Elektrinių paspirtukų variklių paaiškinimas – (geriausias 2024 m. techninis vadovas)




Elektrinių paspirtukų variklių paaiškinimas – (geriausias 2024 m. techninis vadovas)






















${{ summa_no_decimals }}

Pereiti prie turinio

Elektrinis paspirtuko variklis yra jūsų e paspirtuko raumuo. Tai viena iš svarbiausių jūsų paspirtuko dalių, todėl ji nustatys jūsų paspirtuko veikimo ribas. Didžiausias greitis, pagreitis, sugebėjimas įkopti į kalną, sunaudojama galia yra kriterijai, kuriuos lemia jūsų variklio tipas. Visi elektriniai paspirtukai turi bent vieną variklį. Didesnio našumo, taip pat ekstremalaus našumo paspirtukai turės du.

Modelis WideWheel Pro CityRider Horizontas Mantis Vilko karys
Didžiausias greitis 26 Mph 18 Mph
25 Mph 40 Mph 50 Mph
Variklis 1000 vatų 300 vatų 500 vatų 2000 vatų 2400 vatų
Diapazonas 22 mylios 10 mylių 25 mylios 45 mylios 70 mylių
Svoris 54 svarai 28,5 svaro 42 svarai 65 svarai 101 svaras
Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar

  • Dviejų tipų elektriniai motorolerių varikliai
  • Nuolatinės srovės varikliai be šepetėlių
  • Šlifuoti nuolatinės srovės varikliai
  • Stebulės vs grandininės pavaros varikliai
  • Varikliai su pavaromis ir be pavarų
  • Varikliai be pavarų
  • Varikliai su pavaromis
  • Variklio galia
  • Variklio sukimo momentas
  • Variklio našumas
  • Kaip veikia elektriniai motorolerių varikliai?
  • Kas yra galingiausias elektrinio paspirtuko variklis?
  • Kaip prižiūrėti variklį ant mano elektrinio paspirtuko?
  • Trumpai tariant

BLDCtrumpinys Brushless DC Motors, yra naujesnė technologija ir ji turi geresnį našumą nei nuolatinės srovės šepečiu varomi varikliai. Varikliai be šepetėlių yra tylesni, efektyvesni, neperkaista taip lengvai, veikia ilgiau ir pasižymi didesniu bendru smūgiu. Variklis be šepetėlių bus kokybiškiausias e motorolerių pasirinkimas.

Šlifuotas nuolatinės srovės variklis yra sena 1800-ųjų technologija. Šio tipo elektros varikliuose yra mechaniniai šepečiai, dažniausiai pagaminti iš grafito, kurie velkasi variklio viduje ir sukuria slankiojantį elektrinį kontaktą su sekančiais segmentais, ritės fazėmis arba rotoriui sukant. Šepečiai ilgainiui nusidėvi dėl trinties, dėl kurios gali sutrikti įtampa, todėl jie veikia netaisyklingai.

Bešepetėlyje nuolatinės srovės variklyje tai atliekama naudojant skaitmeninę grandinę, perjungiančią skirtingas variklio galios rites.

Šiuolaikiniai elektriniai paspirtukai turi stebulės variklius. Tai reiškia, kad variklis dedamas į rato stebulę ir varo jį tiesiogiai.

Grandininiame variklyje galia perduodama ratui per grandinių ir krumpliaračių rinkinį. Stebulės variklio pranašumas yra tas, kad išėjimo galia nepraranda energijos per perdavimo sistemą ir yra mažiau komponentų, kurie gali sulūžti.

Stebulės variklį lengviau prižiūrėti, lengviau taisyti ir jie rečiau stabdo.

Su stebulės varikliais yra dviejų tipų: pavarų arba be pavarų. Varikliai be pavarų stebulės taip pat vadinami tiesiogine pavara, jie naudoja elektromagnetus, kad elektrinį paspirtuką varo į priekį, sukdami ratą tiesiai.

Varikliai su stebulėmis sukuria viduje judesį, kuris per pavarų mechanizmą perduodamas ratui.

Yra ir privalumų, ir trūkumų, kaip aprašyta toliau.

