- „Lexus“ pavyzdinis visureigis dabar gauna hibridinę galią
- Jis įvertintas 457 AG, daugiau nei panašus „Toyota“ dvigubas turbinas
- Pridedami adaptyvūs pakabos, nuskaitymo valdymas ir visų terpių pavaros režimai
- Kainos prasideda nuo 115 350 USD LX 700H OVERRAIL – mūsų pasirinkimas iš rikiuotės
Ant kalvos viršūnės netoli Napos, kažkur tarp vynmedžių, bakstelėkite jungiklį, kad įsitikinčiau, jog esu užrakintas ir pakrautas. Turėdamas elektroninį signalą, kuris nukreipia mano pažangą į priekį, aš daviau 2025 m. „Lexus LX 700H“ perrašyti jo žygiuojant arba ropoti. Įsitraukęs į vieną iš trijų jo užrakinimo skirtumų, aš važiuoju į priekį ir į viršų iki trumpo trasos, išdėstytos tarp vynuogių, su kliūtimis, kurios neturėtų sukelti jokių problemų: geležinkelio kaklaraiščiai, kreidos uolienos ir gilios šoninės, kurios kišo į jo rišamąjį kelią.
Aš baksteliu kitą mygtuką, o sėdynės aušintuvas sukasi. Jei šis visureigis nesulaužys prakaito, taip pat nebus.
2025 m. „Lexus LX“ tapo dujų elektra su nauja hibridine jėga. Prekės ženklo vadovai dabar tai vadina pavyzdine transporto priemone, o už 141 350 USD „LX 700h Ultra Luxury Edition“ daugiau nei uždirba tą nuopelną.
Bet Tai 115 350 USD „Overtrail“ leidimas tu noritikrai. Tai demonstruoja LX šaknis, kaip visame pasaulyje parduodamo „Land Cruiser“ pusbrolį, bet ne čia, nes mūsų yra „Turbo-4“ hibridinis pjūvis iš kitokio audinio. O „Overtrail“ specifikacijoje tai yra pajėgiausia mašina – tuo tarpu ji yra stipresnė ir ramesnė kaip hibridas.
2025 „Lexus LX 700 Overtrail“
„Lexus LX 700H Overtrail“: hibridinis transplantatas, paimtas
Kai jis pasirodys 2022 m., Naujausias „Lexus LX“ pakeitė savo V-8 į dviejų turbo 3,4 litro V-6. Įvertintas 409 AG ir sujungtas su 10 greičių automatine pavara su visu etatu keturių ratų pavara ir tam skirtu mažu diapazonu, jis suteikė išskirtinius sugebėjimus, kurie suteikė saują pėdų. („Lexus“ taip pat prisiminė tūkstančius transporto priemonių su varikliu dėl rimtų trūkumų, kurie baigėsi pakaitinės kampanija.)
Pirmą kartą LX gauna elektrifikuotą galią, tą pačią sistemą, kuri randama „Toyota“ tundra pikapas ir „Sequoia“ visureigių modeliai—Tiek iš jų yra glaudžiai susiję su LX, turinčią tą pačią „GA-F Body-On-Frame“ platformą. „LX“ „Lexus“ suporuoja „Twin-Turbo“ 3,4 litro V-6 su elektriniu varikliu, pleištu tarp variklio ir transmisijos. Kitu atveju jėgos pavaros uždengta 437 AG, tačiau čia „Lexus“ jį vertina ties 457 AG ir 583 svarų pėdų. Sistema yra „Lexus“ serijos išskirtinumas dėl kitos priežasties: „LX 700H“ įrenginys gauna tradicinį starterį ir kintamosios srovės generatorių, o ne pasikliauja hibridiniu elektriniu varikliu. Taip yra tuo atveju, jei hibridinės sistemos tankai yra visureigiai, o transporto priemonė turi sugebėti vilkti namo iš pakraščių.
Tai nėra pakaušiai, kur aš vairuoju, ne su šiuo puikiu ląstelių priėmimu ir kalvos šlaito dvaru, paplitusiomis požeminiu vyno rūsiais. Vis dar yra patogumas žinoti, ar „LX Overtral“ patiriu bėdą, kad jis gali išgauti iš esmės.
Šiemet „Overtrail“ taip pat atvyksta naujai LX šeimai. Jis dalijasi vardu su apdailos lygiu mažesnis „Lexus GX“. Čia taip pat, Overtral reiškia priekinius ir galinius diferencialo spynosir 18 colių ratai su 33 colių visureigių padangomis, taip pat keletas blizgių juodų apdaila-jau nekalbant apie tinkamai žemiškus rudus dažus, vadinamus Žemės atstovais, akmenuotos rudos odos interjeru.

