. Priekiniai žibintai, posūkio signalai ir garso signalas valdomi kairiuoju nykščiu.
Pavaros ir važiavimo režimas yra dešinėje vairo pusėje.
Visiškai naujas ryškus 4,2 colių TFT spalvotas ekranas rodo greitį, vidutinį greitį, abiejų variklio valdiklių temperatūrą, ridą, važiavimo režimus ir leidžia tinkinti elektrinį stabdymą, taip pat valdiklio nustatymus, pavaras ir apsaugą slaptažodžiu.
Tai naujo lygio ekranas, nustatantis naują etaloną.
Atsparumas vandeniui
Pasipriešinimas yra tinkamas žodis. „Kaabo“ išleido vaizdo įrašą, kuriame dešimt dienų bando ekraną, valdiklius ir variklius, visiškai panardintus į vandens baką!!…ir jie vis dar veikia. Tai nieko, jei ne nuostabu.
Bet net ir taip „tik“ turi IPX5 reitingą. Tačiau į klausimą, ar galite važiuoti per lietų, tikriausiai atsakyta teigiamai ir uždengta marža. Bet…Kaabo vis tiek rekomenduoja vengti per didelio vandens poveikio. Ir prašau, nebandykite panardinimo namuose.
Patikimumas
Nėra ką pranešti. Nebent numesi nuo kalno, jis lieka kelyje ir eina toliau.
Žinomos problemos ir sprendimai
Originalus Wolf Warrior buvo sukurtas pirmiausia turint omenyje Azijos rinką. Taigi Vakarų publikai stiebas buvo šiek tiek trumpesnis. Iš pradžių Kaabo nesidomėjo to spręsti, tačiau po didelio lobizmo ir Fluidfreeride spaudimo dabar tai buvo sutvarkyta naudojant ilgesnį kotą ir platesnę vairą.
Išvada
Kalbant apie didelio našumo elektrinius paspirtukus, „Kaabo Wolf King GT“ nustatė naują standartą. Kai kurios jo funkcijos, pvz., droselio valdymas, ekranai, atsparumas vandeniui ir padangų nulaužimo prevencija, turėtų būti standartinės daugiau e motorolerių.
Jie yra labai prasmingi, ypač pasaulyje, kuriame ieškome ne tik paskutinės mylios sprendimo, bet ir ekologiškesnių alternatyvų ilgesnėms kelionėms į darbą ir atgal. Tai reikš didesnę apsaugą nuo nedidelio lietaus, jei ne tinkamų liūčių. Ekranai, kurie matomi tiesioginiuose saulės spinduliuose ir nereikia jaudintis dėl nuotolio ir pradūrimų.
Jis greitas, tvirtai sujungtas ir vertas kiekvieno cento.
Atraskite puikų Kaabo Wolf King GT Pro
Modelis | WideWheel Pro | CityRider | Horizontas | Mantis | Vilko karys |
---|---|---|---|---|---|
Didžiausias greitis | 26 Mph | 18 Mph |
25 Mph | 40 Mph | 50 Mph |
Variklis | 1000 vatų | 300 vatų | 500 vatų | 2000 vatų | 2400 vatų |
Diapazonas | 22 mylios | 10 mylių | 25 mylios | 45 mylios | 70 mylių |
Svoris | 54 svarai | 28,5 svaro | 42 svarai | 65 svarai | 101 svaras |
Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar |