Man kantrybė nėra susijusi su gebėjimu laukti; kalbama apie tai, kaip jūs žiūrite į laukimą.
Nuo paskutinio „Project 964“ atnaujinimo praėjo dveji metai ir nuo to laiko įvyko daug. Išsprendus vandens patekimo problemas, dėl kurių reikėjo ištraukti visą vidaus kiliminę dangą ir putas, 31 metų 911 man sukėlė daugiau nepageidaujamų staigmenų.
Tačiau tai, kaip aš įveikiau tuos iššūkius, leido man judėti į priekį. Spidometras, alyvos aušintuvo ventiliatorius, galiniai žibintai, indikatoriai pradėjo groti, o tada, kai tik pradėjau atsigauti nuo jų, vairo stiprintuvas paleido. Priėmiau paprastą sprendimą: nuvežiau automobilį į patikimą importo dirbtuvę Tokijuje, kad viską iš karto išspręsčiau. Mano prašymas buvo aiškus: paverskite automobilį vėl tinkamu važiuoti ir neskubėkite. Man reikėjo pertraukos nuo 964 ir tikėjausi, kad laikas, praleistas toli, vėl įžiebs mano aistrą jam. Ir pavyko.
Greitai į priekį per kelis mėnesius trukusį išsiskyrimą, ir automobilis grįžo. Taip vieną karštą vasaros dieną atsidūriau Kiote už šiek tiek funkcionalesnio (bet vis dar be oro) seno Porker vairo.
Dabar išsikėliau naują tikslą: kol automobilis vėl važiavo, atėjo laikas vienu ypu patobulinti valdymą ir sukibimą.
Nuostabūs „Hashimoto Corporation“ vaikinai padėjo man įsigyti „KW Variant 3“ koilerį, o „Yokohama Japan“ pakeitė 13 metų senumo, įtrūkusias ir kruopščiai šildomas padangas nauja, lipnia Advan guma.
Hashimoto buvo pagrindinis „Speedhunters“ partneris daugiau nei dešimtmetį, iš pradžių jis buvo mūsų prekių platintojas Japonijoje ir bendradarbiauja su mumis „Speedhunters Live“ renginiuose, „Tokyo Auto Salon“ ir kt.
Jų naujoji būstinė, įsikūrusi pačioje Kioto širdyje po 101 verslo metų, yra įspūdinga, ir aš jums pažvelgsiu į vidų. Hashimoto Corporation pirmauja importuodama užsienio automobilių prekių ženklus į Japoniją ir šiuo metu bendradarbiauja su tokiais pramonės milžinais kaip KW, BBS, Brembo, Akrapovič, CSF ir Manthey Racing. Įėję į jų saloną, negalite nepastebėti Mercedes-Benz Unimog, kuriame sumontuoti individualūs KW amortizatoriai.
Kiotas yra tokia nuostabi vieta, tylesnė ir tradiciškesnė nei Tokijas, ir tai matosi iki pat transporto priemonių gatvėje. „Hashimoto“ turi nuolat besikeičiantį demonstracinių automobilių asortimentą, ir vienas, kuris patraukė mano dėmesį, buvo naujausios kartos „Toyota Vellfire“, sėdintis ant BBS ratų, KW pakaba ir „Brembo“ stabdžiai.
Iki šiol mano 964 buvo išlikęs beveik sandėlyje, neskaitant prieš 15 metų ankstesnio savininko atlikto „Speed Yellow“ pakartotinio purškimo.
Vis dėlto pakabai reikėjo dėmesio, ir štai su kuo mes dirbome iš anksto: originali coiover sąranka visoje savo šlovėje.
964 modelio dizainas buvo pakeistas, pereinant prie McPherson statramsčių ir standžių apatinių aliuminio A formos svirties, o tai yra esminis patobulinimas, palyginti su senesnio sukimo momento vamzdžio sąranka. Ši nauja konfigūracija pagerino bendrą valdymą ir vairavimo tikslumą, kartu suteikdama reikiamą erdvę priekiniam diferencialui visais ratais varomuose modeliuose.
