„Mercane WideWheel Pro“ motorolerių apžvalga (2024 m.)




„Mercane WideWheel Pro“ motorolerių apžvalga (2024 m.)






















${{ summa_no_decimals }}

Pereiti prie turinio

Vienas elektrinis paspirtukas, kurį mylite arba nekenčiate. Ir, matyt, meilė laimi pagal tai, kokia ji populiari.

Palyginti pigus pradinio lygio e motoroleris, nuostabus ant asfalto ir lygios dangos, tačiau ne be atlygio. Panašu, kad „Widewheels“ gerbėjai tuo patenkinti.

Važiavimo stilius yra unikalus ir tai yra tinkamas greitas elektrinis paspirtukas. Šiek tiek panašus į sportinį automobilį. Ne tas, kuriuo galima važiuoti visur ir tikrai ne bekele.

Tai patrauklus pasiūlymas, kurio kaina yra palyginti maža už dviejų variklių 1000 W pradinio lygio paspirtuką.

Jį galima įsigyti už šiek tiek žemiau 1200 USD

Modelis WideWheel Pro CityRider Horizontas Mantis Vilko karys
Didžiausias greitis 26 Mph 18 Mph
25 Mph 40 Mph 50 Mph
Variklis 1000 vatų 300 vatų 500 vatų 2000 vatų 2400 vatų
Diapazonas 22 mylios 10 mylių 25 mylios 45 mylios 70 mylių
Svoris 54 svarai 28,5 svaro 42 svarai 65 svarai 101 svaras
Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar

  • Privalumai ir trūkumai
  • Greitis ir pagreitis
  • Kopimas į kalną
  • Diapazonas
  • Variklio konfigūracija
  • Statybos ir statybos kokybė
  • Sustabdymas
  • Važiavimo kokybė
  • Šviesos
  • Stabdžiai
  • Perkeliamumas
  • Padangos
  • Denis
  • Ekranas
  • Atsparumas vandeniui
  • Patikimumas
  • Žinomos problemos ir sprendimai
  • Išvada

PRIVALUMAI

  • Unikalus ir jaudinantis pasivažinėjimas
  • Stiprus įkalnė
  • Greitai
  • Gražiai susilanksto

TRŪKUMAI

  • Retkarčiais reikia reguliuoti stabdžius

Pirkite dabar

„Widewheel Pro“ yra greitas elektrinis paspirtukas, bet ne taip, kad jis jus gąsdintų. Jis plaukia tolyn linijine sklandžia kreive iki didžiausio 26 mylių per valandą (42 km/h) greičio, kurį pasieksite maždaug per 8,5 sekundės.

Tai maždaug dvigubai greitesnis nei vidutinis nuomojamas paspirtukas.

Nekyla problemų užkopti į kalvas, net 30% įkalnių. Galios yra daug, o ten, kur 250 vatų motoroleris pritrūktų, „Widewheel“ profesionalūs kareiviai. 500 vatų dviejų stebulių varikliai daro didelį skirtumą.

„Widewheel Pro“ turi gerą atstumą ir net jei važiuosite sustoję/startuodami, per įkalnes ir didžiausiu greičiu, dažniausiai, kai vidutinis motociklininko svoris yra 165 svarai (75 kg), nuvažiuosite 19 mylių (31 km). ) prieš prireikus įkrauti. Tai leidžia 48 V 15 Ah 720 Wh ličio jonų baterija, kuri šiek tiek padidina veikimo diapazoną, palyginti su bazine versija. Ekologiniu režimu ir 15 mylių per valandą (24 km/h) kreiseriniu greičiu turėtumėte nuvažiuoti 30 mylių (48 km).

Dvigubi varikliai sukuria kombinuotą nuolatinę 1000 W galią, o didžiausia išėjimo galia yra 1600 vatų. Galite važiuoti vieno variklio režimu su 500 W ir jis vis tiek jaučiasi pakankamai greitas.

Mercane Widewheel Pro pagaminimo kokybė yra aukštesnė nei jo pirmtakas. Daugelis aliuminio lydinio komponentų buvo patobulinti ir sustiprinti. Taip pat patobulintos rankenos.

Stiebas, šakutė ir kaklas buvo sustiprinti.

