10 metų atmetimas: už meilę Rotary

Šiam FD3S „Mazda RX-7“ nereikia daug įžangos-tai vienas iš daugelio automobilių čia, Japonijoje, kurį per ilgai turėjau savo „fotografuoti“ sąrašą.

Bet galiausiai, neseniai „Stars“ suderintos, man pavyko pritraukti šaunius vyrukus „Car Shop Glow“ (CSG), kad jie galėtų pulti Mazda į ramią vietą, atokiau nuo Tokijo kasdienio chaoso šurmulio ir šurmulio.

Aš atsimenu, kai pirmą kartą pažvelgiau į šį „RX-7“-tai turbūt buvo antrasis mūšio, kurį aprėpiau 2015 m. Vasario mėn., Ir jis dramatiškai apšvietė pirmuosius kelis „Morning Light“ spindulius, sklindančius per horizontą. Pasirinktinė bronzos spalva spindėjo ir atspindėjo, ir aš akimirksniu pagalvojau, „Po velnių, tai atrodo karšta!”

CAR-Shop-Glow-RX7-37

Kaip ir visi automobiliai, dalyvaujantys „Battle Evome“, CSG „RX-7“ per daugelį metų vystėsi, aerodinamika padidino jos našumą iki 56 sekundžių rato geriausio „Tsukuba“ trasoje. Tai, mano draugai, yra labai Greitai – ypač atsižvelgiant į tai, kad jį vairuoja ne profesionalus vairuotojas, o vyras, kuris valdo „Car Shop Glow“, „Yukimitsu Hara“.

1 automobilių parduotuvės-glotn-rx7-01

Labiausiai stebina tai, kad CSG negali būti klasifikuojamas kaip imtuvas, nes pagrindinis jo verslas sukasi apie pasirinktinius automobilių LED sprendimus ir šviesos atnaujinimus. Vis dėlto Hara-san mėgsta lenktyniauti, o laiko ataka yra ypač svarbi, todėl jis paverčia jį „RX-7“-tai kadaise jo gatvės automobilį-į tai, kas yra kur kas labiau orientuota į trasą, nei draugišką keliui.

CAR-Shop-Glow-RX7-17

FD3 vis dar gali būti įrengta navigacijos sistema, garsiakalbiai ir net ir ETC mašina, skirta sumokėti greitkelių rinkliavas Japonijoje, tačiau dienos, kai ji buvo išvežta į „Brisk Sunday“ važiavimą, yra tik baigtos.

CAR-Shop-Glow-RX7-03

„Mazda“ yra žemai ant „Aragosta“ amortizatorių rinkinio pagal „Pisto Racing“. Pakabos jungtys yra rožės, o kiekviena įvorė buvo pakeista poliuretano ekvivalentu arba, jei įmanoma, tvirtai pritvirtinta prie važiuoklės.

CAR-Shop-Glow-RX7-04

Kaip prieš akimirką užsiminiau, „RX-7“ pjūvis per orą per daugelį metų buvo patobulintas daugybe patobulinimų, kurie remiasi jau imituojančiu „RE AMEMIYA AD GT“ plataus kėbulo rinkiniu. Viskas gražiai ir nepaprastai įvykdoma; „Car Shop Glow“ didžiuojasi jų sukurtomis šlapios anglies dalimis.

CAR-Shop-Glow-RX7-15

Tačiau pažvelkime atidžiau – pirmiausia, priekyje, kur „Re Amemiya“ buferis yra lengvai atpažįstamas dėl to parašo centrinio oro įsiurbimo. Tačiau visa kita užmaskuoja kai kurie rimtai atrodantys „Aero“ papildymai.

CAR-Shop-Glow-RX7-38

Didelis pagrindinis skirstytuvas yra uždengtas kiekviename gale ir sujungtas su pora skardinių, kurios yra pakabinamos vietoje su atraminėmis juostomis, kad būtų užtikrintas, jog lankstumas yra kuo mažesnis. Tai negalėjo būti rimtas JDM laiko užpuolikas, jei jis neparodė savo šoninių veidrodžių porai amatų kvadratinių anglies daiktų, kurie akimirksniu pakeis bet kokio automobilio profilį – kaip jie tai daro čia. „RE Amemiya“ difuzorius buvo modifikuotas ir sujungtas su sūkurinių generatorių pora, o CSG anglies sparnas malonina FD denį.

CAR-Shop-Glow-RX7-19

Visa tai derina, kad sukurtų fokusuotą aparatą, kuris sukuria buvimą, ir reikalauja laiko visiškai įsitraukti. Kuo daugiau žiūrėjau į tai, tuo daugiau detalių ir mažų prisilietimų pastebėjau.

CAR-Shop-Glow-RX7-20

Pvz., Iš šio kampo buvau išpūstas dėl oro išleidimo angų, kurios buvo padengtos priekiniame gale, skaičių. Kaip „Aero“ inžinierius Andrew Brilliantas man visada sakydavo, bandydamas paaiškinti kai kurias aerodinamikos paslaptis (kurias aš paprastai galiu sekti maždaug 30 sekundžių prieš pradėdamas zonavimą), jūs turite išmesti kuo daugiau oro, kiek jūs imate, ir darote kuo sklandžiau, naudodamiesi savo naudai. Ar vis tiek panašiai! FD priekinis galas nukreipia orą nuo variklio įlankos, taip pat ratų arkos, kuriose neseniai buvo sumontuotos žvarbos šoninės ir viršutinės angos, bandant rasti daugiau priekinės dalies jėgos.

