Įkrauti EV | Vaizdo įrašas: „Schaeffler“ visiškai kietojo kūno akumuliatoriaus modulis ir kitos „eMobility“ naujovės


Šių metų baterijų parodoje Detroite Įkrautas kalbėjosi su keturiais „Schaeffler“ dalyko ekspertais, kad ištirtų bendrovės elektrifikavimo ir energijos kaupimo naujoves. Diskusija prasidėjo Rashidu Farahati, Amerikos žemyno įmonių kompetencijos centro viceprezidentu.

Farahati paaiškino, kad nors kietojo kūno akumuliatoriai žada didesnį energijos tankį, saugumą ir greitesnį įkrovimą, jie susiduria su pagrindiniu iššūkiu: norint išlaikyti optimalų veikimą, jiems reikia nuolatinio mechaninio slėgio – maždaug dviejų megapaskalių. Siekdama išspręsti šią problemą, „Schaeffler“ sukūrė kompaktišką slėgiu valdomą modulį, galintį palaikyti iki penkių megapaskalių, todėl originalios įrangos gamintojai yra praktiškas sprendimas realaus pasaulio programoms.

Farahati taip pat pabrėžė tikros vientisos architektūros dizaino pranašumus. Pašalinus grafito anodą ir pakeitus jį plonu metaliniu sluoksniu, „Schaeffler“ pasiekia iki 40–50 % sumažintą elementų tūrį, pagerinant diapazono ir svorio efektyvumą. Degiųjų skystųjų elektrolitų pašalinimas padidina saugą ir įgalina aukštesnę darbinę temperatūrą – iki 100 °C, palyginti su maždaug 40 °C šiuolaikinėse skysčių sistemose, o tai sumažina sudėtingos šilumos valdymo įrangos poreikį. Kartu šie pakeitimai žada paversti paprastesnius, saugesnius ir galbūt greičiau įkraunamus akumuliatorius.

Toliau kalbėjomės su „Schaeffler“ viceprezidentu Jerry Dixonu, kuris demonstravo greta esantį bekelės demonstrantą. Transporto priemonėje integruota visa elektrinės pavaros sistema, įskaitant e-ašį, įkrovimo elektroniką ir šilumos valdymą, kad iliustruotų įmonės sistemų inžinerijos metodą. Demonstracijoje pabrėžiamas Schaeffler dėmesys realaus pasaulio patvirtinimui ir galutiniam sistemos suderinamumui.

Trečiasis ekspertas, techninio projekto vadovas Micah Steiner, pristatė Schaeffler bemagnetinį elektriškai sužadinamą sinchroninį variklį (EESM). Pakeitus retųjų žemių nuolatinius magnetus elektromagnetiniu sužadinimu, šis variklis pašalina priklausomybę nuo ribotų ir brangių medžiagų, kartu išlaikant panašų galios ir sukimo momento tankį. Steineris paaiškino, kad šis metodas ne tik sumažina medžiagų sąnaudas, bet ir supaprastina perdirbimą bei tiekimo grandinės valdymą – tai vis didėjantis susirūpinimas pasaulinėje elektromobilių pramonėje.

Galiausiai Mitchell Koupal, produktų vadovas, aptarė platesnį Schaeffler šilumos valdymo ir jutiklių komponentų, skirtų pažangioms akumuliatorių sistemoms palaikyti, portfelį. Tai apima akumuliatoriaus panardinamuosius aušintuvus, srovės ir slėgio jutiklius, šiluminio bėgimo aptikimo įrenginius ir valdymo elektroniką, kuri valdo duomenis iš kelių jutiklių. Koupal taip pat pabrėžė Schaeffler darbą ląstelių korpuso ir štampavimo technologijų srityje, užtikrinant lengvą, bet patvarią prizminių elementų apsaugą. Kartu šie komponentai parodo, kaip įmonės gamybos paveldas palaiko šiuolaikinius elektrifikavimo poreikius.

Pokalbių su Farahati, Dixon, Steiner ir Koupal metu išryškėja integruota Schaeffler vizija: tai ne tik vieno komponento tobulinimas, bet ir darnios ekosistemos kūrimas naujos kartos elektriniam mobilumui. Nuo aukšto slėgio kietojo kūno modulių iki variklių be magnetų ir sudėtingų šiluminių sistemų, įmonės daugiadisciplinis požiūris leidžia suprasti, kaip ateities elektromobiliai gali subalansuoti efektyvumą, tvarumą ir saugumą.

Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite https://www.schaeffler.com.





Source link