Dabar jame yra LCD ekranas, patobulintos vairo rankenos ir papildoma stabdžių svirtis. Nykščio droselis yra toks pat kaip ir ankstesniuose modeliuose.

Ekrane galite matyti greitį, režimą, odometrą, baterijos būseną ir įtampą. Maitinimo ir režimo mygtukas, skirtas greitai perjungti tarp Eco ir Sport režimų, taip pat yra ant ekrano korpuso.

Atrodo šauniai, kaip dauguma elektrinių paspirtukų neatrodo. Daug kas priklauso nuo itin plačių beorių padangų.

Maksimalus motociklininko svoris yra 220 svarų (99 kg)

Jis turi priekinę ir galinę pakabą, tačiau jums būtų atleista, jei manote, kad jos nėra, nes ji yra šiek tiek kieta. Tačiau jis yra ir daro tai, kas turėtų būti tokio tipo e-paspirtukai.

Ant lygių asfaltuotų paviršių važiavimas yra fenomenalus. Dėl tų 4 colių (10 cm) itin plačių padangų jis plūduriuoja, o dviguba spyruoklinė pakaba tikrai padeda. Tai labai smagu ir galite raižyti panašiai kaip snieglenčių sportas, jei tai turi prasmės.

Dėl nieko kito tai nebus taip malonu. Trinkelės, žvyras, purvas…ne. Sunkiai supakuotas purvo takas yra įmanomas, bet tik kritiniais atvejais. Tai niekada nebuvo skirta jokiai veiklai bekelėje.

Panašiai kaip F1 ar Indycar yra skirtas tik asfaltui, taip ir su WideWheel Pro. Posūkių santykis taip pat nėra didelis. Taip pat reikia šiek tiek priprasti. Tai yra visi laimėjimai, kurių reikia norint įgyti unikalią jojimo patirtį.

Ir mums tai patinka. Puiku, kad toks elektrinis paspirtukas yra kaip pasirinkimas.

Wirewheel Pro motorolerio žibintai

Aukštai sumontuotas priekinis LED žibintas ir galinis LED galinis žibintas yra pakuotės dalis. Kalbant apie LED žibintus, jie yra tinkami, tačiau norint geriau matyti į priekį važiuojant tamsoje, rekomenduojame naudoti papildomą priekinį žibintą su geresne optika.

Atnaujinus stabdžių sistemą iki 120 mm mechaninių dvigubų diskinių stabdžių ir dvigubų elektroninių stabdžių, stabdymo efektyvumas gerokai pagerėjo, palyginti su ankstesnėmis versijomis.

Nuo 15 mylių per valandą (24 km/h) iki visiško sustojimo yra tik 12,5 pėdos (3,8 metro), o tai yra puiku.

Puiku turėti tą papildomą stabdžių svirtį, nes tokiame galingame paspirtuke pirmenybė teikiama dviem stabdymo sistemoms.

mecarne Wirewheel pro nešiojamumą

„Widewheel Pro“ tikrai yra nešiojamas, bet ne itin lengvas e paspirtukas. Jis sveria 54 svarus (25 kg), todėl neštis laiptais tikrai įmanoma, bet ne ilgais atstumais, kol prireiks šiek tiek pailsėti.

Sulenkus vairą ir sulankstomą kotą, sulankstytas jis tampa tvarkingu ir kompaktišku paketu, kurio matmenys yra 43 x 9 x 16 colių (109 x 23 x 41 cm).

Jokių problemų jį įkelti į net mažesnio automobilio bagažinę, kai sulankstytas.

Dėl unikalaus sulankstymo mechanizmo stiebas yra itin stabilus išskleidus. Iš esmės tai yra didelis varžtas, kuris užfiksuoja jį vietoje. Labai paprasta naudoti ir praktiška, kai sulankstyta nešioti vienoje rankoje.

Motorolerių padangos Mecarne WideWheel Pro

„Widewheel Pro“ elektrinis paspirtukas yra žemo profilio plačios kietos padangos. Jausmas yra visiškai nepakartojamas ir rinkoje nėra nieko kito, ką būtų galima palyginti. Jei žinote, kad važiuosite tik lygiu paviršiumi, prieš apsispręsdami būtinai išbandykite Widewheel.

