- Generalinis direktorius Jimas Farley teigė, kad „Ford“ planuoja išplėstinį nuotolį EV
- Ši technologija naudoja dujomis varomą generatorių, kad įkrautų akumuliatorių, kuris tiekia variklius, kurie varo transporto priemonę
- Tai galėtų suteikti iki 700 mylių diapazono
„Ford“ pradėjo planuoti hibridinę papildinių sistemą, skirtą naudoti visureigiuose ir, galbūt, kai kuriuose didžiausiame pikapuose.
„„ Ford “kuria lanksčias„ Body-on-Regh “ir vienetinio kūno platformas, kurios bus sukurtos šioms daugialypės energijos jėgos pavaroms, kurių reikia, atsižvelgiant į klientų įperkamumo ir diapazono reikalavimų realijas“,-trečiadienį investuotojo skambučio metu sakė generalinis direktorius Jimas Farley.
Kūno ant rėmo konstrukcijakuriame kūnas ir rėmas yra atskiras, naudojami daugumai pikapų ir didesnių visureigių, priešingai nei vieneto kūno konstrukcija, įprasta automobiliuose ir visureigiuose visureigiuose.
Farley atkreipė dėmesį į a kombinuotas 700 mylių diapazonas „EREV“ (išplėstinio nuotolio EV), kuriame derinamas akumuliatoriaus asortimentas su benzino degimo diapazonu. Šis diapazono prailginimas veikia tik kaip generatorius, skirtas įkrauti akumuliatorių, o visas variklis, kurį teikia elektriniai varikliai. Toks išdėstymas paprastai žinomas kaip serijos hibridinė sistema, ir šiuo atveju „Ford“ pridėtų kištuką, kad būtų galima gauti pakankamai didelę akumuliatoriaus pakuotę, kad būtų užtikrintas reikšmingas visų elektrinių diapazonas.
Iš esmės tai yra tas pats formatas, kurį pradeda „Chevrolet Volt“, ir dėl to, kad jis sugrįžo 2025 m. „Ram 1500“ „Ramcharger“ vėliau šiais metais. Naujasis „Volkswagen“ grupių „Scout Motors“ prekės ženklas taip pat planuoja pasiūlyti EREV variantas, dubliuotas kombainassavo keliautojų visureigio ir „Terra“ pikapuose kartu su visomis elektrinėmis jėgomis. Du skautai bus atlikti 2027 m.
Vis dėlto neaišku, kada „Ford“ „EREV“ jėgos pavara atvyks, nes automobilių gamintojas nedavė laiko. „Bloomberg“ antradienį pranešė, kad jėgos pavara pasirodys 2027 m. Šioje ataskaitoje taip pat teigiama, kad jėgos pavaros naudojimas gali būti taikomas iki Visureigiai ir super budintys sunkiųjų paėmimų pikapaiTačiau nebuvo paminėtas super budinčio papildinio hibridas Farley pastabose.
Generalinis direktorius teigė, kad nors „Ford“ gali pamatyti saldžią vietą mažoms ir vidutinėms EV, ypač kaip antroji transporto priemonė namų ūkyje, „ekonomika yra neišsprendžiama“ didesniems visų elektroninių visureigių.
„Šie klientai turi labai reiklus elektromobilių naudojimo atvejus-jie vilkti, jie eina bekelėje, keliauja ilgomis kelionėmis“,-teigė Farley. „Šios transporto priemonės turi blogesnę aerodinamiką ir jos yra labai sunkios, o tai reiškia labai dideles ir brangias baterijas.”
Farley paaiškino, kad, nors laivyno klientai įrodė, kad noras mokėti papildomai mokėti už visų elektrinius sunkvežimius, mažmeninės prekybos klientai to neturėjo. Tai patvirtina „Ford“ poreikis sumažinti F-150 žaibo kainas, kad išlaikytų pardavimo pagreitį. Tačiau naudojant EREV išdėstymą, papildomos investicijos yra „labai minimalios“, – teigė Farley, teigdamas, kad tai galėtų leisti „Ford“ pasiūlyti EV vairavimo atributus be kainos priemokos.
Praėjusiais metais „Ford“ jau atsisakė akumuliatoriaus varomo trijų eilių visureigio planų ir pareiškė, kad jis sukurs daugiau hibridų. Naujausios „Farley“ pastabos rodo, kad automobilių gamintojas tebėra tame kurse.