AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Kaabo Wolf Warrior 11 – elektrinis paspirtukas (2024 m. apžvalga)




Kaabo Wolf Warrior 11 – elektrinis paspirtukas (2024 m. apžvalga)






















${{ summa_no_decimals }}

Pereiti prie turinio

Kaabo Wolf warrior 11 yra galingiausias Kaabo elektrinis paspirtukas, kurio pavara pasiskolinta iš galingojo Dualtron Thunder.

Jūsų žvilgsnis tikriausiai pirmiausia patrauks didžiulę priekinę hidraulinę šakę, primenančią motociklą, taip pat egzoskeleto važiuoklę, apvyniotą aplink motorolerį vamzdine forma.

Nors jis pirmiausia buvo sukurtas kaip visureigio monstras, ant slidžių padangų, kurios yra neprivalomos, taip pat rasite alternatyvą daugeliui įprastų ilgo nuotolio transporto priemonių. Iš A į B pateksite labai greitai, jei išdrįsite ir turėsite įgūdžių.

Modelis WideWheel Pro CityRider Horizontas Mantis Vilko karys
Didžiausias greitis 26 Mph 18 Mph
25 Mph 40 Mph 50 Mph
Variklis 1000 vatų 300 vatų 500 vatų 2000 vatų 2400 vatų
Diapazonas 22 mylios 10 mylių 25 mylios 45 mylios 70 mylių
Svoris 54 svarai 28,5 svaro 42 svarai 65 svarai 101 svaras
Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar

  • Privalumai ir trūkumai
  • Greitis ir pagreitis
  • Kopimas į kalną
  • Diapazonas
  • Variklio konfigūracija
  • Statybos ir statybos kokybė
  • Sustabdymas
  • Važiavimo kokybė
  • Šviesos
  • Stabdžiai
  • Perkeliamumas
  • Padangos
  • Denis
  • Ekranas
  • Atsparumas vandeniui
  • Patikimumas
  • Žinomos problemos ir sprendimai
  • Išvada

PRIVALUMAI

  • Rimtai Greitai
  • Puiki visureigių pakaba
  • Galingas MiniMotors traukinys

TRŪKUMAI

  • Sunkus
  • Didelis sulankstytas, todėl gali būti sunku įsėsti į automobilį ar kitą transportą

Pirkite dabar

O taip tikrai! Tiek daug! Tai vienas greičiausių elektrinių paspirtukų. Didžiausias greitis yra didžiulis 50 mylių per valandą (80 km / h), o pagreitis yra baisus. Dviejų variklių turbo režimu jis 0–15 mylių per valandą (24 km/h) įsibėgėja per 1,9 sekundės, o vidutinis motociklininko svoris yra 165 svarai (75 kg).

40 mylių per valandą (64 km/h) pasieksite per 9,4 sekundės, o didžiausią greitį – per maždaug 11 sekundžių, priklausomai nuo jūsų svorio. Būtinai sulenkite kelius, nes paspaudus akceleratoriaus rankenėlę, suksis abi padangos. Tačiau jie vis tiek suteiks daug sukibimo, kad stumtų jus į priekį.

Ir perspėjimo žodis yra tinkamas. Droselio vėlavimas yra nulinis. Atsakymas žiaurus, kai tik paliečiate droselį. Jei pirmą kartą važinėjate tokiu galingu paspirtuku, būtų protinga pradėti dirbti vieno variklio režimu, kol nepriprantate prie tokio sprogstamo veikimo.

O mes tikrai rekomenduojame sertifikuotą motociklininko šalmą kaip vienintelį vilkiko galvos apsaugos pasirinkimą.

kaabo wolf warrior 11 kopimas į kalną

Turint visą variklio galią, 5400 vatų, net stačios įkalnės yra beveik pokštas Wolf Warrior. Lips ir lips greitai ir nedvejodamas. Net 10 % nuokalnėje, esant vidutiniam motociklininko svoriui, įveikiate 25 mylių per valandą (40 km/h) greitį maždaug per 65 jardus (60 metrų).

Šio Vilko meniu yra net 30% nuolydžių.

Aukščiausios kokybės LG/Samsung 60V 35Ah (2100Wh) baterija žada nuvažiuoti 60 mylių (96 km). O jei važiuosite vieno variklio eco režimu ir stengsitės vengti agresyvaus važiavimo, galėsite prie to priartėti realiomis aplinkybėmis.