Galinėje dalyje perjungimas į pusiau prikabinamas svirtis sumažino automobilio polinkį išslysti, kai buvo veikiamos šoninės stabdymo jėgos. Kadangi mano automobilis buvo 1993 m. modelis, 1991 m. buvo atliktas nedidelis atnaujinimas, dėl kurio važiuoklėje buvo sumontuoti skirtingi tvirtinimo taškai ir trumpesnės spyruoklės bei amortizatoriai, o tai padėjo sukurti daugiau vietos kroviniams kabrioleto variantams. Tačiau tik 993-iajame „Porsche“ visiškai perkūrė pakabą ir iš tikrųjų sumažino 911 valdymą.
Ir tada buvo stabdžiai, kurie matė geresnių dienų. Tikriausiai tai bus kitas projektas, atnaujinant atsargines apkabas ir atnaujinant į plyšinius rotorius arba pereinant prie didesnės, modernesnės stabdžių sąrankos.
Bet tai jau kitam kartui – šiandien viskas apie sukibimą.
Šviežia guma
Praėjus kelioms minutėms po to, kai griebiau kai kuriuos šūvius į ratų angas, Hashimoto komanda iškart pradėjo montuoti naujas padangas.
Tai buvo vienas įdomiausių atnaujinimų, kurių tikėjausi – senovinių, grūdintų padangų keitimas į naujausias aukštos kokybės gumines. Padangų technologija per pastaruosius 30 metų nuėjo ilgą kelią, o automobilio senieji Michelin modeliai jautėsi labiau kaip plastikas nei guma. Tikėjausi nakties ir dienos sukibimo skirtumo.
„Yokohama Japan“ man pateikė AD09 rinkinį – naujausią jų legendinės Advan Neova linijos iteraciją, dešimtmečius trukusių tyrimų ir plėtros produktą. Man teko privilegija dalyvauti šios padangos tyrime ir plėtroje prieš kelerius metus, dirbant kartu su legendomis, tokiomis kaip Nobuteru Taniguchi ir Manabu Orido, kai jie išbandė įvairius galutinės gamybos versijos junginius.
Dabar važiuoti šiomis padangomis ant mano automobilio jaučiasi ypatingai. Jie ne tik užtikrina neįtikėtiną valdymą ir našumą, bet ir protektoriaus dizainas atrodo agresyvus ir kryptingas. Jei gamtoje bet kuriame automobilyje pastebiu AD09, žinau, kad savininkui rūpi jo veikimas.
Išlaikiau originalius padangų dydžius – 205/55R16 priekyje ir 225/50R16 išorėje – dėl dviejų priežasčių: pirma, dėl senų ir naujų padangų palyginimo; antra, nes man patinka stambus šių automobilių šoninis vaizdas. Kartais, norint pasiekti našumą ir didesnius stabdžius, reikia pakelti aukštį, bet yra kažkas tokio šaunaus, kai ant seno rato ir važiuoklės matote pažangiausias padangas.
Netrukus buvo sumontuotos naujos padangos, o ratai net greitai nuplauti. Mano OCD pusė apsidžiaugė matydama, kad padangų balansavimo taškai puikiai sulygiuoti su vožtuvų kotais – du iš keturių ratų puikiai balansuoja be jokių švino svarmenų.
Sklendės laikas
Kiekvieną kartą keldamas 964, prisimenu, kaip toli „Porsche“ buvo prieš konkurentus, kai modelis buvo pristatytas 1989 m. Apatinė dalis yra visiškai užsandarinta, o su japoniškais ar itališkais to paties derliaus automobiliais matote tik antrinius rėmus. ir atvirų komponentų, neatsižvelgiant į oro srautą ir aerodinamiką. Tai viena iš tų mažų detalių, rodančių, kaip „Porsche“ rūpinosi savo inžinerija.
„KW Variant 3“ koiloveriai yra dar viena detalė, kurią sunku pervertinti. Esu didelis KW gerbėjas; Trijuose savo automobiliuose turiu jų koioverius ir jie yra puikus automobilių sporto kilmės ir kasdienio komforto derinys. Tai nenuostabu, nes KW yra OEM tiekėjas geriausiems Vokietijos gamintojams, todėl jie žino, kaip pagerinti automobilio valdymą nepakenkiant važiavimo kokybei.
