Kaip 2 klasės el. Dviratis, „Sinch.2“ siūlo ir droselio, ir pedalo greitį iki 20 mylių per valandą. Jame taip pat yra 500 W (750 W smailės) galinio hubo variklis, 8 greičių „Shimano“ pavara ir neseniai „Aventon“ priėmimas 4-ojo pedalo ir pagalbinės parametrų konvencija; „Eco“, „Tour“, „Sport“ ir „Turbo“ režimai. Norėdami pajusti šiuos dviračio elementus, mes atlikome grandinės testą, apie kurį daugiau galite perskaityti aukščiau esančiame paveikslėlyje.
Be motorinės pagalbos, „Sinch.2“ gana gerai judėjo ant plokščios žemės, tačiau dėl savo svorio jis nebuvo pats lengviausias dviratis į kalną į kalną. Tačiau ECO režime (ir aukščiau) variklio įsitraukimas buvo nedelsiant dėl dviračio sukimo momento jutiklio, jis taip pat turėjo įtakos. Kaip rodo mūsų duomenys, dviratis lengvai galėjo priartėti prie maksimalaus variklio greičio net esant žemiausiam PAS nustatymui.
Kaip būdinga elektroniniams dviračiams, kuriuose naudojami sukimo momento jutikliai, „Sinch.2“ reaguoja atsižvelgiant į motociklininko įdėto pastangų kiekį. Keturi dviračio PAS parametrai suteikia didesnį galios kiekį su kiekvienu pedalo smūgiu aukštesniame lygyje, tačiau variklio išėjimas nėra uždarytas (kaip ir daugelyje kadencijos jutiklių).
Dėl šios priežasties mūsų vidutinis šio testo greičio duomenys nereiškia ir nereiškia didelio skirtumo tarp įvairių PAS parametrų – nors, nors ir aišku, pastebimas dviračio pojūčio pasikeitimas, kai juo važiuojate. Pakilimas į greitį yra daug greitesnis turbo režime, nei yra ekologiniu režimu, ir įmanoma jausti didesnę inerciją nuo kiekvieno pedalo smūgio aukštesniame nustatymų gale. Jūsų greitį galima labiau valdyti per jūsų važiuojamą pavarą ir tai, kokie sunkūs jūsų pedalo smūgiai yra ir mažiau per jūsų pasirinktą PAS nustatymą.
Kaip ir visų „Aventon“ el. Dviračių, „Sinch.2“ poros su prekės ženklo programa, skirta stebėti važiavimo duomenis, prieiga prie „Aventon“ bendruomenės ir dar daugiau, tačiau verta paminėti, kad skirtingai nuo kitų dviračių, tokių kaip „Aventure.2“, „Sinch“ negali būti Atrakintas greitis, viršijantis 20 mylių per valandą. Asmeniškai aš radau, kad dviratis jaustųsi taip, kaip lengvai galėtų pasiekti didesnį greitį, ir aš įsivaizduoju, kad aukščiau esančioje diagramoje greičiausiai bus daugiau diferenciacijos tarp jo vidutinio greičio skirtinguose PAS nustatymuose, tačiau aš taip pat nesu nepatenkintas dėl tokio apribojimo dėl apribojimo. Sulankstomas el. Dviratis, skirtas tik papildomai saugumui ir ramybei.