CAR-Shop-Glow-RX7-14

Oras, kuris teka aplink automobilio profilį, taip pat turi būti protingai valdomas, o čia papildomi sijonai daro būtent tai.

CAR-Shop-Glow-RX7-18

Jie susitinka su tuo, kas yra viena populiariausių FD galinių „Over-Fender“ skyrių-tai paprasta, tačiau tai suteikia tiek daug efekto bendrai automobilio pozicijai. Saldainių dažai yra tai, ką turiu išsiaiškinti – bazinį bronzos atspalvį iš tikrųjų įkvepia „Nissan Cube“ spalva, tačiau yra papildomų metalinių dribsnių, pridedamų iš tikrųjų, kad jis iš tikrųjų taptų pop.

CAR-Shop-Glow-RX7-02

Daiktų apdaila yra „RE AMEMIYA“ fiksuoto projekto įrenginiai vietoj originalių iššokančių priekinių žibintų ir naujausių „Car Shop Glow“ „LED LED Light“ ir indikatorių įrenginių.

CAR-Shop-Glow-RX7-21

Tada, žinoma, yra ratai. Iki šiek tiek laiko „RX-7“ bėgo ant vieno iš mano mėgstamiausių ratų: „Volk Racing CE28N“ iš „Rays“. Dabar jis sėdi ant „ZE40“ rinkinio, kuris yra ne tik tvirtesnis, bet ir lengvesnis.

CAR-Shop-Glow-RX7-22

Tada mes patenkame į stabdžius, ir tai visada verčia mane kikenti, kai kalbama apie RX-7. Tai yra 56 sekundžių automobilis „Tsukuba“-tikslus-56,4 sekundės-vis dėlto jis sugeba pasiekti šį laiką bėgti atsargos Stabdžiai. Gerai, kad priekiniai rotoriai yra aukštesnės specifikacijos, nes jie yra ne lentynos PFC elementai, kaip ir pagalvėlės priekyje ir gale, tačiau tai pasako jums viską, ką jums reikia žinoti apie lenktynes ​​ir lengvą automobilį. Sėkmės „Tsukuba“ „GT-R“ su gamyklos kamščiais „Tsukuba“ su 60 sekundžių rato laikais!

CAR-Shop-Glow-RX7-12

Išmirkęs detales, aš taip pat pastebėjau, kas atrodė kaip dar vienas naujas automobilio galo priedas: suformuotas šlapio anglies bagažinės spoileris, apvyniotas aplink RX-7 galinius žibintus.

CAR-Shop-Glow-RX7-33

Žibinkluose yra pasirinktinių automobilių parduotuvių „Glow LED“ vidinė dalis, todėl socialinės žiniasklaidos dėka yra vienetas, kuris įgauna gana daug ekspozicijos.

CAR-Shop-Glow-RX7-16

Čia yra dar vienas CSG pasirinktinio anglies pluošto galinio sparno kampas, kuriame yra keletas didelių galinių plokštelių. Tai man tarsi primena „R34 GT-R“ sparną „Do-Luck“-tai tik išplėstinė jos montavimo versija.

CAR-Shop-Glow-RX7-35

Kaip matote iš šio „Rx-7“ atvaizdo iš paskutinio karto, kai pamačiau jį Tsukuboje, sparnas yra naujas priedas ir tai, ką jie bando, kad pamatytų, ar tai daro tikrąjį skirtumą per kampus.

CAR-Shop-Glow-RX7-23

Mes beveik įsitikinome, kad šis automobilis sugeba sulaužyti pelėsį, kai reikia išsiskirti iš suderintų FD jūroje, kurią Japonija nuolat meta į mus.

CAR-Shop-Glow-RX7-08

Tačiau tai, kas daro šį „RX-7“ atlikėją, kuris yra, yra tas, kuris nuskendo po ventiliuojamu variklio dangčiu.

CAR-Shop-Glow-RX7-29

Tokio pobūdžio variklis neabejotinai yra už „Car Show Glow“ karalystės ribų, todėl jie bendradarbiavo su „Rotary“ specialisto „Zest Racing“ lenktynėmis Čiboje.

CAR-Shop-Glow-RX7-09

„Zest“ suteikė tokią galią ir tiekimą, kokį reikia automobiliui, konkuruojančiam laiko atakos metu, todėl nerasite 3 rotoriaus monstrų, sukuriančių keturių skaičių išėjimą, o veikiau gerai sureguliuotas 13B, kuris pažymi visas tinkamas dėžutes. Tilto gaminamas variklis sukuria 530 AG iš dalies dėl „Giant Trust T88-34D“ turbokompresoriaus, tačiau, kad neišnyks greito ritulio ir reaguojančio pobūdžio, dėl kurio yra žinoma sukamųjų variklių, „Zest“ sugalvojo pasirinktinę V-Mount sąranką, skirtą „Intercooler“, kuris prižiūri vamzdyną kuo trumpą ir tiesų. „HKS F-CON V PRO“ variklio valdymo sistema tvarko degalų ir uždegimą ir gali išgauti tinkamo sukimo momento kreivę, kuri viršūnė yra 6 900 aps / min su 490 nm.

