Kokia transporto priemonė yra 2025 m. „Honda Odyssey“? Su kuo tai palyginama?
2025 m. „Honda Odyssey“ mikroautobusas gerai lyginamas su „Toyota Sienna“, „Chrysler Pacifica“ ir „Kia Carnival“.
Ar 2025 m. „Honda Odyssey“ yra geras mikroautobusas?
Taip, tol, kol jums viskas gerai dėl jo nemandagios degalų ekonomijos. 2025 m. „Odyssey“ turi tvirtus savo lankstaus interjero ir rafinuotos pavaros balus ir uždirba 6,3 TCC skalėje. (Skaitykite daugiau apie Kaip mes vertiname automobilius.)
Kas naujo 2025 m. „Honda Odyssey“?
„Odisėja“ gauna šviežią išorės stilių, skaitmeninių prietaisų grupę ir atnaujintą 2025 m. Informacijos ir pramogų sistemą. „Honda“ taip pat išpjaustė bazę iš asortimento, palikdama 3000 USD arba taip brangesnę ex-L, kaip įėjimo tašką į šią sudėtį.
Išorėje „Odisėjoje“ yra patikslintos grotelės ir naujų ratų dizainas. Tai neabejotinai mikroautobusas su savo nuožulniu priekiniu galu, stumdomomis durimis ir papildomais kreiviais gabalėliais išilgai jo šonų. Skirtingai nuo karnavalo, kuris stengiasi būti šiek tiek panašesnis į visureigį, „Odisėja“ neturi problemų, apimančių savo virškinimą.
Viduje jis yra patogus ir organizuotas, jei šiek tiek apšviečia „Pizazz“. Vis dėlto, atsižvelgiant į apdailą, ji gali sėdėti nuo septynių iki aštuonių keleivių.
Automobilio ryšio dienos antraštės
Odisėjoje naudojama 3,5 litro V-6, esant 280 AG esant 280 AG, o tai suka priekinius ratus per 10 greičių automatinę transmisiją. Beveik atletiški, Odisėjos kampai su poezija ir tvirtai važiuoja, bet ne per daug standžiai. Hibridinio varianto trūkumas reiškia, kad jis gauna vos 22 mpg kombinuotą, o tai yra žymiai mažesnė nei bet kuris iš jo konkurentų. Taip pat nėra visų ratų pavaros varianto, kuris kai kuriems gali būti sunkus pardavimas.
Vis dėlto tai yra galinga patogu viduje. Daugelyje versijų yra trijulė antros eilės sėdynių, kurias galima pašalinti atskirai arba sujungti, kad būtų sukurtas suolelis, kapitono kėdės ar didelė atvirų krovinių zona. Tai nėra visai patogu, kaip „Pacifica’s Stow ‘n Go“ sąranka, tačiau pačios sėdynės yra gražiai paminkštintos. „Odisėja“ yra teisinga savo segmento viduryje, kai kalbama apie bendrą interjero tūrį, nors bet kokiu atveju kiekvienam reikia daug daugiau, turbūt turėtumėte žiūrėti į labiau į komercinę transporto priemonę.
„Odysseys“ tradiciškai turėjo puikius „Crash-Test“ balus ir įspūdingą katastrofos vengimo ir vairuotojo padarinių technologijų rinkinį. Visame asortimente rasite automatinį avarinį stabdymą, aklųjų taškų monitorius ir adaptyvią greičio palaikymo greičio palaikymą.
Kiek kainuoja 2025 m. „Honda Odyssey“?
„Base Odyssey Ex-L“ pradeda 43 315 USD, įskaitant odines sėdynes, 9,0 colių jutiklinį ekraną, galios bagažinės dangtį, stoglangį ir jėgos slidžiines duris. Taip pat gausite „Wireless Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, taip pat įrenginio įkrovimo padėklą.
Deja, „Honda“ prieš kelerius metus numetė įmontuotą vakuumą.
Kur pagaminta 2025 m. „Honda Odyssey“?
Linkolne, Alabamos valstijoje.