2025 „Lexus LX 700 Overtrail“
Jis yra išpjaustytas su visais būtiniausiais dalykais, ir tam, kad gautumėte jį į reikiamą proto rėmą, vos reikalauja 4H/4L rankenėlės sukimosi. Kai pasirenku savo malonumą, kuris buvo apjuostas skalda, aš esu ramus, taip pat ir didelis brutalus visureigis. Hibridinė pavara yra visiškai prasminga čia. Jo elektrinis variklis išlygina perėjimus mažame diapazone, kur „Lexus“ diegia tikslų galios valdymą, kuris veikia kartu su kalno ir reljefo kontrolės režimais, kad diktuotų, kur ir kada ir kiek „Wheelspin“ leidžiama.
Kitas inžinerijos raundas sustiprino „LX“ būtiniausius dalykus, kad apsaugotų tą hibridinę pavarą ar padidintų jo naudingumą. Neperšlampamas dėklas palaiko sausą akumuliatorių, kad LX galėtų perlipti per 27,5 colio vandens – ir jei jis nepavyks, drėgmės jutiklis įspėja vairuotoją. Stipresni variklio laikikliai ir naujas skersinis skaičius riboja tam tikrą kūno lankstumą.
Tam baterijai reikia atsarginės padangos pereiti į vietą po galiniu galu. „Lexus“ sako, kad jis nesukelia į prošvaisą, tačiau išvykimo kampas sumažėja nuo 22 laipsnių iki 21 laipsnio. Vilkimo pajėgumas išlieka tas pats 8000 svarų.
Visi LX 700H Trims yra su a Hidraulinė adaptyvi pakabaTai taip pat gali pakelti transporto priemonę keliais coliais nuo įprasto jos 8,3 colio prošvaisa Kai jis įdedamas į žemą diapazoną. Oro pakabos gali prisitaikyti prie kelio sąlygų, kur šis negali, tačiau paprastesnis hidraulikos panaudojimas transporto priemonei pakelti ar nuleisti ir išlaikyti ją ištikimos idėjos, kad ji turėtų būti pajėgi bet kokiomis sąlygomis, net jei net jei jis turėtų būti pajėgus bet kokiomis sąlygomis, net jei, net jei Tai retai išvežta čia, tarp vynmedžių.
Šioje švelnioje aplinkoje niekas nesibaigia. 6000 svarų, o taip, LX lopšelis perpūtusios, vestuvėmis, sujungtais, tada nugrimzta į padangas, kad galėtų perbrėžti savo kelią per uolėtą krantinę. Jis slenka per žemą upelio perėją ir nugrimzta žemyn į lūpų žnyplę atgal į žvyrą, kuris veda atgal į asfaltuotus kelius. Visą laiką jos kelios sistemos palengvina poreikį atkreipti dėmesį į beveik viską, kas išsaugotų vairavimą. „Lexus“ netgi tinka priekinei kamerai, kad galėčiau pasinerti į priešais mane žaidžiantį veiksmą, pavyzdžiui, „iPad“ kūdikis, įklijuotas į miegą.
Čia yra tik nedaug, kad būtų iššūkis LX 700H, net ir užrakinus priekinius ir galinius diferencialus. Atsargiai limofo-varno koja ant dujų, aš ją paslėpiu ir adate, dažnai neprarandant sukibimo. Aš klausiu, ar „Lexus“ už jį parduos bet kokias plienines plokšteles ar gerves. Atsakymas yra ne, tačiau jis gali būti apsirengęs dėl tvirtesnės pareigos, šveičia žiniatinklio gabalus, parduodamus rinkose, kuriose jiems nereikėtų patikrinti avarijos.