Tiesioginės pavaros arba be pavarų stebulės varikliai paprastai gali generuoti daugiau variklio galios, o tai reiškia didesnį maksimalų greitį. Paprastai jie yra šiek tiek sunkesni už variklį su reduktoriumi, lėčiau įsibėgėja, tačiau pajudėję labai efektyviai sukuria ir palaiko greitį. Tai, kad jis yra sunkesnis, elektriniame paspirtuke nėra tokia didelė problema nei elektrinio dviračio, nes papildomas svoris suteikia stabilumo. Važiuojant dviračiu to nereikia, verčiau ieškote kuo lengvesnio dviračio.

Galimybė kopti į kalną nebus tokia stipri, kaip su stebulės varikliu.

Regeneracinis stabdymas įmanomas, nes variklyje be pavarų yra naudojami elektromagnetai.

Jie yra mažiau sudėtingi ir su jais gali nepavykti.

Reduktoriaus stebulės variklis paprastai bus mažiau galingas. Tačiau dėl sverto, kurį suteikia pavaros, mažiau galingas variklis gali padaryti jį efektyvesnį ir, tiesą sakant, daugiau galios.

Didesnis atstumas, greitesnis įsibėgėjimas ir geri gebėjimai kopti į kalną yra privalumas.

Didesnė trintis sukels didesnį susidėvėjimą, todėl bus jautresni remontams ir trumpesnė eksploatavimo trukmė.

Labai stiprus žemos klasės sukimo momentas, ty greitas įsibėgėjimas. Vis dėlto, esant didesniam kreiseriniam greičiui, energijos suvartojimas bus greitesnis nei naudojant stebulės variklį be pavarų.

Su įprastais automobiliais kalbame apie arklio galias. Elektrinių paspirtukų atitikmuo yra vatai. Vatai apibūdina galios srauto greitį ir matuojami džauliais arba energija per sekundę.

Energijos suvartojimas ir energijos gamyba yra du skirtingi dalykai ir svarbu tai turėti omenyje, kai kalbama apie galios skaičius. Tam tikro elektrinio paspirtuko galia rodo, kiek galios variklis gali sunaudoti.

Gera analogija yra galvoti apie vatus ne pagal stiprumą ar talpą, o į greitį ar greitį. Pavyzdžiui, srauto per sodo žarną greitis arba transporto priemonės judėjimo greitis.

Taigi didelės galios variklis per trumpą laiką gali sudeginti daug energijos.

Kuo didesnė variklio galia, tai paprastai reiškia greitesnį įsibėgėjimą, didesnį naudingosios apkrovos priėmimą ir didesnį gebėjimą kopti į kalną.

Kadangi variklių technologija skiriasi ir visi varikliai nėra pagaminti vienodai, galios skaičiai nėra galutiniai. Du skirtingi varikliai su tuo pačiu vatų skaičiumi, pvz., 500 W, tik rodo, kad jie gali sunaudoti 500 W elektros energijos, tačiau jie gali negaminti tokios pačios mechaninės galios arba būti vienodai efektyvūs.

Variklio galia nepaaiškina variklio efektyvumo ir gamintojai šios informacijos nepateikia rašydami.

Paprastas būdas paaiškinti skirtumą tarp sukimo momento ir arklio galių / vatų, jei galvojate apie važiavimą dviračiu. Jei važiuojate įkalnėn, sukimo momentas yra galia, kurią galite sukurti nuspaudę pedalą. Arklio galios arba vatai yra tai, kaip greitai galite tai padaryti.

Niutonmetrai (Nm arba svaras pėda imperijos pasaulyje) yra sukimo momento, kurį suteikia variklio sukuriama sukimo jėga, matas. Ratai sukasi dėl sukuriamo sukimo momento ir tai sukuria impulsą pirmyn.

Daugelis elektrinių paspirtukų variklių gamintojų nenurodo sukimo momento, tačiau yra būdas jį įvertinti. Sukimo momentas apskaičiuojamas veikiamos jėgos niutonus padauginus iš atstumo nuo ašies metrų. Sukimo momentas = jėga x spindulys.

