Neseniai turėjau privilegiją apsilankyti „Schubert Motorsport“ būstinėje Oschersleben mieste, Vokietijoje, kai komanda grįžo iš pergalingo 2024 m. DTM („Deutsche Tourenwagen Masters“) sezonas.
„Schubert Motorsport“ komandos titulą iškovojo antrą kartą nuo 2022 m., o jų 7500 m² modernus pastatas, esantis šalia „Motorsport Arena Oschersleben“, yra jų veiklos centras.
Vadovaujant komandos vadovui Torstenui Schubertui, buvusiam Europos autokroso čempionui, komanda atvyko šviežiai po sezono finalo Hockenheimring, kur René Rast užsitikrino trečią vietą #33 BMW M4 GT3. Ši vieta užtvirtino „Schubert Motorsport“ komandinį čempionatą ir užbaigė įspūdingą sezoną, kai lenktynininkai Rastas, Sheldonas van der Linde ir Marco Wittmannas iškovojo keturias pergales ir tris papildomus podiumus.
Įžengęs į objektą iš karto pasinėriau į turtingą Schubert Motorsport istoriją ir pasiekimus. 1999 m. įkurta komanda greitai tapo dominuojančia jėga Vokietijos automobilių sporte, pirmiausia turistiniuose automobiliuose ir ištvermės lenktynėse. Komanda užmezgė unikalią partnerystę su BMW ir 2012 m. tapo gamyklos palaikoma klientų komanda.
Parodų salė buvo praeities pergalių lobynas, išklotas trofėjais ir lenktynių atminimo detalėmis, pasakojančiomis apie komandos lenktynių palikimą. Tarp eksponuojamų mašinų buvo ir ikoninė Need for Speed– remiamas BMW Z4, gerbėjų numylėtinis, turintis ypatingą reikšmę Speedhunters bendruomenėje, ir automobilis, turintis sentimentalią ir istorinę reikšmę Torstenui Schubertui.
Lydimas Ginto Metros, Schubert Motorsport atstovo viešiesiems ryšiams, buvau nuvežtas už uždarų durų į draudžiamas zonas, kur trys BMW M4 GT3 buvo ruošiami kitam savo lenktyninio gyvenimo skyriui. Automobiliuose buvo paskutinių lenktynių randai – nešvarumai, įbrėžimai ir įlenkimai – visa tai liudija apie sunkias kovas trasoje.
Gints maloniai pasiūlė apžiūrėti automobilius iš arčiau, net nuėmė kai kurias plokštes, kad atskleistų jų vidų. Nors negalėjau per daug pasinerti su fotoaparatu, kad neatskleisčiau jokių sąrankos paslapčių, buvo neįmanoma nesižavėti įspūdingu P58 inline-six su M TwinPower Turbo technologija – varikliu, galinčiu išvystyti iki 590 AG.
Įspūdį paliko ir Marco Wittmanno kabina. Sunku suvokti, kaip vairuotojai gali valdyti sudėtingą mygtukų masyvą ant vairo – ar net žvilgtelėti į mažytį trasos žemėlapio lipduką, pažymėtą posūkių numeriais – išlikdami susitelkę ties trasa. Keleivio pusėje pastebėjau įrangą, kurią naudojo išskirtinai DTM lenktynių organizatoriai, norėdami sekti automobilius ir stebėti esminius lenktynių duomenis.
Dirbtuvėse taip pat sutikau anglies pluošto specialistą Danielį Schreinerį, kuris gamina naujas dalis ir taiso pažeistas. „Stengiamės nieko nešvaistyti“, jis paaiškino. „Dauguma pažeistų kėbulo plokščių antrą gyvenimą atgauna per trasos testus ar treniruotes.
Apmąstydamas 2024 metų sezoną, Torstenas Schubertas pasidalijo savo mintimis: „Labai malonu visai komandai, kad šio sezono pabaigoje galime švęsti čempiono titulą.
Po 16 lenktynių „Schubert Motorsport“ surinko 361 tašką ir komandinį čempionatą užsitikrino 35 taškų skirtumu prieš artimiausius varžovus. Rasto sezone buvo iškovotos dvi pergalės ir keli finišai ant prizininkų pakylos. Sheldonas van der Linde’as ir Marco Wittmannas taip pat pasirodė esąs įnirtingi konkurentai vienoje reikliausių automobilių sporto sričių.
Žvelgiant į priekį, Schubert Motorsport ateitis yra šviesi. Jiems toliau tobulinant savo GT3 lenktyninius automobilius, jų partnerystė su BMW išlieka raktu į sėkmę. „Mes palaikome glaudžius ryšius su BMW, nes tai yra pusiau palaikomas lenktynių bendradarbiavimas. paaiškino Florianas Rinkesas, „Schubert Motorsport“ techninis vadovas ir „Rast“ lenktynių inžinierius. „Nuolat teikiame atsiliepimus apie automobilių veikimą, o BMW reaguoja su atnaujinimais, kurie daro mūsų automobilius dar geresnius. Remdamiesi visų komandų indėliu, jie ruošia Evo rinkinį GT3 ir GT4 automobiliams, kurie pagerins automobilio vairavimą ir našumą.
Be DTM pastangų, „Schubert Motorsport“ planuoja dalyvauti „GT Masters“ serijoje. Priklausomai nuo tvarkaraščio, jie taip pat gali patekti į Niurburgringo 24 valandų trasą. „2024 m. Evo atnaujinimas bus įdomus“, Rinkesas pridūrė, užsimindamas, kaip pažanga gali padidinti komandos galimybes keliose lenktynių serijose.
Apsilankymas „Schubert Motorsport“ buvo įkvepiantis žvilgsnis į čempionatą laimėjusios komandos vidinį darbą. Dabar, kai užsitikrino 2024 metų titulą, komanda jau susitelkusi į naujus iššūkius. Nuolat remiant BMW, „Schubert Motorsport“ yra pasiruošęs tęsti sėkmę.
Vladimiras Liadovas
Instagram: wheelsbywovka
nes@wheelsbywovka.com
www.wheelsbywovka.com