Dėl plataus 4 colių (10 cm) ploto jis yra labai stabilus. Dvigubos pakabos sistema padeda, nes padangos yra beorės. Ant tokių paviršių jis pasižymi puikia važiavimo kokybe.

Be to, jis atrodo šauniai ir jums niekada nereikės jaudintis dėl butų.

Plonas, bet ilgas denis. Denis yra 5 colių (13 cm) pločio, bet pakankamai ilgas, kad būtų galima patogiai važiuoti. Niekada neturėtumėte važiuoti kojomis lygiagrečiai ir čia bet kokiu atveju būtų sunku. Jis taip pat turi lipnų „šlifavimo popierių” paviršių, kad būtų geriau sukibimas.

LCD centrinis ekranas yra patobulintas ir dabar yra didesnis ir geresnis nei 2020 m.

Jis rodo greitį, ridą, akumuliatoriaus įtampą, režimą ir leidžia lengvai pasirinkti pavarą bei pastovaus greičio palaikymo funkciją.

„Widewheel Pro“ turi IP54 reitingą, o tai reiškia, kad jis yra apsaugotas nuo lengvesnio vandens purslų iš visų krypčių. Galite juo važiuoti lyjant nestipriai, bet įsitikinkite, kad jis tinkamai neįmirkęs.

Gana tvirtas, nors ir nėra pats tvirtiausias iš e motorolerių. Jei elgsitės tinkamai, didelių problemų nekils.

Yra skundų, kad droselis trūkčioja ir nelabai reaguoja. „Fluidfreeride“ siūlo antrinės rinkos atnaujinimą, kuris yra tas pats droselio mechanizmas, naudojamas „Wolf King“ ir „Nami“.

Droselio delsa buvo dar vienas skundas, kuris buvo perduotas gamintojui Mercane, kuris nuo to laiko tai ištaisė.

Tačiau kai kurie vis tiek manytų, kad kilimo metu jis šiek tiek trūkčioja, o tai yra motorolerių profilio dalis. Ir daugelis tokių. Greitas pakilimas iš vietos.

Purvasargis yra šiek tiek trumpas, o jei jis bus šiek tiek šlapias, išsipurkšite ir išsipurvinsite.

„Fluidfreeride“ siūlo antrinės rinkos plėtinį.

„WideWheel Pro“ yra el. paspirtukas, kuris nedaro kompromisų. Jo žavesys yra tas, kad jis siūlo puikią važiavimo patirtį tik tinkamomis sąlygomis. Plokšti lygūs paviršiai.

Jei važiuojate šiurkštesniu paviršiumi, ratlankiai gali stabdyti. Ir kaip su sportiniu automobiliu, jį reikia palepinti šiek tiek švelniai. Tai didelis patobulinimas, palyginti su ankstesniais modeliais, kiek tai susiję su konstrukcijos kokybe ir patikimumu.

Jis yra greitas ir turi palyginti mažą motociklininko svorį. Negalite važiuoti didžiausiu greičiu ir vėl ir vėl visiškai stabdyti, nereguliuodami stabdžių. Subtilus prisilietimas ir važiavimo stilius bus geresni.

Jis tikrai bus geras kasdieniniam važinėjimui, nors ir nėra itin nešiojamas, bet galbūt tinkamas jo elementas yra smagus savaitgalio karys.

Pirkite dabar

Modelis WideWheel Pro CityRider Horizontas Mantis Vilko karys
Didžiausias greitis 26 Mph 18 Mph
25 Mph 40 Mph 50 Mph
Variklis 1000 vatų 300 vatų 500 vatų 2000 vatų 2400 vatų
Diapazonas 22 mylios 10 mylių 25 mylios 45 mylios 70 mylių
Svoris 54 svarai 28,5 svaro 42 svarai 65 svarai 101 svaras
Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar








Source link

WEBSTUDIO.LT © SKAITMENINIO MARKETINGO PASLAUGOS. SEO tekstų rašymas, turinio kūrimas, straipsnių rašymas ir talpinimas į mūsų valdomas svetaines.Theme Newsix Blog by Sensational Theme

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -