AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Lectric XPress 750 apžvalga | Didelė galia, žema kaina


„Lectric“ atlieka gerą darbą su visa patirtimi. XPress 750 pristatomas be pritvirtinto priekinio rato ar įjungtų pedalų, tačiau jis greitai susijungia dėl greitai atleidžiamų pedalų ir tiesiog perveriant ašį per priekinį ratą. Nereikia jokių įrankių.

XPress 750 važiuoja tikrai gražiai. Greitai įvertinau storesnį balną, minkštas rankenas ir šakę, kuri sugeria atsiliepimus iš kelio.

Dviratis tiekiamas su aukšto laipsnio rėmu, kaip mūsų išbandytas modelis, arba su laipsnišku modeliu, kuris yra šiek tiek kruizinis. Aukšto laiptelio kūno padėtis yra pusiau agresyvi, bet ne tokia, kuri per greitai nuvargins nugarą. Jis taip pat puikiai tiks įvairiems motociklininkams nuo 5’4″ iki 6’4″ (galbūt šiek tiek optimistiškas aukščiausios klasės modeliuose, bet įmanomas).

6’1“ jaučiausi kaip namie, sėdėdamas balne, gerai ištiesęs kojas, ir man patiko vikrus siauros vairo pobūdis. Pasiekiamumas galbūt buvo trumpas, atsižvelgiant į mano pageidavimus, bet pakankamai lengvas.

Valdymas jaučiasi gerai. „XPress“ yra gana lengvas, važiuojant priemiestiniais elektroniniais dviračiais, ir gana gerai važiuoja posūkiuose ar eisme. Mane ypač sužavėjo, kaip viskas buvo įtempta važiuojant didesniu greičiu, kai kai kurie dviračiai turi pastebimą vibraciją visame rėme. Tačiau čia taip nėra.

Kokybę kartais sunku apsakyti žodžiais, tačiau apskritai važiavimas buvo toks pat malonus, kaip ir daugelis brangesnių kolegų. Maža kaina nesukelia prastos kokybės jausmo. Kaina išlaikoma žema, o rėmelių dydžiai ir spalvos yra riboti, bet jie nesukirto nei konstrukcijos, nei dizaino kampų, kaip jaučiu.

Daugeliu atžvilgių už savo pinigus gaunate daugybę elektroninio dviračio. Manau, kad vieninteliai du dalykai, dėl kurių gaila, nebuvo įtraukti, buvo sparnai ir galinis stovas. Jie užbaigtų priemiestinių kelionių ansamblį, bet sutiksiu, kad daugelis žmonių gali tiesiog norėti elektroninio dviračio, pavyzdžiui, XPress, kad galėtų pasivažinėti gražiomis sąlygomis, todėl jų įtraukimas ir išlaidų padidinimas Lectric galėjo neapsimokėti.

Vos prieš kelerius metus mintis apie priemiestį už tokią kainą su hidrauliniais stabdžiais, priekinės pakabos šake, 750 W varikliu ir sukimo momento jutikliu buvo beveik negirdėta, taigi, kalbant apie „super savo pinigus“ faktorių, XPress šiuo atžvilgiu vertina gana aukštus balus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -