Būtų nusikaltimas uždaryti „Japonijos mėnesį“ „Speedhunters“, neaptarinėjant vieno legendiškiausių šalies automobilių: „Hks Zero-R“.
Tai automobilis, paslėptas paslaptyje, su daugybe tinklaraščių ir forumų, skirtų sujungti tikrąją savo istoriją ir sekti kelionę per daugelį metų. Kainos duomenys svyruoja nepaprastai, kaip ir pagamintų nulinių R skaičiaus įvertinimai ir tikslus jų sukūrimo terminas.
Devintojo dešimtmečio pabaigoje buvo technologinių inovacijų ir pertekliaus laikas, o 1989 m. HKS norėjo imtis veiksmo, naudodamas visiškai naują „BNR32 Nissan Skyline GT-R“ kaip bazę. Bet čia yra esminė detalė: tai nėra „Nissan Skyline GT-R“.

„Zero-R“ buvo HKS bandymas sukurti savo superautomobilį, pagrįstą jau kompetentinga gamybos važiuokle, panašiai kaip „Alpina“, „Ruf“ ir „Brabus“ tuo metu darydavo savo kūrybą. Tai nebuvo tik BNR32 derinimo paketas-HKS pakeitė „Skyline GT-R“ pakeitimus, kad būtų galima pateisinti homologiją kelio teisėtumui. Tačiau šis klausimas buvo susijusios su astronominėmis išlaidomis.

Dešimtajame dešimtmetyje homologija Japonijoje buvo siaubingai sunki ir brangi, ir, nepaisant techninės patirties ir aistros, susijusios su „Zero-R“ projektu, finansinės realybės negalėjo būti ignoruojama. HKS paprasčiausiai neturėjo išteklių, kad būtų galima surengti kelis nulinius R, o jų svajonė sukurti Japonijos atsakymą į Europos butikų superautomobilius buvo staiga sutriuškinta.

Tai nereiškia, kad japonų imtuvai visiškai atsisakė projekto-keliame devintojo dešimtmečio pradžioje keli nuliniai R buvo visiškai sukurti, nors ir be homologijos. Kai kurie iš šių automobilių liko HKS „Shizuoka“ gamykloje, o vienas pateko į Brunėjaus pasipiktinimo automobilių kolekcijos sultoną.

Nors dauguma šaltinių sutinka, kad 1990 m. Buvo pagaminti tik keturi originalūs „nuliniai“, kai kurie teigia, kad buvo pagaminta net 11. Iš pradžių buvau linkusi į mažesnę figūrą-atsižvelgiant į tai, kad trūksta tvirtos informacijos ir dokumentų apie „Zero-R“-kol gilesnis nardymas atskleidė šiuos dalykus:

Ne, tavo akys tavęs neapgauna. Tai yra 1993 m. Filmų nuskaitymai, rodomi Aštuoni Tikrasis „Zero-Rs“, vis dar ant „GT-R“ ratų, laikant HKS. Vaizdus nufotografavo buvęs „HKS USA“ darbuotojas Scottas Webbas ir paskelbė Amerikos GT-R forume 2013 m.

Šį skaičių patvirtina 2000-ųjų Australijos žurnalo „Australian“ pradžios straipsnis, Aukštos kokybės importas, kuriame buvo aštuoni lauke išdėstyti aštuoni „Zero-R“-kiekvienas iš jų dėvėjo savo pritaikytą magnio „Tecnomagnesio“ ratus.

Visi pradiniai nuliniai R buvo baigti sidabru-arba bent jau aštuoni iš jų buvo. Tačiau sultono „Zero-R“ buvo baltas, o būdamas pradinio bėgimo dalimi, tai reiškia, kad HKS pagamino mažiausiai devynis automobilius iki amžiaus pradžios.
Maždaug 2000-ųjų vidurio pokyčiai Japonijos tinkamumo teisingumo įstatymuose suteikė HKS galimybę padaryti „Zero-R Road“ teisėtą. Tačiau tai nieko nepadarė, kad palengvintų painiavą aplink jau pagamintus automobilius, ir niekas nebuvo tikras, kiek dar bus pastatyta.

HKS paskelbė „Zero-R II versija“, paimdamas originalią koncepciją ir atnaujindama ją šiuolaikiniais turbos, stabdžiais ir pakaba. Mūsų pačių „Dino Dalle Carbonare“ netgi pateko į vieno iš šių vėlesnių modelių ratą 2010 m., Prieš pat daugiau informacijos apie originalius automobilius.
Bet net tada klausimai išlieka. „Dino“ straipsnyje buvo du automobiliai-vienas baltas, vienas sidabras-, tačiau vis dar nėra jokio tikrumo, ar baltas automobilis buvo visiškai naujas pastatymas, ar viena iš originalios „Zero-R“ važiuoklės, atnaujintos naujomis dalimis.

Tada 2007–2008 m. Yra „Zero-R“ versija III. Vienintelės konkrečios nuotraukos rodo juodą pavyzdį, bet tada pasirodė raudona – kuri galėjo pasidaryti violetinė – ir pradėjo pasirodyti labiau modifikuoti sidabriniai automobiliai.

Ir nepamirškime gerai dokumentuoto pilkojo „Zero-R“ „Rays Volk Racing RE30“ ratų, kurie leidosi į Australiją, taip pat baltąjį automobilį, kuris turėjo galimybę vairuoti, pavaizduoti aplink šiuos žodžius.

Remiantis vien fotografiniais įrodymais, atrodo, kad iš originalaus bėgimo-devyni nuliniai R-rs-aštuoni sidabriniai, taip pat sultono baltas automobilis. Pridėję II versiją ir pavaizduotus VIII versijos modelius, galėtume žiūrėti į 14 ar 15 automobilių, nors kai kurie mano, kad galėjo būti pagaminta net 17 nulio Rs.

Tačiau tiesa yra ta, kad be konkrečios informacijos iš HK ar gamybos žurnalo nėra galimybės patikrinti skaičių. Tačiau tam tikra prasme tai padidina šio dviejų vietų pasaulio muštynių paslaptį, kurią HKS vizionieriai svajojo beveik prieš keturis dešimtmečius.


Nors visos akys buvo nukreiptos į HKS „Reborn“ R34 GT-R, atrodytų, perimant iš absurdiškai kainuojančią „Nismo Z-Tune R34“ ir 400R R33, jūs galite manyti, kad nulis-R buvo pamirštas. Tiesa, pasakojama, kad istorija dar ne visai baigta.

Panašu, kad planas atgaivinti automobilį, kai šiais metais vėl kaupia „Zero-R“ nuo pat žemės paviršiaus, pagaliau nunešė BNR32 važiuoklę į aukštą aukštį, kurį ji įsivaizdavo prieš visus tuos metus. Stebėkite šią erdvę – ir nežiūrėkite sekundės.
Mario Christou
„Instagram“: McWpn
Mariochristou.World
Fotografija Markas Riccionas
„Instagram“: „Mark_Scenemedia“
„Twitter“: Markas4 žinomas
mark@speedhunters.com
Daugiau pasakojimų iš Japonijos „Speedhunters“