AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

BMW „Heart of Joy Control“ modulis siurbia EVS


  • „BMW“ džiaugsmo širdį sudaro keturi integruoti kontrolės moduliai kiekvieno neue klasse EV širdyje
  • Dinaminis našumo valdymo modulis integruoja pagreitį, stabdymą, valdymą ir vairavimo dinamiką
  • Sistemos buvo išbandytos iki BMW regėjimo vairavimo patirties ribų, pravarde „The Beast“.

Transporto priemonės stumimas į savo ribas yra automobilių sporto esmė. Turėti „Pro“ vairuotoją stumti jus aplink trasą bandymo įrenginyje yra nuostabi esmė.

Būtent tai BMW turėjo omenyje savo veiklos centre Spartanburge, Pietų Karolinoje, praėjusių metų lapkritį. Tikslas buvo parodyti savo naujojo „Heart of Joy“ jėgos pavaros valdymo bloko, kuris bus jo esmė „Neue Klasse“ naujų elektromobilių serijos Prareguliavimas šiais metais ir artimiausioje ateityje. BMW sekmadienį pagaliau išleido keletą detalių apie „Joy Power System“.

Iš esmės šis valdymo modulis įtraukia variklių sistemas, stabdymą, įkrovimą, regeneracinį stabdymą ir vairavimo funkcijas į vieną vieningą sistemą. BMW sako, kad jis apdoroja įvestis dešimt kartų greičiau nei skirtingos dabartinės EV linijos sistemos, o atsakingiau ir sklandžiau ir sklandžiai tvarko pagreitį, variklio stabdymą, vairavimą ir transporto priemonės dinamiką.

Tai bus keturių bendro „Neue Klasse EVS“ valdymo modulių esmė. Pastatytas BMW gamykloje Debrecen mieste, Vengrijoješios naujos BMW klasės „Vanguard“ su specialia EV platforma bus elektrinis krosoveris, kuris, kaip manoma, yra IX3, parduodamo Europoje ir Kinijoje, įpėdinis, o po to 2026 m. Vėliau I3 sedanas yra panašus į segmentą kaip 3 serijos.

Abu modeliai turės M3 našumo versiją, kuri BMW numatė su Vairavimo regėjimo patirtis (VDX) bandymo įrenginys dar lapkričio mėn. Inžinieriai ją pravardžiavo „Žvėris“. Jei tie Neue Klasse M3 apima net atspalvį to, ką patyriau lapkritį, tada BMW elektrinė ateitis gali būti per ryški atspalviams.

BMW „Heart of Joy“ kontrolės padalinys

Bandymo įrenginys įrodyti, kad šis potencialas buvo pašalintas, paslėptas prototipo šerdis, galintis sėdėti keturis ir būti plaktukams Jens Klingmannvokiečių lenktynininkas, iš eilės pergalės BMW Italijos GT čempionate. Dydžio kaip 3 serijos, tačiau su lanksčiomis futuristinio raumenų automobilio proporcijomis pritūpęs VDX turėjo masyvų galinį spoilerį ir išsikišusį priekinį skirstytuvą. Tai gali pažymėti BMW poliarizuojančio dizaino ruožo pabaigą: net ir Came VDX buvo stulbinantis.

Plokuotos ratų arkose buvo dideli 21 colių ratai su „Michelin Pilot Sport 4S“ padangomis. Klingmannas juos rūkytų, bet kažkaip ne juos susmulkino. Jie buvo suskirstyti, tačiau kadangi mes turėjome savo telefonus ir visus kitus įrašymo įrenginius, konfiskuotus demonstracinės versijos metu, nesu tikras dėl dydžių. BMW taip pat neatskleis jokių platformos specifikacijų.

Išskyrus vieną: neįmanomas 13,269 svaro pėdų sukimo momentas. Patvirtindamas, kad tai buvo sukimo momentas prie ratų, o ne sukimo momentas, kilęs iš to, kas VDX turėjo būti keturių motorinių sąranka, BMW atstovas spaudai Jay Hanson teigė, kad jis nebuvo atskleistas.

