- Officine Fioravanti atskleidė aukštą „Ferrari F40“ valdymo paketą
- Officine Fioravanti sukūrė pritaikytą pakabą F40, apimančiai Öhlins slopintuvus
- „Officine Fioravanti“ tvarkymo pakuotėje taip pat yra priekinės pakėlimo sistema
Daugeliui žmonių, kurie aistringai kenčia nuo visų automobilių, „Ferrari F40“ yra viršūnių transporto priemonė visų laikų puikių mašinų panteone. Tai paskutinė transporto priemonė, uždirbanti asmeninį patvirtinimo antspaudą iš paties „Enzo“, taip pat dalis „Ferrari“ pavyzdinių serijų, kuriose taip pat yra 288 GTO, F50, Enzo, LaFerrari ir naujausias F80.
Būdamas superautomobiliu, kuris buvo paleistas 1987 m., Tai taip pat labai sunku vairuoti, iš dalies dėl jo 471 AG dvigubas turbokompresorius 2,9 litro V-8 Variklio polinkis tiekti galią kaip įjungimo jungiklis, kai tik sukuria „Revs“.
Norėdami padėti šiuo klausimu, Šveicarijos įmonė „Fioravanti“, kuri 2021 m. Pristatė „Ferrari Testarossa Restomod“, pristatė išsamų F40 tvarkymo paketą Dubliuotas aukštas našumasItalas už „aukštą našumą“.
„Officine Fioravanti“ siekdamas pagerinti „F40“ tvarkymo charakteristikas, tuo pačiu išsaugodamas neapdorotą, jaudinantį pobūdį, kuris padarė automobilį piktograma, „Fioravanti“. Tikslas yra padaryti F40 saugesnį, lengviau valdomą ir galiausiai malonesnį vairuoti. Bendrovė teigė, kad tikisi, jog šie patobulinimai paskatins daugiau F40 savininkų mėgautis savo automobiliais kelyje, o ne laikyti juos kaip statinius garažo gabalus.
„Ferrari F40“ aukštas „Officine Fioravanti“ našumas

„Ferrari F40“ aukštas „Officine Fioravanti“ našumas
Atnaujinimų centre yra keturių krypčių reguliuojami Öhlins sklendės, leidžiančios pritaikyti pakabos sąranką, tinkančią įvairioms vairavimo sąlygoms. Tai papildo pritaikytos pakabos rankos ir guoliai, taip pat pritaikyti ratų stebulės, kuriose yra integruoti oro kanalai, siekiant sustiprinti stabdžių aušinimą. Pati stabdžių sistema buvo žymiai patobulinta naudojant pasirinktinius anglies-keraminius rotorius ir „Brembo“ suportus, užtikrinant puikią sustojimo galią.
Norėdami dar labiau patobulinti vairavimo patirtį, „Offioravanti“ sukūrė savo artimąjį vairo stotį Hidraulinės energijos pagalbaužtikrinant didesnį tikslumą ir reagavimą. Be to, įmonė sukūrė pritaikytą ABS sistemą.
Nauji centrinių užraktų ratai, kurių priekyje yra 18 colių ir 19 colių, suteikia geresnį sukibimą ir stabilumą, kai „Shod“ su modernia „Michelin Cup 2“ arba „Pirelli Trofeo R“ padangos. Taip pat buvo integruota priekinės pakėlimo sistema, leidžianti vairuotojams lengviau naršyti už stačias važiuojamąsias dalis ir aukšto greičio iškilimus.
Pakuotės kainos nebuvo paskelbtos.