2025 „Lexus LX 700 F Sport“

2025 „Lexus LX 700 F Sport“

2025 „Lexus LX 700 F Sport“

2025 „Lexus LX 700 F Sport“
„Lexus LX 700H Ultra Luxury“ gyvena iki pusiau anilino hipo
Pagrindinėje stovykloje aš keičiu aprangą, pirmiausia į „LX 700H Ultra“ prabangatada į „F Sport“, skirtą paslysti per popietės eismą į kažkur su espresso. Ypač prabangus mane suplanuoja į savo LURID standartinės įrangos sąrašą: ne tik bet kokia oda, bet ir pusiau aniline oda, taip pat 12,3 colio jutiklinio ekrano, belaidžio obuolių automobilių žaidimo, didžiulės stoglangio, atvėsintos dėžutės gėrimams, maitinimą Sulankstoma trečiosios eilės sėdynė ir laisvų rankų įranga.
Tai taip pat pliušinė, kaip ir bet kokia 141 350 USD transporto priemonė, ir ji turi būti, nes srautas Napos regione nuo paskutinės mano kelionės čia išaugo storesnis.
LX nesirūpina kitais, o kaip hibridas turi šiek tiek daugiau pavasario savo žingsnyje: jis supjausto a 0–60 mylių per valandą laikas 6,4 sekundėsper pusę sekundės nuo ne hibridinio „LX 600“. Jis ne visada nusileidžia ant tinkamos pavaros per pirmąjį bandymą, kai jis žemyn, todėl jis gali būti teisėjas. Dėl didelių 22 colių ratų ir plonesnių protektorių jis nesikiša taip lengvai perbrauktą grindinį, kaip ir mažos padangos perpardavimas. Tahoe dydžio klasėje transporto priemonėje ji vairuoja su poezija ir neturi tiek daug galvos, kai ji eina geležinkelio keliais, kaip, tarkime, „Mercedes GLS“.
Aš negaunu galimybės važiuoti užpakaline sėdyne, tačiau kaip keturių vietų „Ultra Luxury Duk“ ją išskiria su kitais „Chauffeur“ visureigiais Valdymo skydelis ir jo paties belaidžio įrenginio įkroviklis.

2025 „Lexus LX 700 F Sport“
Aš praleidžiu šiek tiek laiko šliaužiodamas po septynių vietų perpardavimą, kad įvertinčiau, ar norėčiau joje važiuoti kaip vienas iš kitų šešių žmonių, kurie nėra prie vairo. Vienoje ar dvi eilutėse? Žinoma. Trečioji eilutė? Praeiti. Hibridinė baterija ne tik nusiskuto maždaug keturių colių atstumu nuo trečiosios eilės sėdynės pločio, bet ir pagalvėlė, taip pat pritvirtinta žemai, ir pirmiausia reikia nuveikti ilgą kelią. Aš rekomenduoju šią erdvę, skirtą žmonėms, jaunesniems nei penkių pėdų ūgio ir 21 metų, aš rekomenduoju.
Arba naudokite jį taip, kaip numatyta, ir ištieskite trečiąją eilę iš kelio. Hibride tai bus išplėsta Meager 7,2 kubinės pėdos erdvės už galinių sėdynių iki maksimalios 62,4 kubinės pėdos erdvės—NOKITE didžiulį kiekį, atsižvelgiant į transporto priemonės pėdsaką, tačiau vis tiek gana naudinga. Be to, akumuliatoriaus pakuotėje yra aukšta dėžutė, kuri pakelia krovinių grindis; „Lexus“ sukūrė sulankstomą platformą, kad išlygintų akumuliatoriaus viršutinę dalį, tačiau tai yra nepatogus sprendimas, net jei jis gali palaikyti iki 176 svarų krovinių. Norėdami kompensuoti keistumą, 2400 vatų maitinimo lizdas gyvena šalia hibridinės baterijos.
Dėl hibridinės sistemos jis yra pranašesnis už jo pusbrolio visureigį, o „LX 700h“ taip pat pagerina „LX 600“ EPA derbyje. Tai pakelia LX 700H 20/22/20 mpgnuo 2019 m. Gruodžio 17 d. MPG „LX 600“.
Skirtumai toli gražu nėra puikūs, tačiau jie išmatuojami. Nedaugelis, norinčių sumokėti mažiausiai 115 350 USD už „LX 700h Overtrail“, perbrauks per smulkesnius duomenis. Jie sureguliuos 25 garsiakalbis Markas Levinsono garso sistema Į mėgstamą srautinio perdavimo kanalą surinkite aušinimą ant priekinių sėdynių iki vėsos plokščiakalnio ir nesijaudinkite dėl purvo, kurį jie stebėjo ant guminių kilimėlių, arba į provėžas, kurias jie paliko ant vynuogyno kalvos šlaito. Kai „Lexus LX“ yra jūsų sausumos kreiseris, tie provėžos – šios vynuogės – vis tiek yra jūsų.
„Lexus“ sumokėjo už kelionių organizavimą, kad galėtume plaukioti per kažkieno vynuogynus, kad pateiktume jums šią pirmąją „Test Drive“ apžvalgą.