Taip pat galite įvertinti sukimo momentą padalydami variklio galią iš maks. apsisukimų per sekundę. Sukimo momentas užstringa, kai nuolatinės srovės varikliai sukuria maksimalų sukimo momentą esant nuliui apsisukimų per sekundę ir nulinį sukimo momentą esant maksimaliems neapkrautiems apsisukimams per sekundę.

Idėja ar mintis, kad variklio galia pasakoja visą istoriją, nėra tiksli. Efektyvumas yra pagrindinis komponentas net nuolatinės srovės elektros varikliams, kaip ir įprasto vidaus degimo varikliams. Jei dydis ir variklio galia yra viskas, kaip tada mažesnis keturių cilindrų turbo variklis gali pagaminti 1400 AG ir laimėti F1 čempionatą 1983 m.? Arba, kad šiandieniniai F1 varikliai gali važiuoti visas lenktynes ​​ir nereikia papildyti degalų? Ir tai nėra visiškai ekonomiškas vairavimas. Viskas priklauso nuo efektyvumo.

Taigi elektrinis paspirtukas su galingesniu varikliu popieriuje turėtų būti greitesnis ir stipresnis. Tačiau dėl skirtingų gamintojų požiūrio į statybą, taip pat dėl ​​to, kaip matuojami vatai, nebūtinai taip yra.

Vienintelis būdas pasakyti yra tiesus palyginimas realiomis aplinkybėmis.

Taip pat pastebėsite, kad dažnai minima didžiausia galia, taip pat nuolatinė galia. Didžiausia galia iš esmės yra tai, ką variklis gali pagaminti per trumpą laiką. Didžiausia galia taip pat matuojama skirtingai, o ne visuotiniu būdu, todėl nepriimkite to kaip evangelijos. Paprastai jis bus du kartus ar penkis kartus didesnis nei ištisinis skaičius.

Nuolatinė (arba nuolatinė) galia yra tai, ką motoroleris gali sunaudoti laikui bėgant, ir tai yra naudingiausias elektrinių paspirtukų variklio specifikacijų palyginimas.

Yra valdiklis, kuris paspaudus droselį gauna signalą. Valdiklis liepia varikliui pradėti veikti, variklis semia energiją iš akumuliatoriaus ir jūs galite išeiti.

Rašymo metu „Rion2 RE90“ yra galingiausias elektrinis paspirtukas rinkoje. 12 000 vatų didžiausia galia leidžia pasiekti 160 km/h greitį.

Dauguma elektrinių paspirtukų turės BLDC variklius, kuriems nereikia priežiūros arba visai nereikia. Pasinaudokite sveiku protu ir neprašykite savo variklio lipti į kalnus, kam jis niekada nebuvo skirtas, arba nuolat važiuoti maksimaliu greičiu.

Kaip jau sužinojote, dauguma elektrinių paspirtukų turės BLDC variklius. Palyginti paspirtukų galingumą yra naudinga, bet nepasakoma visos istorijos, efektyvumas taip pat yra pagrindinis veiksnys.

Jie labai retai genda ir nereikalauja priežiūros.

Apskritai, nors stipresnis variklis turėtų užtikrinti didesnį maksimalų greitį, geresnį įkopimą į kalną ir pagreitį. Standartizacijos trūkumas pramonėje šiek tiek aptemdo skaičius, todėl geriausia palyginti su realia patirtimi ir bandymais.

Modelis WideWheel Pro CityRider Horizontas Mantis Vilko karys
Didžiausias greitis 26 Mph 18 Mph
25 Mph 40 Mph 50 Mph
Variklis 1000 vatų 300 vatų 500 vatų 2000 vatų 2400 vatų
Diapazonas 22 mylios 10 mylių 25 mylios 45 mylios 70 mylių
Svoris 54 svarai 28,5 svaro 42 svarai 65 svarai 101 svaras
Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar Pirkite dabar








Source link

WEBSTUDIO.LT © SKAITMENINIO MARKETINGO PASLAUGOS. SEO tekstų rašymas, turinio kūrimas, straipsnių rašymas ir talpinimas į mūsų valdomas svetaines.Theme Newsix Blog by Sensational Theme

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -