Kokio tipo automobilis yra 2025 Genesis G80? Su kuo tai lyginama?
Genesis G80 yra vidutinio dydžio prabangus sedanas, kurį galima įsigyti su dujiniais varikliais su turbokompresoriumi ir visiškai elektrine elektrifikuota versija. Tarp konkurentų yra „Cadillac CT5“, „Mercedes-Benz E-Class“, „Volvo S90“ ir 5 serijos BMW.
Ar 2025 m. Genesis G80 yra geras automobilis?
„Genesis G80“ iš tiesų yra geras automobilis, derinantis vertę, našumą, eleganciją ir komfortą. Nepraleiskite to, jei perkate šiame segmente. Jis uždirba TKTKTK TCC įvertinimą mūsų 10 balų skalėje. (Skaitykite daugiau apie tai, kaip vertiname automobilius.)
Kas naujo 2025 m. „Genesis G80“?
Genesis G80 pasižymi atnaujintu išorės ir vidaus stiliumi. Išorėje jis dėvi naujas priekines ir galines fasades su naujo dizaino grotelėmis, taip pat atnaujintais priekiniais žibintais ir nauja ratų konstrukcija, tinkančia naujai standartinėms 4 stūmoklių priekinėms stabdžių apkaboms. Viduje rasite atnaujintą kabiną ir naują trijų stipinų vairo dizainą.
G80 dėvi firmines Genesis ekrano groteles, kurios skamba lipniai, bet iš tikrųjų veikia gana gerai, kartu su prekės ženklo „dviejų eilučių“ priekiniais žibintais, kurie 2025 m. buvo atnaujinti naudojant mikro lęšių matricos technologiją. dėmes ir sumažinti akinimą, kuris trukdo kitam eismui.
Kabina graži, su smulkiai susiūtais odiniais apmušalais ir skoninga metalo bei medžio apdaila. 27,0 colių ekranas sujungia skaitmeninį prietaisų skydelį ir informacijos ir pramogų sistemą. G80 turi šildomas ir elektra reguliuojamas priekines sėdynes, galimus komforto patobulinimus ir aukščiausios kokybės dygsniuotą odą. Dviejose eilėse yra keturios suaugusiems skirtos sėdynės, tačiau „Electricified G80“ daro tam tikrus kompromisus dėl galinio keleivio ir bagažo vietos akumuliatoriui.
Genesis G80 standartiškai komplektuojamas su visų ratų pavara. 2,5 litro turbo-4 yra standartinis 2,5T versijoje, suporuotas su 8 greičių automatine pavarų dėže ir 300 AG. Kitas yra 375 AG 3.5T su dviem turbokompresoriais V-6 ir maždaug penkių sekundžių 0–60 mylių per valandą greičiu. Tada yra elektrifikuotas G80, kurio galia yra 365 AG ir didžiulis 516 svarų pėdų sukimo momentas dėl dviejų variklių EV jėgos agregato, nors jis yra sunkesnis nei turbo dujų modeliai.
Prisitaikantys amortizatoriai, kelio jutikliai ir galinių ratų vairavimas susitinka 3,5T ir elektrifikuotose versijose, kad prisitaikytų prie kelio sąlygų skrendant, nors važiavimas kartais gali būti per atšiaurus kreiseriniam važiavimui ir per minkštas ambicingiems vairuotojams.
2025 m. G80 pelnė NHTSA penkių žvaigždučių bendrą saugos įvertinimą. Jo dar neišbandė IIHS, nors 2024 m. modelis pelnė „Top Safety Pick+“ apdovanojimą. „Genesis“ apima automatinį avarinį stabdymą su pėsčiųjų ir dviračių aptikimu, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, aklųjų zonų monitorius ir pusiau autonominę vairavimo greitkelyje pagalbą.
Kiek kainuoja 2025 m. Genesis G80?
2025 m. „Genesis G80“ bazinė 2,5T apdaila prasideda nuo 58 350 USD, įskaitant 1 250 USD paskirties mokestį. Tai apima naują 27,0 colių integruotą informacinį ir pramogų ekraną, sintetinės odos apmušalus, elektra reguliuojamas ir šildomas priekines sėdynes, Android Auto ir Apple CarPlay bei 18 colių lengvojo lydinio ratlankius. 2.5T Advanced AWD prasideda nuo 63 150 USD, o 2,5 T „Sport Prestige“ – nuo 69 600 USD. Su 3,5T jėgos agregatu „Sport Advanced“ modelis prasideda nuo 70 850 USD, o „Sport Prestige“ – nuo 78 250 USD.
„Genesis“ dar nepaskelbė 2025 m. „Electrified G80“ serijos kainų, tačiau jei ji atitiks 2024 m. kainas, ji prasidės nuo maždaug 76 000 USD.
Kur pagamintas 2025 m. Genesis G80?
2025 m. G80 yra pagamintas Pietų Korėjoje.