Po poros metų „Polestar“ inžinieriams davė unikalų iššūkį: suprojektuoti „Polestar 2“ optimizuotą atšiaurioms žiemos sąlygoms Švedijos įmonės namuose.
Rezultatas buvo „Polestar 2 Arctic Circle“, unikali koncepcija, įkvėpta spektaklio ir galimybių Žiemos ralio automobiliai.
Originalios koncepcijos populiarumas įtikino „Polestar“ svajoti panašias koncepcijas, pagrįstas naujesniu 3 vidutinio dydžio visureigiu ir 4 kompaktiškais kryžminiais, kurie prisijungė 2025 riebalų ledo lenktynės Austrijoje „Zell AM“ žr. Vasario 1 d. „Audi“ taip pat planuoja vykdyti renginį tvirtai „Q6 E-Tron“ koncepcijai, kurioje yra portalo ašys.
„Polestars“ nėra toks ekstremalus kaip „Audi“, nors jie turi ralio patirtį. Joakimas Rydholmas, „Polestar“ vairavimo dinamikos vadovas, yra ralio veteranas, turintis daugybę Švedijos ralio podiumo apdaila Po diržu ir jis buvo giliai įsitraukęs į Arkties kolekcijos plėtrą.
https://www.youtube.com/watch?v=3DX0TB063M4
Įprasti atnaujinimai apima padidintą važiavimo aukštį, Trijų krypčių reguliuojami Öhlins slopintuvai„Oz“ lenktynių ratai, „Pirelli“ dygliuotos padangos, „Recaro“ kibirų sėdynės ir „Stedi“ vairavimo žibintai.
Taip pat buvo keletas priedų, kad sniege būtų šiek tiek lengviau gyvenimas, sukurtas su įmonėmis, kurios jau siūlo dalis „Polestar“ automobilių ar planuoja. Prieduose yra tokie dalykai kaip stogo bagažinės, sniego kastuvai, slydimo plokštelės, o 3 visureigio atveju – keletas sniego kopėčių.
„Polestar“ nenurodė, ar ji planuoja įdėti bet kurią iš transporto priemonių į „Arctic Circle“ kolekcija Gaminti, nors koncepcijos elementai gali patekti į būsimus modelius arba būti siūlomi per „Polestar“ parduotuves.