Lumen rėmas yra puikus. Dėl anglies HMF konstrukcijos viskas yra lengva ir pasitikinti savimi – mūsų L dydžio bandomasis dviratis svėrė tik 41 svarą, o jį galima įsigyti keturių rėmų dydžių, kad tvirtai priglustų. Geometrija patikrina visas modernias XC/trail dėžes su 65,5° galvos vamzdžiu ir maždaug 77° sėdynės vamzdžiu (priklausomai nuo dydžio). Jis lipa efektyviai, tiksliai įveikia įtemptus posūkius ir jaučiasi žaismingas, kai nori ištrūkti iš tako.
Integruota pakaba yra dar vienas išskirtinumas. Tai yra tokia sąranka, kurią atsitiktinis stebėtojas gali supainioti su kieta uodega, tačiau 130 mm galinio / 140 mm priekinio kelio kombinacija veikia puikiai. „RockShox Recon Gold“ šakutė ir „X-Fusion NUDE 5“ amortizatorius suteikia pakankamai reguliavimo galimybių, kad galėtumėte rasti savo mielą vietą, nors jie yra šiek tiek tvirti, o ne pliušiniai. Ant pakabos ašies esantis nukritimo indikatorius pašalina spėliones nuo sąrankos.
Scott TwinLoc sistema suteikia dar daugiau kontrolės. Su vairo svirtimi galite perjungti visiškai atidarytą pakabą, traukos kontrolės režimą, kuris sutrumpina važiavimą iki 90 mm, arba visišką blokavimą. Tai sumani sistema, kuri maksimaliai padidina pedalų minimo efektyvumą ir leidžia dviračiui reaguoti į riedėjimo reljefą, pernelyg nesineriant į jo kelionę.
Keletas rėmo dizaino pasirinkimų turi kompromisų. Integruotas smūgis ir reguliuojamas ausinių išdėstymas suteikia elegantišką, rafinuotą išvaizdą, tačiau taip pat apsunkina techninę priežiūrą ir dalių keitimą. Parduotuvėse aptarnaujamiems motociklininkams tai nėra problema; „Pasidaryk pats“ verta atkreipti dėmesį.
Ratai ir padangos tvirti, bet palieka vietos patobulinimams. „Schwalbe Wicked Will“ padangos greitai rieda ant kietos dangos, su stambiomis pečių auselėmis, kad sukibimas būtų užtikrintas, nors minkštesnėje vietovėje jos yra mažiau tinkamos. Atsarginiai ratai yra šiek tiek sunkūs, kaip tikimasi 920 baziniame modelyje, o lengvesnis komplektas pastebimai pagerintų judrumą. „Formulės“ stebulės turi palyginti mažą įsitraukimą, o tai nėra kliūtis, bet labiau pastebima kuklioje „Lumen“ maitinimo sistemoje. Visi šie komponentai yra tinkami naudoti, tačiau jie bus pirmieji būsimų atnaujinimų eilėje.
„Shimano MT520“ keturių stūmoklių stabdžiai nusipelno pagyrų. XC e-dviračiai kartais sumažina sąnaudas naudodami dviejų stūmoklių sąranką, tačiau Scottas teisingai paragino – stabdymo galia yra nuosekli ir kelia pasitikėjimą.
Kai kurie elementai priklauso nuo asmeninių pageidavimų. Spalvų schema susieta su specifikacijų lygiu, ribodama estetines galimybes, o mūsų testeriai buvo suskirstyti dėl rankenų ir balno patogumo. Šios detalės jaučiasi labiau ribojančios už visą kainą, nei tai daroma su nuolaidomis, kurias dabar mato šis išleidžiamas modelis. Su naujos kartos „Lumen“ ir TQ varikliu, 920 siūlo solidžią vertę, o su keliais nedideliais patobulinimais jis gali jaustis tiesiog aukščiausios kokybės.
Apskritai tai tikrai kompetentingas trail dviratis. Gera moderni geografinė padėtis, lengvas korpusas, pakankamai dailus trasose, viskas gerai.
Mums patiko daug specifikacijų, o kai kurie dalykai buvo tinkami naudoti, tačiau verta apsvarstyti galimybę atnaujinti. Pakaba yra tvirta ir palaiko, bet apskritai ji yra graži. Stabdžiai buvo puikūs 4 stūmoklių intarpai, kai kurie XC dalykai tinka tik 2 stūmoklių stabdžiams. Ir pavara veikia gerai.
Padangas, ratus ir stebules galima taisyti, galbūt verta pažiūrėti atnaujinimus. Wicked testamentai puikiai išsilaikė mūsų kietesnėse vietose, jie nėra tokie geri minkštesniuose daiktuose, net pagal paties Schwalbe svetainę. O ratai ir stebulė yra šiek tiek lėti. Didesnė stebulė būtų gerai, jei variklio galia būtų švelnesnė, nes ji išsiskyrė šiek tiek labiau nei įprastai, o jei turite lengvesnius ratus, galite dar labiau sumažinti svorį, kad būtų daugiau 30-ies.