Tai rimtas diapazonas ir reiškia, kad „Wolf“ yra ne tik galimas paskutinės mylios, bet galbūt ir visų mylių sprendimas.

„Wolf“ turi dvigubus variklius, kurie sukuria 2400 vatų nuolatinės galios kartu su dvigubais 40A valdikliais ir maksimalia 5400 vatų galia. Dėl to šis elektrinis paspirtukas yra vienas galingiausių paspirtukų rinkoje.

Dizainas ir surinkimo kokybė prilygsta Wolf veikimui. Jis turi aviacinio aliuminio lydinio egzoskeletą panašų rėmą, sukaltą iš vieno gabalo. Aliuminio pranašumas yra tas, kad jis yra lengvesnis ir tvirtesnis nei plienas. Kabeliai ir laidai nutiesti gražiai su įtemptu korpusu, kuris išlaiko viską kartu ir užtikrina ilgaamžiškumą.

Struktūrinis komponentas yra „Kaboos“ dizainas, o už likusią dalį buvo atsakinga „MiniMotors“.

Tai atrodo stulbinančiai, jei ne grėsmingai. Kaip kažkas iš Mad Max filmo. „Kaabo Wolf Warrior“ yra tinkamas visureigio motoroleris, galintis įveikti praktiškai bet kokį reljefą, be to, jis jaučiasi tvirtas.

Internetinės apžvalgos dažniausiai tai patvirtina. Vis dėlto visas tas trankymasis galiausiai kažkuo parodys tikrąsias spalvas. Viena pagrindinė problema, apie kurią pranešta, yra vienas varžtas, kuris gali nukristi. Jis laiko centrinius priekinius žibintus ir purvasaugį.

Toje pačioje kategorijoje nėra tokio tipo visureigių elektrinių paspirtukų, kurie neturėtų panašių problemų.

Aktyvus važiavimas bekele tokiu greičiu, kurį gali diktuoti šis e paspirtukas, užtikrinant, kad visi varžtai būtų priveržti ir, pageidautina, pritvirtinti sriegių fiksatoriumi. Šią procedūrą žino ir kalnų dviračių motociklininkai. Aktyvus jojimas supurtys dalykus. Visada apžiūrėkite tarp važiavimų.

Visas tas sunkus važiavimas nelygiu reljefu reiškia, kad turite turėti aukščiausios klasės pakabą. Ir Vilkas nenuvilia. Dvigubi hidrauliniai amortizatoriai priekyje ir dviguba spyruoklinė pakabos sistema nepaprastai lengvai pašalina reljefo trūkumus.

Tai puikiai subalansuota. Ne per minkštas, bet ne per kietas.

Išskirtinė pakabos sistema ir didelė Wolf prošvaisa leidžia jaustis, kad galite važiuoti beveik visur. Važiavimo kokybė yra ne mažiau kaip aukščiausia. Įsitikinkite, kad padangos yra tinkamos, atsižvelgiant į tai, kur planuojate važiuoti. Daugiau apie tai žemiau.

Plačios aliuminio nuokalnės stiliaus reguliuojamos rankenos turi gerą ergonomišką padėtį. Čia yra tik EY3 LCD droselis, stabdžių svirtys, garso signalas ir galios valdymo mygtukai. Tvarkingas ir tvarkingas. Kotas yra reguliuojamas, bet jei esate labai aukštas, galite pajusti, kad jis sėdi šiek tiek žemai.

Tokiam patvariam elektriniam paspirtukui nereikia taupyti šviesų. Wolf Warrior turi du itin ryškius priekinius žibintus. Tinkamas didelis raudonas galinis LED žibintas, taip pat žemės efekto ir šoniniai žibintai. Būsite matomi ir galėsite labai gerai matyti net tamsiomis aplinkybėmis.

Priekiniai žibintai turi tris skirtingus režimus; šviesus, žemas ir mirksintis. Galite juos reguliuoti horizontaliai arba vertikaliai.

Visa ta galia ir greitis reiškia, kad jūs taip pat turite mokėti tinkamai sustoti.