„Variant 3“ rinkinys pasižymi inox linijos konstrukcija, todėl rūdys nekelia rūpesčių ir siūlo dvipusį atšokimo ir mažo greičio suspaudimo reguliavimą. Surinkęs nustatymus, žinojau, kad 964 jausis transformuotas, net jei tai reikštų santykinį galios trūkumą iš pavargusio seno oru aušinamo variklio.
Pirmieji pasirodė atsarginiai priekiniai koiveriai. Man tai buvo sunkiausia stebėti, nes daugeliu atvejų viršutinių skrybėlių guma linkusi trūkinėti ir gesti, todėl reikia pakeisti naują OĮG. Laimei, jie buvo geri, todėl juos buvo galima pakartotinai naudoti su KW rinkiniu. Nesirenkau tvirtų viršutinių laikiklių, nes šio automobilio tikslas buvo išlaikyti jį pusiau patogų kasdieniniam naudojimui.
Tada buvo paprastas reikalas įkišti KW su jų sudėtinėmis spyruoklinėmis spyruoklėmis, nustatytas tame pačiame aukštyje, įsriegti varžtus, sulygiuoti apatinį A formos svirties laikiklį ir viską priveržti pagal specifikaciją.
Rezultatas privertė mane nusišypsoti iš tyro pasitenkinimo. Man taip pat patiko, kaip išskirtinės geltonos KW spyruoklės atitiko 964 korpusą.
Tada tai buvo užpakalinė dalis, kuri buvo šiek tiek sudėtingesnė.
Taip buvo daugiausia dėl to, kad viršutiniai laikikliai buvo palaidoti už variklio, todėl norint pasiekti oro dėžę, šildytuvo vamzdžius ir ventiliatoriaus pūstuvą reikėjo išimti. Man buvo gaila techniko, kuris kovojo per beprotišką vasaros karštį, susitraukdamas, kad pasiektų neįmanomai išdėstytus varžtus.
Kaip ir priekyje, guminiai laikikliai buvo tinkamos formos ir juos buvo galima naudoti pakartotinai, todėl beliko viską kruopščiai surinkti.
Po nemažo prakaito ir keleto nuluptų pirštų galinė dalis buvo baigta. Paskutinis žingsnis buvo sumontuoti ratus, nustatyti išvedimą ir atlikti bandomąjį važiavimą.
Tai kaip naujas automobilis
Pakėliau mašiną į kalvas už Kioto ir radau apleistą grubus kelio ir įvedė 964 greitį.
Patobulinimai prasidėjo iškart nuo to, kaip automobilis tiesiog nuriedėjo gatve. Tai priklauso nuo šviežios gumos, puikiai subalansuotos ant kiekvieno rato. Vairo mechanizmas buvo tikslesnis ir gražiau pasvertas nuo centro, o grįžtamasis ryšys buvo aiškus ir progresyvus, tačiau dėl to staigus posūkis mane nustebino.
Yra daugiau noro, o automobilis išlieka visiškai plokščias, o tai reiškia, kad posūkiuose galite pasiekti daug daugiau greičio ir, kai įsibėgėja galinės dalies pritūpimas, anksčiau vėl įjungti galią, kad išsimuštumėte.
Visi amortizatoriai buvo nustatyti į tą patį vidurinį nustatymą, todėl vis dar reikia atlikti kai kuriuos pakeitimus, kuriuos reikia patikslinti, pradedant nuo nedidelių netobulumų, kuriuos reikėtų pašalinti keliais spustelėjimais ant suspaudimo ir atšokimo ratukų. .
Tačiau aš visiškai nesuprantu, kaip jaučiasi 964. Tai buvo varginantys keleri metai, ir aš dažnai susimąsčiau, ką galvojau, kai ėmiausi šio projekto. Tačiau tokios akimirkos man primena, kodėl aš einu toliau. Dabar belieka tik klausimas: kas bus toliau mano mažam, senam dūminiam Geltonajam paukščiui?
Dino Dalle Carbonare
Instagram: dino_dalle_carbonare
dino@speedhunters.com
Papildoma nuotrauka Autorius Alekas Penderis
Instagram: noplansco