CAR-Shop-Glow-RX7-11

„Zest“ taip pat pagamino tiesų titano išmetimą su ypač ilgu duslintuvu, kad išvalytų buferį ir difuzorių.

CAR-Shop-Glow-RX7-10

Priešais išmetamųjų dujų lizdą oro srautas, kilęs iš po automobilio, yra tinkamai naudojamas per mažą, bet efektyvų transmisijos aušintuvą.

CAR-Shop-Glow-RX7-07

„Hara-San“ ir toliau tobulins savo FD, siekdamas tiesioginio tikslo-sulaužyti 55 sekundžių barjerą. Tai, be abejo, nebus jo pabaiga – niekada nėra – nes natūraliai priakos laiko meilė ir traukos pritraukimas verčia jus pamatyti, kiek toli galite stumti daiktus.

CAR-Shop-Glow-RX7-13

Joks ne sezono metu nėra ten, kur automobilis nėra patobulintas ar tam tikru būdu išsivysčiusi. Tai yra šios disciplinos pagrindas ir pamatyti žmones ir parduotuves sudėti tokias mašinas ir toliau yra pats įkvepiantis dalykas Japonijos derinimo scenoje.

CAR-Shop-Glow-RX7-28

Kitaip nei kitose šalyse, laiko ataka Japonijoje vis dar yra labai mažas. Be to, kas iš esmės yra mažos trasos dienos renginiai ir žurnalų sesijos Revo greitis ir Pasirinkimas, Nėra nieko panašaus į nacionalinę seriją. Būtent todėl joks garsų imtuvų ar dalių gamintojai nebeatlieka, o tai iš vienos pusės yra šiek tiek liūdna ir slegianti, tačiau iš kitos pusės išlaiko šį sportą visuomenės lygmenyje, kuris padeda padaryti jį dar ypatingesnį.

CAR-Shop-Glow-RX7-32

Yra keletas automobilių statybos aspektų, į kuriuos japonų imtuvai ir statytojai atsilieka – vienas yra variklių valdymo sprendimai, o kitas – interjero ir važiuoklės paruošimas. Kalbant apie pastarąjį, CSG RX-7 yra kitame lygyje, o tai tampa akivaizdu, kai atidarote duris.

CAR-Shop-Glow-RX7-25

Metaliniai išoriniai apvalkalai išlieka, tačiau vidiniai apdaila buvo nuimti ir pakeisti lengvomis anglies kortelėmis.

CAR-Shop-Glow-RX7-26

Čia yra pasirinktinis ritininis narvas, suvirintas prie važiuoklės ir supjaustytas ir pritvirtintas įvairiose vietose, kad būtų padidintas stiprumas ir tvirtumas. Tai tikrai padeda kuo geriau išnaudoti FD apvalkalą, kurio pagal šiuolaikinius standartus trūksta standumo pusėje.

CAR-Shop-Glow-RX7-27

Narvas tęsiasi atgal už „Recaro“ vairuotojo sėdynės, kad sujungtų iki galinių statramsčių bokštų.

CAR-Shop-Glow-RX7-39

Lieka tik pagrindinė brūkšnio ir centrinio kamino skyrius; Kiekvienas papildomas apdaila buvo pašalinta, kad būtų galima atskleisti pliką metalą. Tačiau tikrame JDM stiliuje mišinyje yra keletas elektroninių papildymų, įskaitant „Hks Boost“ valdiklį, „HKS Circuit Attack Counter Lap“ laikmačius ir tris „A’pexi“ matuoklius. Taip pat galite pamatyti, kaip „Double-DIN Navigation Head“ įrenginys buvo paliktas vietoje-tai, ką gana keista pamatyti „Time Attack“ automobilyje, tačiau priminimas, koks mašina ši „RX-7“ kartą buvo.

Nors „Mazda“ mėgaujasi dabartine šviesa dabar, kai jos naujasis „Roadster/Miata“/„MX-5“ trenkia į gatves visame pasaulyje, tikiuosi, kad tai nepamirš labai ypatingos „Diehard“ rėmėjų grupės-retos veislės, kuri greičiausiai niekada nepasiduos savo aistrai „Wankel“ varikliui.

CAR-Shop-Glow-RX7-36

Kol vaikinai, tokie kaip „Hara-San“ „Car Shop Glow“ ir kitose rotoriaus galvutėse visame pasaulyje, ir toliau parodo, kaip ši nesenstanti klasika išlieka daugiau nei aktuali šiandieniniame sureguliuotame automobilių pasaulyje, „RX-7“ spindės daugelį metų.

Dino iš anglies
„Instagram“: dino_dalle_carbon

Nuoroda į informacijos šaltinį