Tą užtikrins dvigubi priekiniai ir galiniai hidrauliniai diskiniai stabdžiai su masyviomis ventiliuojamomis apkabomis. Dviem pirštais palietus puikiai sukalibruotas ir kokybiškas stabdžių svirtis, galite visiškai stabdyti neprarasdami kontrolės.

Jame taip pat yra vadinamoji „elektroninė stabdžių antiblokavimo sistema“ (eABS), kuri nėra tokia pati kaip automobilio ABS. Kai pradedate stabdyti, sistema įjungia pulsuojantį elektroninį stabdį. Ne visiems tai patinka ir greičiausiai jums to neprireiks. Hidrauliniai stabdžiai yra pakankamai puikūs.

Kaabo Wolf Warrior sveria 99 svarus (45 kg), o tai yra sunkus tiek, kiek važiuoja elektriniai paspirtukai. Kotas nusilenkia, todėl jį galima gabenti visureigiu, sunkvežimiu ar universalu, tačiau autobusu jo negausite daug kartų. Tai nėra kasdienis itin nešiojamas priemiestis ir niekada nebuvo toks.

Sulenktas jis yra 60 colių (152 cm) ilgio ir bus iššūkis tilpti į daugelio automobilių bagažines.

Čia jūs turite priimti sprendimą, atsižvelgdami į tai, kur planuojate važiuoti daugiausia.

„Wolf Warrior“ komplektuojamas su 11 colių (27,9 cm) gumbinėmis visureigių padangomis arba tokio paties dydžio „slicker“ padangomis.

Visureigių padangos bus netinkamas pasirinkimas asfaltui ir lygesniam paviršiui. Jūs daug suksitės, ypač įsibėgėdami, dėl mažesnio kontaktinio ploto. Tačiau nelygioje vietovėje jie yra rojus.

Lygesnės bekamerės pneumatinės padangos yra tinkamas būdas, jei visai neketinate važiuoti bekele. Jie yra stabilesni važiuojant didesniu greičiu ir turi geresnę bendrą sukibimą su asfaltu ir kitais panašiais paviršiais.

Didelis denis su daug vietos ir padengtas guminiu kilimėliu, ant kurio galima išlaikyti pusiausvyrą skrendant miško takais. Egzoskeletą primenantis rėmas, supantis galinį galą, yra pakankamai tvirtas, kad ant jo atsistotų, taip pat pravers, kai reikia pakelti šį žvėrį.

EY3 ekranas yra labai populiarus, jį naudoja ir kai kurie kiti gamintojai. Jame yra didelis LCD ekranas su trimis mygtukais, kuriais galima pasirinkti pavaras, režimą, galią ir trigerio tipo droselį.

Wolf turi IPX4 reitingą, o tai reiškia, kad jis yra atsparus vandens purslams bet kuria kryptimi. Galite naudoti lyjant, bet ne visiškai panardinti į vandenį. Ir tikimybė, kad važiuosite šlapiu keliu, yra didelė. Galų gale, tai galingas visureigio tolimojo atstumo paspirtukas, o leistis į lauką ir smagiai praleisti laiką vyks įvairiu oru.

„Wolf Warrior“ yra labai patikimas elektrinis paspirtukas, todėl nebuvo pranešta apie daug problemų.

Tikrai nėra ką pranešti. Vilko karys pasirodė esąs tvirta mašina.

Nuo tada, kai jis buvo paleistas, didelių atnaujinimų nereikėjo.

Būsimas „Wolf GT“ turės keletą papildymų ir ilgesnį kotą.

Kaabo Wolf Warrior 11 yra fantastiškas paspirtukų laikotarpis. Atrodo, tarsi visureigio purvo dviratis, kalnų dviratis ir elektrinis paspirtukas būtų sujungti į vieną.

Jis atrodo žiauriai, važiuoja puikiai ir puikiai veikia. Tai pakelia elektrinį paspirtuką į kitą lygį.

Pirkite dabar

Modelis WideWheel Pro CityRider Horizontas Mantis Vilko karys
Didžiausias greitis 26 Mph 18 Mph
25 Mph 40 Mph 50 Mph
Variklis 1000 vatų 300 vatų 500 vatų 2000 vatų 2400 vatų
Diapazonas 22 mylios 10 mylių 25 mylios 45 mylios 70 mylių
Svoris 54 svarai 28,5 svaro 42 svarai 65 svarai 101 svaras
Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar








Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -