Nuo tada, kai 2021 m. pirmą kartą buvo pristatytas Ferrari 296 GTB, buvau didelis gerbėjas.
Prisimenu pradinį neigiamą požiūrį į dviejų turbinų V6 idėją, bet man atrodė, kad jis puikiai tiko pradinio lygio automobilio atmosferai. Be to, jis susijęs su „Dino“ ir V6 varikliu, varomu mažuoju „Ferrari“, kuris net nebuvo pažymėtas kaip vienas. Dino taip pat buvo kritikuojamas, kai buvo naujas, tačiau dabar tai tikras kolekcionuojamas daiktas, kuris per daugelį metų labai vertinamas.
O, nepamirškime, kad 296 GTB yra hibridas. A Ferrari hibridas? Žinau, kad kai kurie puristai vis dar dreba nuo šios idėjos, bet tai, kaip „Ferrari“ integravo hibridinę sistemą, yra vienintelis būdas, kuriuo tai prasminga aukščiausios klasės sportiniam automobiliui.
Tačiau šis įrašas nėra nuomonės apie GTB; Išsaugosiu tai savo būsimam įrašui apie gyvenimą su juo savaitę.
Vietoj to šiandien noriu ištirti, kaip du skirtingi Indonezijos 296 GTB savininkai sukūrė tą patį „Ferrari“ modelį. Vienas automobilis priklauso ponui Jedmui, vyrui už JEDM garažo Džakartoje, o kitas priklauso jo draugui.
Abu savininkai dalijasi legendinių japoniškų mašinų, tokių kaip GT-R, Supras ir NSX, derinimo istorija, o dabar modifikavimo klaidą jie pavertė itališka egzotika, mažai žvelgdami į tai, ką gali galvoti Ferrari!
Pažiūrėkime, kaip jiems tai pavyko…
Juodajame kampe turime 296 GTB su „Assetto Fiorano“ paketu, kuriame daugiau dėmesio skiriama takeliui dėl mažesnės masės, padidintos prispaudžiamosios jėgos ir geresnio našumo.
Be gamyklinių patobulinimų, savininkas viską neįvertino ir pasirinko BBS LM ratų rinkinį, kurį vėliau nusiuntė specialistui, kad šis atliktų stebuklus.
Nors priekiniai ratai buvo tinkamo dydžio ir perstumti, kad būtų idealiai agresyviai pritvirtinti, galinius ratus reikėjo pritaikyti permontuoti iki 13 colių pločio, nes BBS nesiūlo nieko platesnio nei 12 colių. Kodėl? Kadangi šis savininkas norėjo sumontuoti riebiausias padangas, kad būtų galima valdyti visą to elektra varomo V6 su turbokompresoriumi galią ir sukimo momentą. Taigi priekyje rasite 295/30ZR20 Michelin Pilot Sport Cup 2s ir masyvius 335/30ZR20 Pilot Sport Cup 2R gale.
Siekiant užbaigti agresyvią išvaizdą, automobilis buvo nuleistas, tačiau tikra vyšnia viršuje yra Brembo stabdžių apkabos, kurios kandžiojasi ant anglies keramikos rotorių. Pateikdamas automobilio užsakymą savininkas paprašė „Ferrari“ nudažyti suportus tokiu pat auksu, kaip ir „R35 Nissan GT-R Brembos“, ir net pateikti dažų kodą. Kalbėkite apie subtilų palinkėjimą JDM kultūrai itališkoje egzotikoje!
Pilkame kampe turime pono Jedmo 296 GTB, kuris yra ne Fiorano automobilis, kurio požiūris labai skiriasi.
Šio automobilio originalūs Ferrari ratai keičiami į dviejų dalių, kaltinių HRE 521 komplektą su satininiais anglies centrais ir poliruotomis statinėmis. OEM dydžių Bridgestone Potenza Sports padangos – 245/35ZR20 priekyje ir 305/35ZR20 gale.
Estetiškai pilkas automobilis turi keletą Novitec atnaujinimų. Priekyje yra kampiniai spoileriai ir oro įleidimo angos, taip pat anglies pluošto veidrodėliai ir galiausiai aptakas, kuris paįvairina galinę dalį.
Galite pamatyti, kaip juodas automobilis turi panašius lūpų aptakus kaip ir Assetto Fiorano atnaujinime.
Tačiau Novitec šoniniai sijonai yra agresyvesni ir juose taip pat yra integruotos oro įleidimo angos.
Vienas Start/Stop mygtuko paspaudimas (jei važiavimo režimas yra ICE nustatyme) akimirksniu atskleidžia faktą, kad pono Jedmo automobilyje veikia antrinės rinkos išmetimas – taip pat iš Novitec. „Hot-vee V6“ dabar turi audringą tuščiąja eiga ir žemos klasės žievę, kurios nusipelnė, panaikinant pradinės sistemos atsarginius vožtuvus.
Viduje du 296 jaučiasi labai skirtingai.
Pilkas automobilis sukurtas galvojant apie komfortą ir ilgų nuotolių turistinį kelią.
Geltona ant juodo horizontalūs vamzdžiai grąžina senas Daytona sėdynes, suteikdami tą kontrastą likusioje salono dalyje geltonomis siūlėmis.
Gamyklinis ekranas keleivio pusėje leidžia linksminti visus, važiuojančius šautuvu, arba galbūt išsigandusi kai ekrane rodomi našumo rodikliai.
Juodos spalvos automobilio Assetto Fiorano interjere yra atlenkiamos anglies pluošto sėdynės su 4 taškų diržais, aptrauktos šilta ruda zomša, suteikiančios klasės jausmą.
Visoje salone, įskaitant specialias durų slenkstes ir korteles, yra daugiau anglies apdailos, kuri papildo automobilių sporto įkvėptą atmosferą.
Įdomu tai, kad pilkas automobilis turi permatomą variklio dangtį su labiau aprūkusiu apdaila – galbūt dar vienas „Ferrari“ pasiūlymas.
Atidarius lengvus jų dujinių statramsčių dangčius, atsiskleidžia kompaktiškiausias „Ferrari“ variklis – 120 laipsnių 3,0 l V6 su dviem turbinomis.
Vizualiai jis nėra toks įdomus, kaip traškantys raudoni „Ferrari“ atmosferinių variklių įsiurbimo kolektoriai, bet bent jau yra raudoni kumštelių dangteliai, taip pat „Ferrari“ logotipai ant šilumos ekranuotų išmetimo angų, išdygusių iš centre sumontuotų turbinų.
Taigi, po viso šito viskas priklauso nuo jūsų. Kurį iš šių 819 AG Ferrari 296 GTB žvėrių norėtumėte parsivežti namo? Trasoms paruošta juoda mašina su JDM įkvėptais elementais ar labiau rafinuotas, į komfortą orientuotas pilkas automobilis su „Novitec“ patobulinimais?
Dino Dalle Carbonare
Instagram: dino_dalle_carbonare
dino@speedhunters.com