„Tai sukimo momentas, kurį džiaugsmo širdis pavesta valdyti“, – pridūrė Hansonas.

Aš esu tikras, kad tai buvo žarnas mažinanti galia, stulbinantis sukibimas ir greitas VDX stabilumas. Per tris palaipsniui intensyvesnius ratus su Klingmannu už vairo ir trys žurnalistai pasinaudojo kitomis trimis vietomis, VDX man suteikė šį pirmąjį įspūdį: „Nėra žodžių“.

„BMW Vision“ naujos klasės koncepcija

„BMW Vision“ naujos klasės koncepcija

Stabilumas buvo pakylėtas. Išlėkęs iš karuselės su galiniu galu, slintuoju svajingoje būsenoje, Klingmannas smūgiavo į priekį tiesia linija, tarsi visa tai būtų buvusi tobuloje linijoje. Tai padaryti greičiu, neįleidžiant į mus į durų plokštes, buvo toks pat siurrealistinis kaip treniruoklis. Plokščio stabilumo pojūtis padvigubėjo iš trijų dešiniojo kairiojo šoninių vėjų, esančių per kitą kreivę, prieš 90 laipsnių 90 laipsnių ištiestą tiesią. Net keturių taškų diržai vos nebuvo įtemptos. Greitas kaip plakimas be įtrūkimo skausmo iki 100 mylių per valandą greičiu prieš kamščio viršūnę į Spartanburgo dangų, tada 124 mylių per valandą greičiu su varikliais, besisukančiais kaip mechaninio rago lizdas prieš karuselę. Tai buvo didžiausias greitis, kurį pastebėjau. Tai galėjo būti aukštesnė.

Taip, tokie vairuotojai, tokie kaip „Klingmann“, įrodo, kaip jie yra mašinų meistrai, ir aš vos esu mokinys, tačiau BMW „VDX“ bandymo įrenginys mane sužavėjo tiek, kiek Klingmanno vairavimas. Tai jam taip pat padarė įspūdį, tačiau atminkite, kad jam moka BMW.

„VDX žaismingai lengvai vairuoja ir nukreipia vairavimo fizikos ribas į naują lygį“, – sakė jis savo darbdavio paskelbtame pranešime.

BMW „Heart of Joy“ kontrolės padalinys

BMW „Heart of Joy“ kontrolės padalinys

VDX nesirinks gaminti. Bet tas pats Dinaminis našumo valdymo modulis yra vienas iš keturių kontrolinių vienetų, UMM, džiaugsmo širdis kiekviename naujame BMW EV. Kai programinė įranga sukurta įmonėje, BMW sako, kad praktiškai neuždelsiu, kaip signalai yra apdorojami ir į kuriuos reaguoja, su latencijomis „milisekundžių diapazone“. Kontrolės sąnaudų yra mažiau, o tai sako, kad lemia tiesioginį ir nuoseklesnį elgesį.

Be to, beveik visą stabdymą tvarko varikliai, o trinties stabdžiai yra rezervai avarinėms situacijoms. BMW žada „Smoot Regen“ stabdžių sistemą dėl greito apdorojimo galios, tačiau įmonė neminėjo „Regen“ lygio, išskyrus B nustatymą, naudojamą šiandienos BMW EVS. Vis dėlto dinaminio našumo kontrolės modulis žada a 25% efektyvumo padidėjimas, kuris turėtų atitikti didesnį diapazoną.

BMW daugiau nieko atskleidė akumuliatoriaus pakuotėje ar variklio dydžiuose, nors mes žinome, kad „Neue Klasse“ turės 800 voltų architektūra greitesniam DC įkrovimo laikui. Kiti trys valdymo moduliai „Joy of Joy“ širdyje tvarko pusiau automatinį vairavimą, informacinį ir informacinį ir pagrindinį komfortą, klimatą ir transporto priemonių prieigos funkcijas.

Tikėkitės daugiau informacijos apie gamybos modelius, esančius naujos BMW EV klasės EV, antroje metų pusėje.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -